Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Tot mijn vreugde was de band nabij het filmhuis niet erg luid (het kan dus!) en kon ik gewoon van de film genieten!

De goudenregen zit weer vol bijen  . Je hoort ze al van ver.
En ik zag net een vogeltje uit het vogelhuisje achter vliegen. Hopelijk vind hij het een geschikt plekje.

Net een vakantie geboekt, vertrek deze maand al 

En ik ga vandaag op vakantie met beste vriend 

Yumi schreef op 07-05-2025 om 23:19:

Leuk waar gaat de reis naartoe. Ben zelf aan het kijken voor september. 

MissHolmes schreef op 08-05-2025 om 09:14:

Veel plezier 

Veel plezier geweest voor de vakantiegangers

Ik ben blij met het vooruitzicht dat ik straks 4 dagen vrij heb 

Van m’n ‘ nieuwe’ tweedehands vouwfiets. Heb een tijd een vouwfiets gehad die best handig was, maar niet echt lekker fietste. Nu eindelijk 1 gevonden met versnellingen en wat grotere wielen die toch in mijn kleine achterbakje past én die nog veel handiger uit en in te klappen blijkt ook, het zijn letterlijk 2 handelingen en dan kun je opstappen en wegfietsen. Fantastisch ding. 

Dank Tuin en Zilver! We gaan een trip met de auto maken via Italië (ook Rome, ff duimen dat ze maandag als wij er zijn pas witte rook hebben want zou best leuk zijn en ik ben katholiek  ) en dan met de boot naar Griekenland, naar fam. van die vriend.

Yumi schreef op 07-05-2025 om 23:19:

Oeh lekker! Waar ga je heen?

MissHolmes schreef op 08-05-2025 om 09:14:

Veel plezier! 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

08-05-2025 om 18:26

MissHolmes schreef op 08-05-2025 om 11:04:

Dank Tuin en Zilver! We gaan een trip met de auto maken via Italië (ook Rome, ff duimen dat ze maandag als wij er zijn pas witte rook hebben want zou best leuk zijn en ik ben katholiek ) en dan met de boot naar Griekenland, naar fam. van die vriend.

Helaas er is al een nieuwe gekozen

Ik heb een nieuwe baan. Vind het wel spannend.  Weer opnieuw  wennen, alle systemen en mensen leren kennen  enz. Maar het is wel  stuk dichter in de buurt van huis.  En straks eerst lekker een kleine 3 weken vrij!

lientje69 schreef op 08-05-2025 om 18:34:

Ik heb een nieuwe baan. Vind het wel spannend. Weer opnieuw wennen, alle systemen en mensen leren kennen enz. Maar het is wel stuk dichter in de buurt van huis. En straks eerst lekker een kleine 3 weken vrij!

Wat goed! Gefeliciteerd 🎉🎊

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.