Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Lollypopje

Lollypopje

30-11-2025 om 16:00 Topicstarter

voor alle media aandacht voor post acute infectie syndromen en de demonstratie vandaag. En de livestream die ik vandaag ervan heb gezien, al was het verschrikkelijk onverstandig, want nu lig ik zwaar te crashen. Maar het deed me echt heel goed al die mensen te zien die daar voor ons staan

Lollypopje schreef op 30-11-2025 om 16:00:

voor alle media aandacht voor post acute infectie syndromen en de demonstratie vandaag. En de livestream die ik vandaag ervan heb gezien, al was het verschrikkelijk onverstandig, want nu lig ik zwaar te crashen. Maar het deed me echt heel goed al die mensen te zien die daar voor ons staan

Ik las er een stuk over in de krant en moest gelijk aan je denken!

Ik ben blij dat ik de knoop heb doorgehakt over het stukje tuin wat ik huur. Ik ben er niet genoeg geweest, het was het net niet. 
Heb nu dromen over een eigen stukje tuin bij de volkstuin en plukbloemen kweken. Als ik geluk heb komt er een stukje vrij en anders sta ik in ieder geval op de lijst. 

Blij dat ik flink aan het opruimen ben geweest. Mijn dochter had vorige week de kast onder het dak van haar vroegere kamer uitgemest, alles wat weg kon is maar kringloop en afvalpunt gegaan. Ook heb ik de zolderkast kunnen opruimen door dingen te herplaatsen in die dakkast en dingen weg te gooien. En als er nu een verwarmingsmonteur bij de cv-ketel moet, hoef ik niet meer de zolderkast uit te ruimen, de monteur kan nu zo doorlopen.
Er staat nog heel wat meer op het programma om op te ruimen, maar dit is al heel wat.

Netherfield schreef op 30-11-2025 om 14:31:

Heb de halve Kruidvat leegbesteld vanwege alle aanbiedingen. 112 euro bespaard! En voor het komend jaar genoeg douchegel denk ik hahahhah.

Ik werd blij van jouw berichtje. Want ik wilde nog het een en ander bestellen maar was dat al weer vergeten. Nu alsnog gedaan en €88 bespaard 🥳

Pooh-Bear schreef op 29-11-2025 om 16:24:

[..]

Leuk ik was vorige week nog bij Bløf in Ahoy. Was super leuk.

Ik was de zaterdag in Ahoy. Volgende is Paradiso, ff heel hard duimen tegen alle mogelijke obstakels zoals virusjes enzo. 

Maar let goed op met de aanbiedingen. Ik zag dat de Oral b opzetborstels in de aanbieding zouden zijn, maar dat waren de verpakkingen met 4 borsteltjes. Als je in één keer 10 borsteltjes koopt ben je even duur uit. En die verpakking is niet in de aanbieding. 
Ik heb wel Zendium ingeslagen en Lucovitaal. Die waren wel in de aanbieding en dat scheelde ook echt.

Ik werd vandaag blij van twee theater voorstellingen in het vooruitzicht. Ik neem me elke keer voor om vaker naar het theater te gaan. Maar het komt er gewoon niet van. Geen interessante voorstellingen, het komt niet uit etc. Maar nu zag ik voor morgen een interessante voorstelling en er waren nog kaarten. En ook maar meteen geboekt voor een andere voorstelling die in het in het nieuwe jaar is. Morgen een lange dag op het werk, dus heerlijk om iets te hebben om naar uit te kijken. 

Nogal veel in het ov gezeten dit weekend. Hield zich allemaal aan de planning. Nu netjes een stille stiltecoupe richting huis.
Sint en pieten nog even gezien, blijft leuk. Stress van pakjesavond doe ik niet meer aan.

Uitslapen kan ik zelden, maar ben goed in staat om tijd te rekken tussen wakker en opstaan.

Bellebelle schreef op 30-11-2025 om 20:11:

Maar let goed op met de aanbiedingen. Ik zag dat de Oral b opzetborstels in de aanbieding zouden zijn, maar dat waren de verpakkingen met 4 borsteltjes. Als je in één keer 10 borsteltjes koopt ben je even duur uit. En die verpakking is niet in de aanbieding.
Ik heb wel Zendium ingeslagen en Lucovitaal. Die waren wel in de aanbieding en dat scheelde ook echt.

Ik werd vandaag blij van twee theater voorstellingen in het vooruitzicht. Ik neem me elke keer voor om vaker naar het theater te gaan. Maar het komt er gewoon niet van. Geen interessante voorstellingen, het komt niet uit etc. Maar nu zag ik voor morgen een interessante voorstelling en er waren nog kaarten. En ook maar meteen geboekt voor een andere voorstelling die in het in het nieuwe jaar is. Morgen een lange dag op het werk, dus heerlijk om iets te hebben om naar uit te kijken.

Misschien een gekke vraag, maar ga jij weleens in je eentje naar een voorstelling?

Broodjebrie schreef op 30-11-2025 om 20:26:

[..]

Misschien een gekke vraag, maar ga jij weleens in je eentje naar een voorstelling?

Nee, eigenlijk nooit, maar ik zou het best kunnen doen. Het is meer dat het niet uitkomt omdat ik dan iets anders te doen heb. Nu gaat mijn partner toevallig beide keren mee, omdat het iets is wat wij allebei leuk vinden. Maar ik ga ook wel eens met een vriendin bijvoorbeeld. Waarom vraag je dat? Vind je het zelf een barrière om alleen naar een voorstelling te gaan?

dubbel
Bellebelle schreef op 30-11-2025 om 20:33:

[..]

Nee, eigenlijk nooit, maar ik zou het best kunnen doen. Het is meer dat het niet uitkomt omdat ik dan iets anders te doen heb. Nu gaat mijn partner toevallig beide keren mee, omdat het iets is wat wij allebei leuk vinden. Maar ik ga ook wel eens met een vriendin bijvoorbeeld. Waarom vraag je dat? Vind je het zelf een barrière om alleen naar een voorstelling te gaan?

Laatst ben ik wel met iemand samen gegaan maar ik zit weleens te twijfelen om alleen te gaan inderdaad. Er zijn genoeg voorstellingen waar ik naartoe wil.  Vandaar mijn vraag

Broodjebrie schreef op 30-11-2025 om 21:15:

[..]

Laatst ben ik wel met iemand samen gegaan maar ik zit weleens te twijfelen om alleen te gaan inderdaad. Er zijn genoeg voorstellingen waar ik naartoe wil. Vandaar mijn vraag

Gewoon eens proberen zou ik zeggen.

Broodjebrie schreef op 30-11-2025 om 21:15:

[..]

Laatst ben ik wel met iemand samen gegaan maar ik zit weleens te twijfelen om alleen te gaan inderdaad. Er zijn genoeg voorstellingen waar ik naartoe wil. Vandaar mijn vraag

Gewoon doen, heb een jaar of 4 vrijwilligerswerk gedaan in een theater, zag regelmatig mensen alleen komen.

Gewoon doen,ik ging ook regelmatig alleen naar het theater.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.