Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Zilver_gray
22-04-2025 om 22:41
Lollypopje schreef op 22-04-2025 om 17:38:
dat de kapster al mijn haar heeft afgeschoren. Ik haatte het lange haar dat ik nood gedwongen had. Het paste niet bij me en het kostte me veel energie om te verzorgen, waardoor ik dat te weinig deed. dus ik dacht dan gewoon lekker alles eraf.
Dus nu heb ik ook Sinead O'Connor En hoewel het nog nooit zo kort is geweest Heb ik eindelijk weer het gevoel dat ik mezelf zie als ik in de spiegel kijk 😊
Wauw! Wat stoer!
Ik heb sinds een aantal weken behoorlijk haaruitval. Gelukkig heb ik veel en dik haar, dus valt het nog niet echt op.
Anders is eraf scheren ook een optie.
MissHolmes
22-04-2025 om 23:03
Lollypopje schreef op 22-04-2025 om 17:38:
dat de kapster al mijn haar heeft afgeschoren. Ik haatte het lange haar dat ik nood gedwongen had. Het paste niet bij me en het kostte me veel energie om te verzorgen, waardoor ik dat te weinig deed. dus ik dacht dan gewoon lekker alles eraf.
Dus nu heb ik ook Sinead O'Connor En hoewel het nog nooit zo kort is geweest Heb ik eindelijk weer het gevoel dat ik mezelf zie als ik in de spiegel kijk 😊
Wat cool!!! en ook
. Geen Sineadkapsel maar wel al mn hele leven kort haar. Veel commentaar op gekregen maar ik word echt niet blij van lang haar... (en nu ik 40 plus ben interesseert het me niet meer wat anderen vinden)
Beterlaat2021!
23-04-2025 om 07:49
Beterlaat2021! schreef op 22-04-2025 om 18:19:
Blij dat het door mij verwachte pakketje toch nog mijn kant op schijnt te komen.
Minstens 6 uur later dan de oorspronkelijke tijd...... De hele dag binnen gezeten, zonde.
Uiteindelijk werd het 20.15 uur.... 8 uur later dan de oorspronkelijke tijd. Iedere paar minuten schoof de bezorgtijd op. Post NL. De gehaaste bezorger wenste me 'een prettige dag'....
Broodjebrie
23-04-2025 om 08:07
Beterlaat2021! schreef op 23-04-2025 om 07:49:
[..]
Uiteindelijk werd het 20.15 uur.... 8 uur later dan de oorspronkelijke tijd. Iedere paar minuten schoof de bezorgtijd op. Post NL. De gehaaste bezorger wenste me 'een prettige dag'....
![]()
Zo dan...
nou ja je hebt in ieder geval je pakketje..
Lollypopje
23-04-2025 om 09:35
Zilver_gray schreef op 22-04-2025 om 22:41:
[..]
Wauw! Wat stoer!
Ik heb sinds een aantal weken behoorlijk haaruitval. Gelukkig heb ik veel en dik haar, dus valt het nog niet echt op.
Anders is eraf scheren ook een optie.
Ik heb ook echt heel veel haar. Toen de kapster klaar was leek het alsof er een huisdier op de grond lag 🤣
MissHolmes schreef op 22-04-2025 om 23:03:
[..]
Wat cool!!! en ook
. Geen Sineadkapsel maar wel al mn hele leven kort haar. Veel commentaar op gekregen maar ik word echt niet blij van lang haar... (en nu ik 40 plus ben interesseert het me niet meer wat anderen vinden)
Ik zeker sinds mijn 20e altijd kort, en dat miste ik echt. Dit is wel de eerste keer dat ik zo kort ben, maar ik wilde dat altijd al een keertje en het leek me ook wel praktisch. Geen omkijken naar en dan duurt het nog heel lang voordat ik weer energie hoef te besteden aan een kapper 😜
Sommige mensen vonden het zonde toen ik zei dat mijn lange haar eraf ging Omdat die paar seconden dat ik het op de foto zet nadat het net is gewassen het er leuk uitziet. Maar dat zijn ook de enige secondes dat het zo is 🤣
MissHolmes
23-04-2025 om 12:56
Lollypopje schreef op 23-04-2025 om 09:35:
[..]
Ik heb ook echt heel veel haar. Toen de kapster klaar was leek het alsof er een huisdier op de grond lag 🤣
[..]
Ik zeker sinds mijn 20e altijd kort, en dat miste ik echt. Dit is wel de eerste keer dat ik zo kort ben, maar ik wilde dat altijd al een keertje en het leek me ook wel praktisch. Geen omkijken naar en dan duurt het nog heel lang voordat ik weer energie hoef te besteden aan een kapper 😜
Sommige mensen vonden het zonde toen ik zei dat mijn lange haar eraf ging Omdat die paar seconden dat ik het op de foto zet nadat het net is gewassen het er leuk uitziet. Maar dat zijn ook de enige secondes dat het zo is 🤣
En bovendien, het groeit wel weer aan...
Mijn haar zit ook voor geen meter als het te lang is (heel erg dik, geen model) en ik heb een smal gezicht wat nog smaller lijkt als er haar omheen hangt. Ik heb door het vele commentaar overigens echt wel een paar x geprobeerd om het te laten groeien maar ik werd daar niet blij van en inmiddels kan het me als 40 plusser geen zak meer schelen wat een ander van mijn coupe vindt.
Lollypopje
23-04-2025 om 13:12
MissHolmes schreef op 23-04-2025 om 12:56:
[..]
En bovendien, het groeit wel weer aan...
Mijn haar zit ook voor geen meter als het te lang is (heel erg dik, geen model) en ik heb een smal gezicht wat nog smaller lijkt als er haar omheen hangt. Ik heb door het vele commentaar overigens echt wel een paar x geprobeerd om het te laten groeien maar ik werd daar niet blij van en inmiddels kan het me als 40 plusser geen zak meer schelen wat een ander van mijn coupe vindt.
Precies. En zeker nu is het heel prettig als dat erg lang duurt 😝
Voordat ik kort ging durfde ik dat een tijd niet, want ik heb een rond hoofd en ik was bang dat ik daar dus echt een hele bolle kop van zou krijgen maar omdat ik graag experimenteren met mijn haar werd het elke keer korter en ontdekte ik dat dat me gewoon echt veel beter staat. En dat het ook gewoon veel beter bij mij past, Het heeft meer karakter bij mij dan dat lange haar dat maar gewoon een beetje hangt
Auwereel
23-04-2025 om 21:43
Sorry voor alle zonaanbidders, ik werd blij weer eens in de regen te kunnen fietsen!
Het rook zo lekker buiten
BlairW
24-04-2025 om 12:57
Ik ben ingeloot voor tickets voor Jochem Myjer! Daar ben ik echt heel blij mee
vorige keer grepen we mis helaas. Ga 3 tickets bestellen, dan kan dochter ook mee!
Regendrup.
24-04-2025 om 13:46
BlairW schreef op 24-04-2025 om 12:57:
vorige keer grepen we mis helaas. Ga 3 tickets bestellen, dan kan dochter ook mee!
Oh wat superleuk!! Veel plezier alvast.
DGHK
24-04-2025 om 14:27
Auwereel schreef op 23-04-2025 om 21:43:
Sorry voor alle zonaanbidders, ik werd blij weer eens in de regen te kunnen fietsen!
Ik vond het net voor 2 uur even lekker. Had het warm van het werk en dat beetje regen dat viel was wel lekker.
Was wel heel blij dat ik net de deur achter me dicht deed toen het echt met bakken naar beneden kwam.
Broodjebrie
24-04-2025 om 15:49
Oooh wat leuk!!!
Duufje
24-04-2025 om 15:50
Wat leuk, wij ook ![]()
We hebben besteld, maar de datum vind ik wat spannend. Die kon wel eens tijdens onze wintersport gaan vallen. Nou ja, we zien wel. Hopelijk kunnen we zelf, anders kunnen we er vast iemand blij mee maken.
Duufje
24-04-2025 om 15:52
Auwereel schreef op 23-04-2025 om 21:43:
Snap ik wel.
Ik word heeeeeel gelukkig van zonnig weer en ben de regen nu ook wel alweer zat, maar zelfs ik vond het eigenlijk best even lekker. Het ruikt inderdaad heerlijk nu, je ziet het groen gewoon groeien en de hele natuur knapt ervan op.
Schemerlampje
24-04-2025 om 16:15
Waar heb je meegeloot? Ik heb nog geen mail gekregen. Wij waren de vorige keer ook uitgeloot. 😢
En gefeliciteerd natuurlijk! Alvast heel veel plezier!