Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Ik heb alle Sinterklaas cadeautjes al ingepakt èn voor iedereen al een gedicht geschreven! Mooi op tijd dit jaar.

Vriend opperde vrijdag of ik samen met hem en zijn kinderen (die ik nog niet ontmoet heb, we waren daar bewust wat voorzichtig aan en wilden dat niet aan de kinderen opdringen) sinterklaas vier komend weekend. Ik vond dat een superleuk idee maar wel alleen als de kinderen dat ook zagen zitten. Had ik niet verwacht maar ze reageerden dolenthousiast en daar word ik heel erg blij van! Heb gisteren veel te veel cadeautjes voor ze gekocht...  (simpele dingen hoor...)

Drie maanden alweer komende week, wat vliegt de tijd toch, vooral als je het leuk hebt 

dat ik eindelijk eens heb uitgeslapen!!! 

Broodjebrie schreef op 30-11-2025 om 09:13:

Ik ben jaloers. Mijn man kan ook zo goed uitslapen. Ik was weer om zeven uur beneden. Mijn ogen ploppen gewoon open en ik kom niet meer in slaap.

Herfstappeltaart schreef op 30-11-2025 om 09:16:

[..]

Ik ben jaloers. Mijn man kan ook zo goed uitslapen. Ik was weer om zeven uur beneden. Mijn ogen ploppen gewoon open en ik kom niet meer in slaap.

Ik ben vaak ook vroeg wakker in het weekend.. heel soms word ik later wakker maar dat is dus niet vaak.

Ik ben altijd vroeg op, weekend of niet. Ik ben ook stikjaloers op mensen die kunnen uitslapen. Hier was het gewoon weer zes uur. Gaaap. 
Ik word er blij van dat ik zo mijn wollen dekbed binnen krijg. Ik heb mezelf nog even getrakteerd op een flanellen pyjama voor erbij. Lekker warm. 
Mocht eigenlijk niet want het geld is op, maar ja. 

Jujubee schreef op 30-11-2025 om 12:39:

Ik ben altijd vroeg op, weekend of niet. Ik ben ook stikjaloers op mensen die kunnen uitslapen. Hier was het gewoon weer zes uur. Gaaap.
Ik word er blij van dat ik zo mijn wollen dekbed binnen krijg. Ik heb mezelf nog even getrakteerd op een flanellen pyjama voor erbij. Lekker warm.
Mocht eigenlijk niet want het geld is op, maar ja.

Goed zo, lekker jezelf wat gunnen 

Broodjebrie schreef op 30-11-2025 om 13:34:

[..]

Goed zo, lekker jezelf wat gunnen

Ja vond ik ook. Maar ik heb wel echt bizar veel uitgegeven deze week. Wel veel gekocht waar ik lang mee doe en wat ik toch dagelijks gebruik maar ik heb helaas dure gezichtsproducten nodig en dure shampoo en mondverzorging dus tja, dan is het wel even slikken. Maar je doet wel lang mee. Penny wise, pound foolish zeggen de Engelsen dan. 

Jujubee schreef op 30-11-2025 om 13:40:

[..]

Ja vond ik ook. Maar ik heb wel echt bizar veel uitgegeven deze week. Wel veel gekocht waar ik lang mee doe en wat ik toch dagelijks gebruik maar ik heb helaas dure gezichtsproducten nodig en dure shampoo en mondverzorging dus tja, dan is het wel even slikken. Maar je doet wel lang mee. Penny wise, pound foolish zeggen de Engelsen dan.

Ja, die periodes heb ik inderdaad ook, dat ik meer uitgeef. En straks komen de feestdagen er nog aan.. dus nu weer even pas op de plaats.

Heb de halve Kruidvat leegbesteld vanwege alle aanbiedingen. 112 euro bespaard! En voor het komend jaar genoeg douchegel denk ik hahahhah. 

Broodjebrie schreef op 30-11-2025 om 09:13:

Heerlijk hé, ik ook, heb wel een paar uur wakker gelegen vanwege mijn buren die altijd heel vroeg opstaan en hoognodig een gehoorapparaat nodig hebben. Toen ze weg gingen opnieuw in slaap gevallen en pas om 12.00uur wakker geworden 

Over aanbiedingen gesproken, oogcrème in de aanbieding bestel er 2 en krijg er 4. Foutje, bedankt!

En nog iets om blij over te zijn, heb de abnamro app weer aan de praat gekregen. Al een paar weken problemen, maar gisteren lukte het niet meer om in te loggen. Serviceafdeling was een ergernis en geen zin om het advies op te volgen, omdat ik op internet las dat het niets oplost...goed van mij   

Yumi schreef op 30-11-2025 om 14:46:

[..]

Heerlijk hé, ik ook, heb wel een paar uur wakker gelegen vanwege mijn buren die altijd heel vroeg opstaan en hoognodig een gehoorapparaat nodig hebben. Toen ze weg gingen opnieuw in slaap gevallen en pas om 12.00uur wakker geworden

Oh heerlijk!!

Mijn oudste komt vandaag langs. 8 weken niet gezien. En na mijn hersenbloedingen alleen telefonisch of via  de app gesproken. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.