Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Moederkareltje
08-05-2025 om 18:47
Ter tegenwicht van mijn ergenissen vandaag: ik ben zo blij met mijn frisse woning zonder schimmel of smoezelige muren of plinten. Alles is hier strak, schoon, netjes afgewerkt. Geen gehorig gedoe, huilende buren en driehoog op ellendige steile trappen iedere dag met buggy en boodschappen. Zo kan het dus ook. Wat een verlichting. Die hondenpoepgeur is dan maar een ergernis.
Koettie
08-05-2025 om 19:16
Zit met smart te wachten op de nieuwste versie van mn koptelefoon en vandaag gelekt dat de nieuwste weer inbouwbaar is. De laatste niet dus daarom overgeslagen. Ben helemaal enthousiast. Is alleen nog niet bevestigd maar als t klopt ben ik helemaal blij!
Beterlaat2021!
08-05-2025 om 19:20
lientje69 schreef op 08-05-2025 om 18:34:
Ik heb een nieuwe baan. Vind het wel spannend. Weer opnieuw wennen, alle systemen en mensen leren kennen enz. Maar het is wel stuk dichter in de buurt van huis. En straks eerst lekker een kleine 3 weken vrij!
GEFELICITEERD! Rust goed uit van tevoren.
Bailey26
08-05-2025 om 19:45
Ik heb een nieuwe baan. Vind het wel spannend. Weer opnieuw wennen, alle systemen en mensen leren kennen enz. Maar het is wel stuk dichter in de buurt van huis. En straks eerst lekker een kleine 3 weken vrij!
Wat fijn zeg, gefeliciteerd!
FaithfulDuck87
08-05-2025 om 20:12
Wat fijn Lientje!
Moeder Kareltje, dat klinkt idd als een fijne woning.
Auwereel
08-05-2025 om 20:30
Klinkt goed Lientje, nu fijn van je vrije weken genieten!
Vera8
08-05-2025 om 22:15
Blij met mijn fijne collega’s. Hoewel het werk wat we doen echt niet zo speciaal of bijzonder is hebben we toch iedere dag weer plezier en halen we energie uit de fijne interactie.
Ik ga ‘s ochtends opgetogen die kant op en kom ‘s middags met een voldaan gevoel weer thuis.
Hoewel ik hier al weer een aantal jaartjes werk ben ik me er nog regelmatig van bewust. Vooral ook omdat ik ook de andere kant heb meegemaakt en niet meer had verwacht/gehoopt dat ik het nog weer eens zo zou treffen met een andere werkplek.
En ook ben ik enorm blij dat ik nog relatief fit en gezond ben! Afgelopen week gehoord dat een aantal mensen die ik ken met ernstige ziekte te kampen kregen/zijn overleden. Maakt wel indruk.
HAHA!wait..what
08-05-2025 om 22:49
Gefeliciteerd Lientje!
Wat klinkt dat fijn, Vera. Super dat je zo op je plek bent daar!
Schoondochter
09-05-2025 om 07:16
lientje, wat fijn! En zo snel, goed hoor.
Ik heb bijna weekend en ben daar blij mee.