Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

24-05-2024 om 13:12

Yumi schreef op 24-05-2024 om 13:11:

[..]

Mooi weer, hier is het nog niet droog geweest

Mijn was draait nog, kan jij het mooie weer deze kant opsturen dan ben ik straks ook weer blij

je mag het hier wel komen ophangen  

Friezinnetje schreef op 24-05-2024 om 13:12:

[..]

je mag het hier wel komen ophangen

Ja gezellig, met een natte was kleine 4 uur het OV in 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

24-05-2024 om 14:15

Yumi schreef op 24-05-2024 om 13:42:

[..]

Ja gezellig, met een natte was kleine 4 uur het OV in

Dan regent het hier ook. 

Ondertussen is mijn beddengoed ook droog  nu nog wat kleding. 

Dat ik weer ruim € 5 aan van straat  opgeraapte flesjes en blikjes heb verdiend.

( Helaas kleefde de vloer bij de flessenautomaat wel heel erg.  Dat hád ik eigenlijk even moeten melden.) 

Ik ben toch niet helemaal alleen naar Comic Con, twee vriendinnen gaan uiteindelijk toch!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

24-05-2024 om 15:36

Friezinnetje schreef op 24-05-2024 om 14:15:

[..]

Dan regent het hier ook.

Ondertussen is mijn beddengoed ook droog nu nog wat kleding.

en die is nat geworden... Verdorie! 

Envelop schreef op 24-05-2024 om 09:43:

Wij zijn vandaag 10 jaar getrouwd en ik had geen cadeau van man verwacht. Kwam hij vanmorgen met een heel lief houten hartje aanzetten waar een mooie boodschap in gebrand staat.

Zo lief! Onze dochter van 7 had ook nog een boekje voor ons geschreven en gekleurd voor onze 10 jaar. Ik smolt helemaal.

Gefeliciteerd!

SombraOnline schreef op 24-05-2024 om 14:56:

Ik ben toch niet helemaal alleen naar Comic Con, twee vriendinnen gaan uiteindelijk toch!

Leuk, samen is toch fijner! Onze oudste gaat er ook weer heen.

Maandag op een rommelmarkt 5 villeroy en boch borden voor 5 euro gekocht. Weer verder gegaan en 10 minuten later werd ik op mijn schouder getikt door de verkopende mevrouw. Ze had nog een zelfde bord in een andere doos gevonden en was naar me op zoek gegaan om dat bord ook nog aan me te geven en wilde er verder niets voor hebben. Werd ik echt blij van.

Gisteren tegen een buurmeisje van 7 jaar gezegd dat ze vandaag een potje zelfgemaakte jam mocht komen ophalen. Vanochtend om 7 uur ging de bel...stond ze al voor de deur. Om 6 uur en 6.30 uur had ze ook al voor de deur gestaan maar waren de gordijnen nog dicht. "Wat duurt het lang voordat de gordijnen open zijn bij Smulkruimel" had ze thuis gezegd. Toen ze vanochtend wakker was geworden moest en zou ze meteen de jam gaan ophalen vertelde haar moeder.
En vanmiddag na school kwam ze vertellen dat ze de jam heel erg lekker vindt. Zo'n blij en enthousiast kinderkoppie maakt mij dan ook weer helemaal blij.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

24-05-2024 om 21:39

Geweldig Smulkruimel. Om  6 uur aan de deur  

Uitgeslapen tot 9 uur! Toegegeven, ik was om kwart voor 6 een half uurtje wakker, maar toch. Voel me nu uitgerust. 

Nachtje thuis geslapen, zo fijn met de katten kroelen ♥️

Friezinnetje schreef op 24-05-2024 om 21:39:

Geweldig Smulkruimel. Om 6 uur aan de deur

En vanochtend kwam ze het potje leeg terugbrengen 😊 Ze vonden de jam zo lekker dat ze alleen broodjes met jam gegeten hebben ha ha.

Ze heeft eerst even de jam test gedaan welke smaak jam ze het lekkerste vond want ze mocht nog 1 potje uitzoeken om mee te nemen. Max 2 potjes want als er in dit tempo jam gegeten wordt ben ik zo door mijn voorraad heen.

Ik ben blij dat mijn zoon weer veilig terug is uit Bali. Hij had dezelfde vliegroute als dat vliegtuig met turbulentie waarbij 1 man om het leven kwam. Hij heeft ook veel turbulentie gehad op precies dezelfde plaats. Dit had hij nog nooit mee gemaakt. De stewardessen gingen in het gangpad zitten en eten en drinken vloog door het vliegtuig. Gelukkig is hij thuis nu.

Verbouwen  zit in afrondende fase.  Kan eindelijk  weer  normaal  zitten.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.