Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


lientje69 schreef op 25-05-2024 om 13:47:

Verbouwen zit in afrondende fase. Kan eindelijk weer normaal zitten.

Oh Lientje fijn! Heeft wel even geduurd, maar nu heb je ook wat!

Heb helemaal niets (meer) op de planning vandaag. Thee, katten en eindelijk Doctor who kijen

Vandaag een zaterdag waarop we niets gepland hebben en we niet weg hoeven. Man is boven op zijn hobbykamer en ik ben lekker op mijn gemak in de keuken bezig. Nog meer jam maken, lemon curd maken en alvast albondiga's (spaanse gehaktballetjes) voor vanavond maken. En terwijl de jam pruttelt in de pan neem ik een kop thee en een stukje cheesecake. Heerlijk zo'n zaterdag.

Mijn nieuwe kussenhoes in platsteek wordt mooi. In plaats van kruisjes maak ik twee horizontale streepjes zodat het op een weefwerk lijkt.

Een stuk zomervakantie geboekt! Er komt nog een deel bij, in plaats van een langere vakantie boeken we nu twee kortere vakanties. Eén in Duitsland (net over de grens) en één in Nederland.

lientje69 schreef op 25-05-2024 om 13:47:

Verbouwen zit in afrondende fase. Kan eindelijk weer normaal zitten.

Fijn! 

Gaat het ook wat beter met je rug?

Smulkruimel schreef op 25-05-2024 om 12:49:

[..]

En vanochtend kwam ze het potje leeg terugbrengen 😊 Ze vonden de jam zo lekker dat ze alleen broodjes met jam gegeten hebben ha ha.

Ze heeft eerst even de jam test gedaan welke smaak jam ze het lekkerste vond want ze mocht nog 1 potje uitzoeken om mee te nemen. Max 2 potjes want als er in dit tempo jam gegeten wordt ben ik zo door mijn voorraad heen.

Wat lief! 🌸

lientje69 schreef op 25-05-2024 om 13:47:

Verbouwen zit in afrondende fase. Kan eindelijk weer normaal zitten.

Wat fijn! Je hebt zoveel op je bordje nu, het zou fijn zijn als je huis klaar is 🌸🤞🏼

Van de zon die die naar binnen schijnt. De rust (iedereen slaapt nog) de mooie tuin en mijn heerlijke kopje koffie

Ben nog steeds opgetogen over mijn nieuwe handwerkje als ik het zie liggen. Het is een telpatroon, dus wat moeilijker. Ik ben al twee keer verkeerd gegaan.

Ik vond een stuk jute, met de opdruk "Zak van Sinterklaas" erop. Het was een heel goedkope kwaliteit, maar na het insmeren met verdunde houtlijm, werd het na het drogen een stuk stabieler als ondergrond om op te borduren.

Yumi schreef op 25-05-2024 om 17:26:

[..]

Fijn!

Gaat het ook wat beter met je rug?

Erg wisselend. Ene moment  redelijk, andere moment weer slecht. Zit ook in een pittige periode met inwerken nieuwe  baan   nu. Dus dat werkt ook tegen.

lientje69 schreef op 26-05-2024 om 12:18:

[..]

Erg wisselend. Ene moment redelijk, andere moment weer slecht. Zit ook in een pittige periode met inwerken nieuwe baan nu. Dus dat werkt ook tegen.

Ik snap het dat maakt het er niet beter op. Sowieso vind ik met rugklachten dat vermoeidheid de boel verergert. Misschien dat glucosamine iets voor je doet, ik neem het op aanraden fysio, en ik merk wel een lichte verbetering.

Ik hoop dat je snel in wat rustiger vaarwater komt 🌺

Luxe dingetje: ik postte gisteren een berichtje over de leukste sneakers (ik zeg zelf nog steeds gympen 😁) die ik had gezien en die werkelijk overal uitverkocht waren toen ik daarna thuis online zocht, zelfs bij het merk zelf.
Ben vandaag toch nog even naar de betreffende winkel gelopen en daar hadden ze nog één paar!! En precies in mijn maat 💃🏻

Ik weet dat het heel materialistisch is, maar het deed me toch even het verdriet en de rotdingen van nu vergeten 😊

Ben blij dat het mooie weer vandaag hier precies was op het moment dat ik tijd had om een wandeling te maken. Vanmorgen heerlijk gezongen, en vanmiddag dus heerlijk gewandeld!

Loulou39 schreef op 26-05-2024 om 16:59:

Luxe dingetje: ik postte gisteren een berichtje over de leukste sneakers (ik zeg zelf nog steeds gympen 😁) die ik had gezien en die werkelijk overal uitverkocht waren toen ik daarna thuis online zocht, zelfs bij het merk zelf.
Ben vandaag toch nog even naar de betreffende winkel gelopen en daar hadden ze nog één paar!! En precies in mijn maat 💃🏻

Ik weet dat het heel materialistisch is, maar het deed me toch even het verdriet en de rotdingen van nu vergeten 😊

Nou maar dat is heerlijk Loulou! Ik had je bericht inderdaad gelezen, ik ben blij voor je dat je ze toch nog op de kop hebt weten te tikken   

Voel je vooral niet schuldig voor je “materialistische” post, geniet ervan. Mag ook wel eens een keer toch 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.