Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Blij met de leiding van de scouting. Wat hebben ze weer een fantastisch kamp neergezet. Met heel veel samenspelen, spellen, creatief, bostochten en veel griezelen.
Dochter kwam helemaal blij terug. Ze leek wel gegroeid in een week. Samenwerken, grenzen verleggen, optredens, ze heeft het allemaal gedaan 

Evaluna schreef op 26-07-2025 om 23:32:

Blij met de leiding van de scouting. Wat hebben ze weer een fantastisch kamp neergezet. Met heel veel samenspelen, spellen, creatief, bostochten en veel griezelen.
Dochter kwam helemaal blij terug. Ze leek wel gegroeid in een week. Samenwerken, grenzen verleggen, optredens, ze heeft het allemaal gedaan

Scouting is fantastisch. Ons kind heeft er jaren en jaren enorm veel plezier beleefd.

Zojuist lekker gesport ondanks dat ik er niet zoveel puf voor had. Flink in het zweet gewerkt en nu lekker met een bakje koffie in het zonnetje.

HAHA!wait..what schreef op 26-07-2025 om 20:55:

De (dure) oortjes van man per ongeluk mee laten draaien in de wasmachine..
En ze doen het gewoon nog

Gelukkig maar!

Friezinnetje schreef op 26-07-2025 om 21:31:

vanmiddag een heerlijk rondje van 35 km gefietst met een vriendin. Op gegeven moment stak er, tegen een bosrand aan, een hertje over. Prachtig!

Wat leuk!

Ik ben vandaag goed door de luisterlijn geholpen. Erg fijn!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

27-07-2025 om 19:01

Vandaag 2 keer een groot stuk gelopen, 4 en 5 km. Dat kon ik een jaar geleden niet, en zelfs niet eenmalig 4 km. Ben zo blij dat het nu lukt en ik daardoor minder op de bank hang. Over het geheel veel actiever geworden na mijn gewichtsverlies. 

Vandaag een hele mooie wandeling gemaakt met man en dochter. Daarna gezellig met dochter gekookt en lekker over vanalles gekletst. Blij en dankbaar dat onze band zo goed is.

Hoe fijn mijn leven momenteel is. Alle seinen lijken op groen te staan. 

Het fijne gesprek dat ik vandaag had met een tante. 

En dat de antwoorden me inderdaad soms op die ene manier gegeven worden. 

Malibu2 schreef op 27-07-2025 om 21:38:

Hoe fijn mijn leven momenteel is. Alle seinen lijken op groen te staan.

Het fijne gesprek dat ik vandaag had met een tante.

En dat de antwoorden me inderdaad soms op die ene manier gegeven worden.

😃

Een heerlijke middag gehad gisteren met mijn dochter en haar vriend. Eindelijk haar te kunnen vast pakken en te knuffelen. Haar weer horen lachen... ❤️💋

Lichtbron schreef op 28-07-2025 om 00:39:

Een heerlijke middag gehad gisteren met mijn dochter en haar vriend. Eindelijk haar te kunnen vast pakken en te knuffelen. Haar weer horen lachen... ❤️💋

Wat fijn Lichtbron!

Lichtbron schreef op 28-07-2025 om 00:39:

Wat fijn!

Weer de juiste ingevingen op de juiste momenten. Zo bijzonder, ik wou alleen dat het niet nodig was. 

Dat innerlijke gevoel van vreugde waarmee ik wakker werd en dat de hele dag niet meer is verdwenen. Zelfs collega's merkten het op. 

En dat er tijdens onze lunchwandeling buien waren voorspeld, het zag er ook dreigend uit, maar het bleef de volledige 45 minuten droog. 

Dat ik dankzij kleinkind van 2 eindelijk weet, dat het geen olifant is maar een oortjesfant. 

Yumi schreef op 28-07-2025 om 19:07:

Dat ik dankzij kleinkind van 2 eindelijk weet, dat het geen olifant is maar een oortjesfant.

Weer wat geleerd 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.