Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
lientje69
28-07-2025 om 21:10
Yumi schreef op 28-07-2025 om 19:07:
Dat ik dankzij kleinkind van 2 eindelijk weet, dat het geen olifant is maar een oortjesfant.
Wat schattig 🥰
Elmie
28-07-2025 om 21:57
Lichtbron schreef op 28-07-2025 om 00:39:
Een heerlijke middag gehad gisteren met mijn dochter en haar vriend. Eindelijk haar te kunnen vast pakken en te knuffelen. Haar weer horen lachen... ❤️💋
Wat heerlijk
Ik ben blij dat ik onverwacht op een terras belandde en het goed ging (heb paniekaanvallen) ❤️
Elmie
28-07-2025 om 21:57
Yumi schreef op 28-07-2025 om 19:07:
Dat ik dankzij kleinkind van 2 eindelijk weet, dat het geen olifant is maar een oortjesfant.
Schattig!
Malibu2
29-07-2025 om 18:48
Dat ik vanochtend net op tijd in de auto zat.
Ik liep na een overleg het kantoorgebouw uit, naar de plek waar mijn auto geparkeerd stond, ongeveer 100 meter verderop. Het was droog. Ik open de autodeur, ga zitten, sluit de deur en letterlijk binnen een seconde valt de regen met bakken uit de hemel. Als ik een paar seconden later was geweest was ik kletsnat geweest (en mijn werkdag zat er nog lang niet op).
Elmie
29-07-2025 om 21:07
Malibu2 schreef op 29-07-2025 om 18:48:
Dat ik vanochtend net op tijd in de auto zat.
Ik liep na een overleg het kantoorgebouw uit, naar de plek waar mijn auto geparkeerd stond, ongeveer 100 meter verderop. Het was droog. Ik open de autodeur, ga zitten, sluit de deur en letterlijk binnen een seconde valt de regen met bakken uit de hemel. Als ik een paar seconden later was geweest was ik kletsnat geweest (en mijn werkdag zat er nog lang niet op).
Oef gelukkig maar!
Ik heb een hele fijne dag bij mijn ouders gehad ❤️
En ik ben blij dat ik vanmorgen alleen was en zonder paniek de ochtend heb doorgebracht 🙂
Malibu2
29-07-2025 om 21:38
Elmie schreef op 29-07-2025 om 21:07:
[..]
Oef gelukkig maar!
Ik heb een hele fijne dag bij mijn ouders gehad ❤️
En ik ben blij dat ik vanmorgen alleen was en zonder paniek de ochtend heb doorgebracht 🙂
Fijne dag bij ouders klinkt ook goed! En fijn dat er vanochtend geen paniek was 🙂
Koettie
29-07-2025 om 21:47
Heb echt een heerlijke soepele werkdag gehad, vloog voorbij en veel voor elkaar gekregen. Daarna met lichte tegenzin gaan sporten maar wel gegaan, gezond gegeten en had opeens energie dus heb mn huis opgeruimd en badkamer schoongemaakt. Straks douchen en m'n bed in.
amarna
31-07-2025 om 16:42
Moltons gewassen, matrassen gestofzuigd en omgedraaid, in alle hoeken van de slaapkamer ook onder meubels goed gezogen, waarvoor ik veel moet slepen en sjouwen. Nu even uitrusten met een nieuw puzzelboekje.
Bakblik
31-07-2025 om 17:01
Dat we vandaag in redelijke harmonie de kampeerspullen hebben opgeruimd zonder gezeur over efficiënt werken.
Ik haal altijd een mandje spullen uit de wagen en ruim alles meteen op waar het hoort (als dat kan). Man is van de "ik haal wat ik kan dragen van de technische spullen uit de wagen", stapel het op op de tuintafel en loop nog 3 keer tot de berg hoog is en gaat dan pas opruimen.
Ik heb het al jaren opgegeven om hem daarop aan te spreken, tot vorig jaar vond hij het nog wel nodig om steeds tegen mij te zeuren. Nu is er niet gezeurd over en weer.
HAHA!wait..what
31-07-2025 om 18:51
Dat het weer echt perfect (voor mij) is, hier op vakantie 
We zijn in Zuid Duitsland en de voorspelling was echt alleen maar regen, een week lang.
Dat valt heel erg mee
Met 18 graden niet heel warm maar de zon schijnt regelmatig en we wandelen veel dus soms een buitje is helemaal prima
Yumi
31-07-2025 om 19:01
HAHA!wait..what schreef op 31-07-2025 om 18:51:
Dat het weer echt perfect (voor mij) is, hier op vakantie
We zijn in Zuid Duitsland en de voorspelling was echt alleen maar regen, een week lang.
Dat valt heel erg meeMet 18 graden niet heel warm maar de zon schijnt regelmatig en we wandelen veel dus soms een buitje is helemaal prima
![]()
Top, geniet ervan!
Herfstappeltaart
31-07-2025 om 19:36
Dat de slaapkamer af is! Nieuw behang, nieuwe vloer, nieuw dekbed, heerlijk! Alles schoon en fris.