Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

HAHA!wait..what schreef op 31-07-2025 om 18:51:

Dat het weer echt perfect (voor mij) is, hier op vakantie
We zijn in Zuid Duitsland en de voorspelling was echt alleen maar regen, een week lang.
Dat valt heel erg mee Met 18 graden niet heel warm maar de zon schijnt regelmatig en we wandelen veel dus soms een buitje is helemaal prima

Duitsland is echt mooi, ik was er ook laatst. Prachtige omgeving ♥️

Elmie schreef op 31-07-2025 om 16:33:

Van zitten bij een zwemplas. Er even lekker uit.

Wat goed van je 🌸
Als ik je berichtjes in sommige topics lees, doe je het echt goed!

Loulou39 schreef op 31-07-2025 om 20:36:

[..]

Wat goed van je 🌸
Als ik je berichtjes in sommige topics lees, doe je het echt goed!

Wat lief! Dank je wel 

amarna schreef op 31-07-2025 om 16:42:

Moltons gewassen, matrassen gestofzuigd en omgedraaid, in alle hoeken van de slaapkamer ook onder meubels goed gezogen, waarvoor ik veel moet slepen en sjouwen. Nu even uitrusten met een nieuw puzzelboekje.

Lekker bezig geweest 💪

HAHA!wait..what schreef op 31-07-2025 om 18:51:

Dat het weer echt perfect (voor mij) is, hier op vakantie
We zijn in Zuid Duitsland en de voorspelling was echt alleen maar regen, een week lang.
Dat valt heel erg mee Met 18 graden niet heel warm maar de zon schijnt regelmatig en we wandelen veel dus soms een buitje is helemaal prima

Klinkt fijn. Geniet ervan 

Broodjebrie schreef op 31-07-2025 om 19:48:

[..]

Duitsland is echt mooi, ik was er ook laatst. Prachtige omgeving ♥️

Heel mooi inderdaad! Welk gebied was jij? Vandaag gingen we (per ongeluk) een stukje door Oostenrijk; misschien wordt dat wel iets voor volgend jaar! 

Elmie schreef op 31-07-2025 om 16:33:

Van zitten bij een zwemplas. Er even lekker uit.

Wat fijn! Blij voor je dat je hier van kan genieten

HAHA!wait..what schreef op 31-07-2025 om 23:24:

[..]

Heel mooi inderdaad! Welk gebied was jij? Vandaag gingen we (per ongeluk) een stukje door Oostenrijk; misschien wordt dat wel iets voor volgend jaar!

Wij zaten in sauerland. 

Echt zo toevallig, op de terugweg hadden we net over onze volgende zomervakantie en toen zei ik tegen vriendin, Oostenrijk wil ik ook nog een keer heen. Ben daar ooit met school geweest, toen gingen we skiën. Dat vond ik echt vreselijk maar het land zelf vond ik zo mooi!

HAHA!wait..what schreef op 31-07-2025 om 23:24:

[..]

Broodjebrie schreef op 01-08-2025 om 07:50:

[..]

Wij zaten in sauerland.

Echt zo toevallig, op de terugweg hadden we net over onze volgende zomervakantie en toen zei ik tegen vriendin, Oostenrijk wil ik ook nog een keer heen. Ben daar ooit met school geweest, toen gingen we skiën. Dat vond ik echt vreselijk maar het land zelf vond ik zo mooi!

Oostenrijk is echt prachtig! Wij zijn er al heel vaak geweest.

Vooral Salzburg en Tirol. Maar andere regio's wil ik ook nog  graag  heen.

Dat dochter gisteren tijdens de Segway tour doorgezet heeft. Ze had er veel zin in, maar eenmaal er op vond ze het heel spannend. Ik zag het aan haar gezicht en onze gids was ook niet heel erg meelevend zeg maar. Vond dat ze gewoon door moest rijden 😒 dat helpt niet hè! Ik zag aan haar dat ze op het punt stond om er af te springen en te gaan huilen. Maar ze heeft toch doorgezet en uiteindelijk kreeg ze de smaak te pakken! Ze had door hoe het werkte en vond het ineens super leuk 🥰 trots op d’r en het is een erg leuke tocht geworden toch nog!

BlairW schreef op 01-08-2025 om 10:24:

Dat dochter gisteren tijdens de Segway tour doorgezet heeft. Ze had er veel zin in, maar eenmaal er op vond ze het heel spannend. Ik zag het aan haar gezicht en onze gids was ook niet heel erg meelevend zeg maar. Vond dat ze gewoon door moest rijden 😒 dat helpt niet hè! Ik zag aan haar dat ze op het punt stond om er af te springen en te gaan huilen. Maar ze heeft toch doorgezet en uiteindelijk kreeg ze de smaak te pakken! Ze had door hoe het werkte en vond het ineens super leuk 🥰 trots op d’r en het is een erg leuke tocht geworden toch nog!

Wat goed van haar 💪

Dat ik een blinde mijnheer geholpen heb met oversteken. Hij stond op een kruispunt te draaien en was gedesoriënteerd.  Ik heb gevraagd : kan ik u helpen?  Ja, dat kon. Ik zeg, ik geef u een arm en we steken samen  over. Toen wilde hij nog een keer oversteken en wist hij weer waar hij was. 

Beterlaat2021! schreef op 01-08-2025 om 18:38:

Dat ik een blinde mijnheer geholpen heb met oversteken. Hij stond op een kruispunt te draaien en was gedesoriënteerd. Ik heb gevraagd : kan ik u helpen? Ja, dat kon. Ik zeg, ik geef u een arm en we steken samen over. Toen wilde hij nog een keer oversteken en wist hij weer waar hij was.

Wat mooi dat je dit gedaan hebt ♥️

Beterlaat2021! schreef op 01-08-2025 om 18:38:

Dat ik een blinde mijnheer geholpen heb met oversteken. Hij stond op een kruispunt te draaien en was gedesoriënteerd. Ik heb gevraagd : kan ik u helpen? Ja, dat kon. Ik zeg, ik geef u een arm en we steken samen over. Toen wilde hij nog een keer oversteken en wist hij weer waar hij was.

Ah lief 

Werk is klaar en nu genieten van 2 weken vakantie 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.