Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Loulou39
25-04-2024 om 19:03
Loulou39 schreef op 25-04-2024 om 19:03:
De Adidas sneakers/schoenen/hoe je het noemen wilt, die ik heel graag wilde, waren ineens €35,- goedkoper!
Toen het meisje bij de kassa aan haar collega in het magazijn vroeg of de betreffende sneaker in maat 38 voor kinderen er nog was, snapte ik het pas. Ik ga voortaan op de kinderafdeling kijken 😁.
Serieus exact dezelfde schoen die 10 meter verderop voor dames voor €35 meer stond 😂
Bailey26
26-04-2024 om 08:52
Kind die vol verwondering de versiering aan het bekijken was toen hij beneden kwam. Hij was zo onder de indruk dat hij eerst zijn cadeau, die midden in de kamer stond niet zag.
Yumi
26-04-2024 om 08:57
Bailey26 schreef op 26-04-2024 om 08:52:
Kind die vol verwondering de versiering aan het bekijken was toen hij beneden kwam. Hij was zo onder de indruk dat hij eerst zijn cadeau, die midden in de kamer stond niet zag.
Gefeliciteerd!
Wat schattig
Moosey
26-04-2024 om 09:21
Doemijdieglazenbol schreef op 25-04-2024 om 18:18:
Als je wil delen welke uitgeverij? Ik heb best wat gepubliceerde Nederlandse schrijvers in mijn omgeving. Kan wellicht een balletje opgooien. Ik denk dat je voorzichtigheid terecht is.
In dat kader overigens best een leuke podcast: wie is Emmy? Is leuk gemaakt en daarin komt zijdelings van alles aan bod over uitgevers en publicaties: https://open.spotify.com/show/6zrDifTRC3wj4SjoFiVFXQ?si=_MjkM-otQISP3mZMCt6Z6A
Ik moest ook meteen aan die podcast denken ja
Wat ik weet is dat de boekenmarkt heel lastig is op het moment. Mensen kopen wel boeken en mensen lezen wel, maar het is een heel klein percentage van de boeken die uitkomen die heel veel verkocht worden. Oftewel iedereen leest zo’n beetje dezelfde boeken. Dat betekent dat er gigantisch veel boeken uitkomen die eigenlijk niet verkocht worden. Zonder gedegen promotie kom je qua verkoop dus sowieso nergens. Je voorzichtigheid is dus denk ik terecht.
Dat gezegd hebbende denk ik dat het ook zo is dat je gewoon moet kijken naar hoe gelukkig je er zelf van zou worden als je boek werd uitgegeven en of je daar de eventuele kosten voor over hebt. Als dat zo zou zijn, prima. Maar dan zou ik wel óók even vergelijken met de zelf-publishing platforms. Die doen helemaal niks voor je behalve printen, maar misschien doet deze uitgevers eigenlijk ook wel niet veel meer (behalve meer geld aan jou vragen) Van meteen beginnen over een Engelse vertaling zou ik ook achterdochtig worden..
rionyriony
26-04-2024 om 14:24
Ben veel water kwijt aan de planten vergeleken met enige weken geleden. Geef een hele kan vol aan de ficus en het is klok klok klok weg. Terwijl het nieteens zo warm is. Negentien graden binnen.
Verder wat kasten doorlopen om wat orde te brengen en ik had drie dozen vol spullen voor de kringloop maar die raken langzamerhand weer leger omdat ik me telkens bedenk. Ik had er ook een Chi-tang in gegooid en ik dacht: laat ik die nog eens proberen; wegdoen kan altijd nog, met als gevolg dat ik er toch wel wat aan had (op 90 graden kan hij toch pluis wat gladstrijken) en dat hij nu weer in de badkamer ligt.
En zo ging het met meer spullen. Je moet er eigenlijk niet over nadenken; zodra je dat gaat doen ga je toch overal nut in zien. 
Broodjebrie
26-04-2024 om 15:52
rionyriony schreef op 26-04-2024 om 14:27:
Morgen Koningsdag. Vind ik leuk.
Ja ik kijk er ook naar uit.
MonthlyHedgehog35
26-04-2024 om 17:03
rionyriony schreef op 26-04-2024 om 14:27:
Morgen Koningsdag. Vind ik leuk.
Ik ook
, fijne koningsnacht en dag alvast.
rionyriony
26-04-2024 om 17:20
OperaQueen schreef op 26-04-2024 om 17:03:
[..]
Ik ook
, fijne koningsnacht en dag alvast.
Dank je, jullie ook. 
Bakblik
26-04-2024 om 20:13
Vanavond voor het eerst deze week met zijn allen gegeten. Zoon en dochter hadden elkaar dinsdagavond voor het laatst gezien. De een college in de vroege ochtend de ander in de late middag/begin avond en dan lag de een al op bed voordat de ander thuis was.
Dat was weer ouderwets gezellig. Ze hebben nu allebei 1 week vakantie dus misschien komende week nog een paar gezamenlijke maaltijden.
Netherfield
27-04-2024 om 05:21
Tering wat is het vroeg. Dochter wil vroeg op de markt staan met een vriendin. Dus ik zit nu aan het ontbijt om haar zo te brengen. Wel word ik blij van de vogels die ik nu hoor. Voorjaar!!!
Broodjebrie
27-04-2024 om 08:23
Netherfield schreef op 27-04-2024 om 05:21:
Tering wat is het vroeg. Dochter wil vroeg op de markt staan met een vriendin. Dus ik zit nu aan het ontbijt om haar zo te brengen. Wel word ik blij van de vogels die ik nu hoor. Voorjaar!!!
Lekker vroeg he? Mijn buurvrouw gaat ook op de markt staan, ging om half 6 weg zei ze gisterenavond. Ik wenste haar succes, en zei dat ik me rond die tijd nog even lekker om zou draaien 
Ik ben net uit de douche gekomen, nu even ontbijten en wat rommelen in huis. Rond half 11 komt mijn bezoek, dan gaan we de stad hier in.
Auwereel
27-04-2024 om 18:01
Blij dat ik heerlijk gefietst heb vandaag, 45 km zonder ondersteuning. We wilden een tocht maken dit weekend, maar ik zag dat de wind morgen heel wat sterker zal zijn dan vandaag en dat er meer buien verwacht worden. We hebben vandaag één bui gehad, een kwartiertje voordat we een restaurant aandeden waar we lekker gegeten hebben en goed zijn opgedroogd. En net nu we thuis zijn, begint het weer flink te regenen. Het fijne met wat minder weer is, het is rustig op het fietspad en in het restaurant, terwijl het buiten nog steeds heerlijk ruikt naar fluitenkruid en meidoorn.