Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

lientje69 schreef op 17-08-2025 om 20:44:

Een heel zwaar werkweekend tot een goed einde gebracht. En trots op mezelf dat ik meerdere zwaardere complexe zorgvragers alleen heb kunnen helpen.

🌸

Ik heb zojuist mijn allereerste blog (over voeding; 2 studies gedaan dus officieel ben ik een prof  ) online gezet!! Niet via een website wat ik eerst probeerde maar via Instagram.
Ik ben online niet erg handig en ik wist helemaal niet dat en hoe dat kon zonder extra kosten. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen... 

Btw ik wil absoluut geen reclame maken, ik ben gewoon superenthousiast en daar word ik blij van, wilde ik even delen,  that's all. 

Ben poesoppas van mn 'eigen' katten. Zijn een jaar geleden naar mn zusje verhuisd. En er is hier een tuin, dat en mn katten mis ik zo erg! Heerlijk even zitten tussen de planten met een kat aan m'n voeten. 

MissHolmes schreef op 18-08-2025 om 17:22:

Ik heb zojuist mijn allereerste blog (over voeding; 2 studies gedaan dus officieel ben ik een prof ) online gezet!! Niet via een website wat ik eerst probeerde maar via Instagram.
Ik ben online niet erg handig en ik wist helemaal niet dat en hoe dat kon zonder extra kosten. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen...

Btw ik wil absoluut geen reclame maken, ik ben gewoon superenthousiast en daar word ik blij van, wilde ik even delen, that's all.

Wat leuk! En interessant  

Ben je van plan om dit vaker/vast te gaan doen?

Ohh ik heb net zo'n leuke/fijne avond gehad met een oud collega. Ze is nu een paar maanden weg en ik mis haar verschrikkelijk.
Maar het was zo leuk

HAHA!wait..what schreef op 19-08-2025 om 00:17:

Ohh ik heb net zo'n leuke/fijne avond gehad met een oud collega. Ze is nu een paar maanden weg en ik mis haar verschrikkelijk.
Maar het was zo leuk

Oh wat fijn! Ik ga straks ook een aantal leuke collega’s moeten missen, ze zullen per 1 oktober vertrekken. Zie er eerlijk gezegd een beetje tegenop.

Fijne collega’s maken het werk zoveel leuker!

Ik werd heel erg blij van de appjes van de jongste; ze is nu druk met haar nieuwe (studenten) leven.
Ze schreef dat ze weer nieuwe leuke mensen ontmoet had (een soort Kei week). Heeft ontzettend veel zin in de nieuwe studie.

Mijn meisje reist helemaal alleen tussen Delft/ Den Haag! Ze vermaakt zich to te lezen prima, ik ben zo blij voor haar.

HAHA!wait..what schreef op 19-08-2025 om 00:12:

[..]

Wat leuk! En interessant

Ben je van plan om dit vaker/vast te gaan doen?

Jazeker! Bijna jammer dat ik er net pas achter ben dat dat prima via Insta kan zonder extra kosten maar goed beter laat... (Mocht je link willen, pb)

Eigenlijk gisteren, maar dat mag de pret niet drukken. Dochter is op vakantie met vriendje, kamperen in Nederland. Ze hebben het leuk en koken ging goed en ik ben gewoon trots. Wat nergens op slaat want rocket science is het natuurlijk allemaal niet maar toch werd ik er blij van.

De vakantie was zo gaaf!!! 

Livestream van kerk die over de weg in zijn geheel op kleine wieltjes wordt verplaatst: https://www.transport-online.nl/96926/livestream-spectaculaire-verhuizing-in-lapland-mammoet-verplaatst-iconische-kerk/

Ben bezig een grijze kleur te verven voor mijn geborduurde wanddecoratie. Ik heb vier kleuren licht- tot middengrijs nodig als schaduw in de sneeuw, en ik ben nu bezig aan de tweede. Komt er heel erg op aan. Ik laat het even drogen om te kijken wat er nog precies veranderd moet worden.

Dat een mevrouw die bij mijn favoriete supermarkt werkt, in gebrekkig Nederlands vertelde dat ze mij zo’n speciale klant vindt omdat ik altijd vrolijk ben (moet ze me thuis niet zien..😅) en omdat ik altijd aardig tegen haar ben.
Maar dat komt door haar zelf, ze is zo lief en hulpvaardig!

Loulou39 schreef op 19-08-2025 om 18:08:

Dat een mevrouw die bij mijn favoriete supermarkt werkt, in gebrekkig Nederlands vertelde dat ze mij zo’n speciale klant vindt omdat ik altijd vrolijk ben (moet ze me thuis niet zien..😅) en omdat ik altijd aardig tegen haar ben.
Maar dat komt door haar zelf, ze is zo lief en hulpvaardig!

Ik begrijp dat wel, ik heb het gevoel dat jij lief, vriendelijk en sociaal bent. 

Yumi schreef op 19-08-2025 om 18:17:

[..]

Ik begrijp dat wel, ik heb het gevoel dat jij lief, vriendelijk en sociaal bent.

❤️

Nog een waar ik blij van word, wat lief!

Yumi schreef op 19-08-2025 om 18:17:

[..]

Dat gevoel heb ik ook.... Je reageert altijd erg leuk en enthousiast LouLou...

Ik ben nog steeds erg blij met mn instagram'projectje'  en ik ben er lekker mee aan het knutselen. Kreeg een lief appje van iemand die het gezien had en nog tips had.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.