Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Chiquita
15-05-2026 om 15:23
Mannetjeseend, net aangereden (gelukkig niet gezien). Dierenambulance gebeld, antwoordapparaat want ze hebben het erg druk. Politie (niet-nood) gebeld, die hebben ook gebeld. Mijn vest over de eend gelegd zodat ie wat rustiger ligt op de stoep en erbij gebleven. Gelukkig kwam Dierenambulance binnen 20 minuten. Toen bleven er overigens wel mensen staan, daarvoor liep iedereen gewoon door. Beestje mee naar dierenarts, ik blij.
Broodjebrie
15-05-2026 om 15:41
Chiquita schreef op 15-05-2026 om 15:23:
Mannetjeseend, net aangereden (gelukkig niet gezien). Dierenambulance gebeld, antwoordapparaat want ze hebben het erg druk. Politie (niet-nood) gebeld, die hebben ook gebeld. Mijn vest over de eend gelegd zodat ie wat rustiger ligt op de stoep en erbij gebleven. Gelukkig kwam Dierenambulance binnen 20 minuten. Toen bleven er overigens wel mensen staan, daarvoor liep iedereen gewoon door. Beestje mee naar dierenarts, ik blij.
Ah ♥️
Beterlaat2021!
15-05-2026 om 16:18
Goed werk Chiquita. Hopelijk overleeft hij het. Maar als hij ernstig gewond is, kan de dierenarts hem op een humane manier aan zijn einde helpen. Beter dan creperen op straat.
lientje69
15-05-2026 om 16:27
Yumi schreef op 15-05-2026 om 09:20:
[..]
Dan op onderzoek uit, als er iets in het systeem staat van een thuiszorg organisatie dan denk ik dat jij het recht om te weten wat. Dat zou betekenen dat er een melding staat en dat komt toch ergens vandaan? Om te beginnen stuur een mailtje met de vraag, wat er in het systeem staat en waar het vandaan komt. Als je daar geen antwoord op krijgt, ga je naar het juridisch loket, om te vragen wat je rechten zijn en hoe je dit kan laten verwijderen.
Dit idd. Want dat is wel een héél rare opmerking. Ik zou willen weten wat daarachter zit. Hoe, wat, waarom??