Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Netherfield
14-08-2025 om 09:19
Ik heb ook lekker geslapen ondanks de warmte, was wel om half vier wakker want toen vond man het wel een plan om de voordeur een stukje open te zetten. Samen naar een bosuil geluisterd en toen weer lekker verder geslapen.
lientje69
14-08-2025 om 10:57
Broodjebrie schreef op 14-08-2025 om 09:08:
dat ik vannacht als een roos heb geslapen, en dat ik vandaag niet hoef te werken.
Wat lekker broodjebrie! Geniet van je vrije dag!
lientje69
15-08-2025 om 19:50
Elmie schreef op 15-08-2025 om 19:43:
De eerste dag sinds mijn ziek zijn zonder paniek 💪
Wat fijn elmie!
Netherfield schreef op 15-08-2025 om 08:22:
Ik ben een kilo afgevallen!
💪
lientje69
15-08-2025 om 19:53
Ik ben blij omdat eindelijk , eindelijk het eind in zicht begint te komen van de verbouwing hiernaast.
Zal zó blij zijn als dat klaar is. Tegenslag na tegenslag, flinke kosten. We zijn al maanden bezig naast ons werk. Duidelijk weer eens onderschat. Zoals gewoonlijk. 
Elmie
15-08-2025 om 20:26
lientje69 schreef op 15-08-2025 om 19:53:
Ik ben blij omdat eindelijk , eindelijk het eind in zicht begint te komen van de verbouwing hiernaast.
Zal zó blij zijn als dat klaar is. Tegenslag na tegenslag, flinke kosten. We zijn al maanden bezig naast ons werk. Duidelijk weer eens onderschat. Zoals gewoonlijk.
Fijn!
Koettie
15-08-2025 om 22:11
Nu lades in mn kleding kast. Al mn kleding uitgezocht en nu is het weer overzichtelijk en alles gepast dus grijp ook niet meer mis. Heel fijn!
Malibu2
16-08-2025 om 09:07
Dat typerende gelukzalige gevoel van binnen als ik doe wat ik doe op een bepaald vlak. Die directe bevestiging dat ik het goede doe. Dat geeft me keer op keer weer kracht om door te gaan, om tegen die stroom in te blijven zwemmen.
Malibu2
16-08-2025 om 18:31
Van zoveel dingen
Heerlijke massage gehad, gezellige lunch met een vriendin die op een bepaald vlak wakker wordt, lief appje van een neefje, mijn eerste vakantiedag, het vooruitzicht van de vakantie, het vooruitzicht van een evenement in het buitenland later dit jaar, dat ik over een paar dagen weer wat oude bekenden ga treffen, een leuke foto van mijn Compassion kind...
Moosey
16-08-2025 om 21:42
Van mijn werk en vooral mijn team en collega’s daar verder omheen. Ik word zo blij als ik zie hoe ze lekker samenwerken en ook op andere vlakken heel erg met elkaar begaan zijn, en dan ben ik ook wel heel trots dat ik dat team en de rest van het bedrijf (mede) heb opgebouwd
Ook wel heel blij dat m’n baas morgen weer terug is van vakantie want de verantwoordelijkheid voor het hele bedrijf in m’n eentje hebben was dit jaar best pittig. Denk dat ik heel blij ben als ik m zie binnenstappen morgen 
HAHA!wait..what
17-08-2025 om 20:00
Dat kan ik me goed voorstellen Moosey! Fijn dat hij morgen weer terug is 
Van wat ik zo lees mag je zeker trots zijn!
HAHA!wait..what
17-08-2025 om 20:06
Vandaag was een fijne dag!
Met de honden in het bos gewandeld, koffieapparaat en waterkoker ontkalkt, bedden verschoond en badkamer + wc schoongemaakt en beneden alles gestofzuigd en gedweild.
Gisteren verjaardag gevierd en sinds ik geen wijn meer drink, voel ik me nooit meer brak. Zo fijn om lekker fit de dag te starten!
Ik drink nog wel alcohol maar de lichtere drankjes.
Bevalt heel goed 
En normaal word ik nooit blij van huishoudelijke klusjes maar ik had eindelijk weer energie en dat is zo lang geleden!
lientje69
17-08-2025 om 20:44
Een heel zwaar werkweekend tot een goed einde gebracht. En trots op mezelf dat ik meerdere zwaardere complexe zorgvragers alleen heb kunnen helpen.