Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Broodjebrie
21-04-2025 om 20:26
Loulou39 schreef op 21-04-2025 om 19:45:
[..]
Aaah lief! Wat voor hond is het?
Ik pas soms op een Golden Retriever en ik kan daar ook zo blij van worden: gezellig lopen en thuiswerken met zijn kop op mijn voeten en lekker veel knuffelen en zijn hoofd midden in de camera tijdens Teams meetings 💕
Oooh golden retriever ♥️
Moederkareltje
21-04-2025 om 21:07
Man was tegen verwachtingen in zijn kinderen komen opzoeken. Kareltje was dolblij. Papa hier papa na. Hopelijk wordt dit een patroon.
Loulou39
21-04-2025 om 21:11
Broodjebrie schreef op 21-04-2025 om 20:26:
[..]
Oooh golden retriever ♥️
Jaaaaa, en het is zo’n lieverd! Als ik binnenkom gaat hij me eerst altijd al zijn knuffels laten zien en dan moeten we aaien, knuffelen etc.
En als we gaan lopen dan loopt hij altijd heel blij voorop, staart hoog in de lucht en kijkt hij steeds achterom zo van gezellig hè 😂.
Ik word er nu ook al blij van 😁
Broodjebrie
21-04-2025 om 21:46
Loulou39 schreef op 21-04-2025 om 21:11:
[..]
Jaaaaa, en het is zo’n lieverd! Als ik binnenkom gaat hij me eerst altijd al zijn knuffels laten zien en dan moeten we aaien, knuffelen etc.
En als we gaan lopen dan loopt hij altijd heel blij voorop, staart hoog in de lucht en kijkt hij steeds achterom zo van gezellig hè 😂.
Oh heerlijk!! Wij hadden er vroeger ook eentje. En daarvoor hadden we een labrador ♥️
Loulou39
21-04-2025 om 22:14
Broodjebrie schreef op 21-04-2025 om 21:46:
[..]
Oh heerlijk!! Wij hadden er vroeger ook eentje. En daarvoor hadden we een labrador ♥️
❤️
Hemke
21-04-2025 om 22:36
Samen met dochter leuke cadeautjes gekocht.
Ik ben huiverig om op Engelstaligen verkoopwebsites iets te
kopen,dochter is daar veel beter in thuis.
Mijn zoon,heeft mij op het hart gedrukt, nooit geen adres,leeftijd,telefoon, banknummer, linkjes enzenz te openen, door te geven.
Nu 35 jaar later doe ik het nog steeds niet.😊
Hemke
21-04-2025 om 22:38
Ik heb twee Basenji’s ,die kruipen heerlijk tegen mij aan op de bank.
De oudste vind het heerlijk om in de ochtend even bij mij in bed te kruipen,
Herfstappeltaart
22-04-2025 om 07:31
Loulou39 schreef op 21-04-2025 om 21:11:
[..]
Aaaaah
Beterlaat2021!
22-04-2025 om 07:43
Herfstappeltaart schreef op 21-04-2025 om 19:46:
[..] Het is een mond vol: Basset Fauve de Bretagne. Een heerlijke knuffelhond met het liefste karakter wat er bestaat.
Wat leuk, een Fauvje! Ze zijn er in twee maten, de gewone en de petit.
Ik vind ze ook leuk, wel jachtinstinct hè?
Herfstappeltaart
22-04-2025 om 08:22
Beterlaat2021! schreef op 22-04-2025 om 07:43:
[..]
Wat leuk, een Fauvje! Ze zijn er in twee maten, de gewone en de petit.
Ik vind ze ook leuk, wel jachtinstinct hè?
Ja behoorlijk! Als wij oppassen durf ik haar ook echt niet los te laten want als ze een spoor ruikt is ze weg. Gelukkig heeft ze een hele lange lijn, dus veel ren-vrijheid
BlairW
22-04-2025 om 14:13
Herfstappeltaart schreef op 21-04-2025 om 19:46:
[..]
Het is een mond vol: Basset Fauve de Bretagne. Een heerlijke knuffelhond met het liefste karakter wat er bestaat.
die zijn leuk!
hier verderop in de straat hadden ze een petit basset griffon vendéen, ook zo’n leukerd! We hoorden het baasje altijd langs om huis lopen en dochter schoot dan naar buiten om de hond te aaien haha! Hij liep altijd los, was zo sloom al wat (oudje) en ging af en toe midden op straat zitten en bleef dan ook zitten. Zag hij dochter dan begon hij te janken van blijdschap
hij heeft ook eens in onze woonkamer gestaan, liep zo de open deur door naar binnen! Was echt een lieverd en sindsdien zou ik er ook wel zo 1 willen. Zo jammer dat hij is overleden een paar jaar geleden.
Ow btw, blij om het getal op de weegschaal! Hij gaf 97,6 kg aan vanmorgen
Inmiddels is er 7kg af.
Lollypopje
22-04-2025 om 17:38
dat de kapster al mijn haar heeft afgeschoren. Ik haatte het lange haar dat ik nood gedwongen had. Het paste niet bij me en het kostte me veel energie om te verzorgen, waardoor ik dat te weinig deed. dus ik dacht dan gewoon lekker alles eraf.
Dus nu heb ik ook Sinead O'Connor En hoewel het nog nooit zo kort is geweest Heb ik eindelijk weer het gevoel dat ik mezelf zie als ik in de spiegel kijk 😊
Romir
22-04-2025 om 18:10
Lollypopje schreef op 22-04-2025 om 17:38:
dat de kapster al mijn haar heeft afgeschoren. Ik haatte het lange haar dat ik nood gedwongen had. Het paste niet bij me en het kostte me veel energie om te verzorgen, waardoor ik dat te weinig deed. dus ik dacht dan gewoon lekker alles eraf.
Dus nu heb ik ook Sinead O'Connor En hoewel het nog nooit zo kort is geweest Heb ik eindelijk weer het gevoel dat ik mezelf zie als ik in de spiegel kijk 😊
Wat stoer van je, fijn dat je er zo blij mee bent! Ik ben blij en trots dat ik eindelijk weer heb hardgelopen net na het werk. Snel aardappels geschild, omgekleed en afwisselend hardgelopen en gewandeld door het bos. Heerlijk!
Beterlaat2021!
22-04-2025 om 18:19
Blij dat het door mij verwachte pakketje toch nog mijn kant op schijnt te komen.
Minstens 6 uur later dan de oorspronkelijke tijd...... De hele dag binnen gezeten, zonde.
MissHolmes
22-04-2025 om 19:34
Heel erg blij met mijn blonde koppie! Ik heb altijd alleen highlights maar ben dit keer voor duoclolor gegaan; een blonde 'ondertoon' en een paar tinten lichtere highlights erin. (Ik heb al jaren dezelfde kapper, de beste in de stad mijns inziens. Ik vertrouw hem volledig. Ik ben daar echt nog nooit ontevreden weggegaan...)