Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Ik voel me eindelijk weer een stuk beter na ruim een week ziekjes te zijn geweest  
Alleen nog een beetje hoesten/verkouden maar ik kan eindelijk mijn ogen open houden zonder dat er tranen over mijn wangen stromen van de enorme druk in m'n hoofd van alle snot   
Werken maandag ging echt ellendig daardoor! Maar vandaag was het weer goed te doen

Moyrrie schreef op 12-08-2025 om 21:46:

Ik word blij van de vleermuizen die nu weer tevoorschijn komen. Ik blijf het mooi vinden.

Oh ik vind het toch best wel eng altijd. Al snap ik ook dat je het mooi kan vinden hoor. Maar brrr dat gefladder en alles.. 

Ik heb echt nog nooit een vleermuis gezien.

watertoren schreef op 13-08-2025 om 20:15:

Kom maar een avondje in mijn tuin onder de perenboom zitten! Dan zit je direct onder de vleeemuizensnackbar. 

Nog nooit? Das bijna knap! 

👍️

Hier vlakbij ook een vleermuis 
Beest vliegt aardig agressief rond als je erlangs loopt 
Vind het ook wat eng

Koettie schreef op 13-08-2025 om 20:20:

[..]

En ik ben toch al 60

Ik wel, maar ik vind ze ook best eng..

Ik kan 2 zelf beleefde (voor jullie horrorverhalen) vertellen met in de war geraakte vleermuizen. 1 uit mijn eigen jeugd en 1 van mijn jonge kind, toen heb ik de vleermuis weg moeten jagen. 
Verdere details zal ik jullie besparen. 

Van dichtbij zijn ze best schattig eigenlijk. 😜

Koettie schreef op 13-08-2025 om 20:20:

[..]

Nou, inderdaad ik had ze vroeger bij mijn ouderlijk huis altijd al rond vliegen. En nu bij ons eigen huis vliegt er ook altijd wel 1 rond als de schemer in valt. Afgelopen week op de camping vloog er ook al 1 rond tussen de bomen. Ik zie ze juist heel vaak.

Bakblik schreef op 13-08-2025 om 21:09:

Ik kan 2 zelf beleefde (voor jullie horrorverhalen) vertellen met in de war geraakte vleermuizen. 1 uit mijn eigen jeugd en 1 van mijn jonge kind, toen heb ik de vleermuis weg moeten jagen.
Verdere details zal ik jullie besparen.

Van dichtbij zijn ze best schattig eigenlijk. 😜

Nou ik zie ze liever van een afstand hoor 

Van een heel lief compliment van één van mijn cliënten  

Badkamermuren zijn eindelijk klaar. We kunnen gaan afbouwen. Hèhè...
En drie e-learnings gemaakt  en gehaald. Waarvan één  helaas over moest want met 72 procent was ik niet geslaagd...

dat ik vannacht als een roos heb geslapen, en dat ik vandaag niet hoef te werken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.