Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Met vriendin naar het tuincentrum geweest, lekker taartje gegeten daar. Dat was echt gezellig.

M’n nieuwe Funko is binnen. 

SombraOnline schreef op 23-05-2024 om 13:41:

M’n nieuwe Funko is binnen.

Ik heb zeker onder steen geleefd. Wat is dat?

Bellebelle schreef op 23-05-2024 om 13:52:

[..]

Ik heb zeker onder steen geleefd. Wat is dat?

Dat vraag ik me ook af.... 

OperaQueen schreef op 23-05-2024 om 14:22:

[..]

 Dat vraag ik me ook af....

Volgens mij een soort poppetje (zegt Google), heb er ook nog nooit van gehoord, maar is ook niet iets voor mij denk ik.

Maar blij voor SombraOnline 👍🏻😁

Ik vind die Multi Purpose Mat (65x180 cm) van Action best een goed geslaagde zonwering. Voor 3,95 per raam, zit je heerlijk in de lichte schaduw.

2530421_8714333012341-110_02_20240318115758.png?width=1920&quality=75

Een moeilijke / fysiek zware klant vandaag voor het laatst gehad. Een collega gaat haar overnemen, blij mee!
Verder drukke dag. Spannend voor de kinderen, want jongste gaat haar vader zien onder begeleiding en beide zijn van het padje, maar alles blijft onder controle 

Bellebelle schreef op 23-05-2024 om 13:52:

[..]

Ik heb zeker onder steen geleefd. Wat is dat?

OperaQueen schreef op 23-05-2024 om 14:22:

[..]

Dat vraag ik me ook af....

Loulou39 schreef op 23-05-2024 om 14:29:

[..]

Volgens mij een soort poppetje (zegt Google), heb er ook nog nooit van gehoord, maar is ook niet iets voor mij denk ik.

Maar blij voor SombraOnline 👍🏻😁

Haha, wat Loulou zegt dus! Versimpelde poppetjes gebaseerd op karakters uit films, series, games, boeken. Ik heb nu deze binnen:

65108_HP_HufflepuffBadger_POP_GLAM-WEB.png


Hufflepuff is mijn Hogwarts House.

SombraOnline schreef op 23-05-2024 om 17:20:

[..]

[..]

[..]

Haha, wat Loulou zegt dus! Versimpelde poppetjes gebaseerd op karakters uit films, series, games, boeken. Ik heb nu deze binnen:

65108_HP_HufflepuffBadger_POP_GLAM-WEB.png


Hufflepuff is mijn Hogwarts House.

Ziet er erg Japans uit met die grote ogen. Ik denk dat ze dat ontroerend vinden.

Mijn ouwe roestblik doet het weer !! De startmotor was overleden en moest vervangen worden. En ik heb dan weer de mazzel dat goede vriend erg handig is met auto's dus ik hoef geen dure garage te betalen 

Wij zijn vandaag 10 jaar getrouwd en ik had geen cadeau van man verwacht. Kwam hij vanmorgen met een heel lief houten hartje aanzetten waar een mooie boodschap in gebrand staat.

Zo lief! Onze dochter van 7 had ook nog een boekje voor ons geschreven en gekleurd voor onze 10 jaar. Ik smolt helemaal.

Envelop schreef op 24-05-2024 om 09:43:

Wij zijn vandaag 10 jaar getrouwd en ik had geen cadeau van man verwacht. Kwam hij vanmorgen met een heel lief houten hartje aanzetten waar een mooie boodschap in gebrand staat.

Zo lief! Onze dochter van 7 had ook nog een boekje voor ons geschreven en gekleurd voor onze 10 jaar. Ik smolt helemaal.

Ach wat leuk en wat goed van jullie, ik persoonlijk vind relaties erg ingewikkeld en ik word gewoon blij van dit bericht.

Envelop schreef op 24-05-2024 om 09:43:

Wij zijn vandaag 10 jaar getrouwd en ik had geen cadeau van man verwacht. Kwam hij vanmorgen met een heel lief houten hartje aanzetten waar een mooie boodschap in gebrand staat.

Zo lief! Onze dochter van 7 had ook nog een boekje voor ons geschreven en gekleurd voor onze 10 jaar. Ik smolt helemaal.

Gefeliciteerd! 🌷En wat lief!

van het mooie weer, de was hangt buiten en de eerste was ligt al weer in de kast. 

Friezinnetje schreef op 24-05-2024 om 13:07:

van het mooie weer, de was hangt buiten en de eerste was ligt al weer in de kast.

Mooi weer, hier is het nog niet droog geweest 

Mijn was draait nog, kan jij het mooie weer deze kant opsturen dan ben ik straks ook weer blij

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.