Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Schoondochter schreef op 09-05-2025 om 07:16:

lientje, wat fijn! En zo snel, goed hoor.

Ik heb bijna weekend en ben daar blij mee.

Had ik wel een beetje verwacht hoor. Er is zo'n groot tekort in de zorg. En je kan veel van me zeggen maar ik ben wel goed in wat ik doe en een harde werker. Dus ik twijfelde er niet aan dat ik redelijk snel weer wat anders zou hebben. Kon eigenlijk gelijk al aan de slag maar heb voor mezelf nog een paar weken rust gekozen. 

De uitslag van het erfelijkheidsonderzoek naar een bepaalde soort kanker. Bij mij geen verhoogde kans 🙂

madee schreef op 09-05-2025 om 16:34:

De uitslag van het erfelijkheidsonderzoek naar een bepaalde soort kanker. Bij mij geen verhoogde kans 🙂

Fijn voor je madee, wat zal jij opgelucht zijn.

Gefeliciteerd!

Fijn madee dat je een  goede uitslag kreeg na een ongetwijfeld spannende periode.

Fijn Madee!  Gefeliciteerd💐

Wat fijn zeg!

Van de treinconducteur die me begroette met een hallo!! alsof ik het enige was wat nog aan zijn leven ontbrak op dat moment. Deed ie bij zo ongeveer iedereen hoor, maar ik werd er toch heel blij van. 

Moosey schreef op 10-05-2025 om 10:16:

Van de treinconducteur die me begroette met een hallo!! alsof ik het enige was wat nog aan zijn leven ontbrak op dat moment. Deed ie bij zo ongeveer iedereen hoor, maar ik werd er toch heel blij van.

Ja dat zijn de leuke mensen  . Kost niks, maar heeft veel impact.

Van een goede medische uitslag!

Gefeliciteerd Vera!

Ik heb man voor zijn verjaardag een sessie Ezelwijsheid cadeau   gedaan en zit nu in het zonnetje naar hem te kijken hoe hij daarvan geniet.🥰

lientje69 schreef op 10-05-2025 om 11:18:

Ik heb man voor zijn verjaardag een sessie Ezelwijsheid cadeau gedaan en zit nu in het zonnetje naar hem te kijken hoe hij daarvan geniet.🥰

Wat is dat?!

Gefeliciteerd!

Herfstappeltaart schreef op 10-05-2025 om 11:20:

[..]

Wat is dat?!

Man is dol op ezels. Dit is een soort activiteit met ezels waarbij de ezels je een bepaalde les/ wijsheden meegeven.  Ze spiegelen je gevoelens/ emoties en helpene dingen los te laten. En geven je een wijze les mee voor de toekomst.

Daar zit uiteraard heel veel knuffelen met de ezels bij ook. En man straalt. Hij is slecht met emoties dus dit is zó leuk om te zien. 😍

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.