Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Zo'n leuk bericht gekregen, heel erg blij mee!
En het kan niet op... de uitslagen van de onderzoeken in het ziekenhuis zijn negatief.

Yumi schreef op 24-04-2025 om 16:41:

En het kan niet op... de uitslagen van de onderzoeken in het ziekenhuis zijn negatief.

Zo fijn voor je! 🌷

Wat fijn!!!

Gelukkig!

Fijn Yumi!

Pleegkind neemt ons zondag mee uit eten als bedankje voor alles wat we de afgelopen 7 jaar voor hem gedaan hebben. Hij is gisteren in zijn nieuwe eigen woning ( waar wij behoorlijk aan geklust hebben ook) getrokken.

Bedankt Herfstappeltaart, Loulou, Lientje, Broodjebrie 

Duufje schreef op 24-04-2025 om 15:50:

[..]

Wat leuk, wij ook

We hebben besteld, maar de datum vind ik wat spannend. Die kon wel eens tijdens onze wintersport gaan vallen. Nou ja, we zien wel. Hopelijk kunnen we zelf, anders kunnen we er vast iemand blij mee maken.

Leuk!! Hoop alleen wel echt dat jullie zelf kunnen. Je kan de tickets niet echt overdragen. Je moet namelijk de app op je telefoon installeren en daar komen tickets in te staan. Vanaf 2 uur voor aanvang komt er pas een scanbare toegangscode op te staan. Je kan dus niet van tevoren al tickets printen en die meegeven. Elke 30 seconden veranderd die toegangscode, dus je moet echt met die telefoon de tickets laten scannen. Zo heb ik ooit mijn man zijn telefoon mee gehad een avond. Hij had de tickets besteld en kon dus alleen maar via zijn telefoon.

Regendrup. schreef op 24-04-2025 om 13:46:

[..]

Oh wat superleuk!! Veel plezier alvast.

Dank je! Gaat zeker lukken

Schemerlampje schreef op 24-04-2025 om 16:15:

[..]

Waar heb je meegeloot? Ik heb nog geen mail gekregen. Wij waren de vorige keer ook uitgeloot. 😢

En gefeliciteerd natuurlijk! Alvast heel veel plezier!

In Nieuwegein, maar dacht dat elk theater vandaag liet weten of je ingeloot was of niet. 

Wat fijn!! Dat is nog eens nieuws om echt blij te zijn ja

BlairW schreef op 24-04-2025 om 19:47:

[..]

In Nieuwegein, maar dacht dat elk theater vandaag liet weten of je ingeloot was of niet.

Ik heb even gekeken, Zwolle heeft het op maandag staan. Nog even afwachten dus.

Schemerlampje schreef op 24-04-2025 om 19:57:

[..]

Ik heb even gekeken, Zwolle heeft het op maandag staan. Nog even afwachten dus.

Ow mooi, dan maak je in ieder geval nog kans 😁 ga duimen voor je! 🤞🏻

Van repeteren met m’n bandje vanavond. Zo leuk hoe iets wat zo low key en met weinig verwachtingen begon toch zó leuk aan het worden is. En we hebben 3 optredens staan in de komende anderhalve maand. Zovel zin in

Eerder vrij genomen vandaag en tien met dochters de stad in gegaan om te winkelen. We zijn allemaal leuk geslaagd en het was heel gezellig. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.