Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


ik werd blij van de gezellige sfeer in de stad.

Gisteren gaan winkelen en ze hadden in de winkel zo'n zero waste sticker 0.5 euro op een bresiliennetaart gekleefd. 
Alleen mijn broer en ik eten dat, twijfel en toch maar meegenomen. 
's Middags had partner vervolgens afgesproken met vriendin en haar kind, dus de taart is bijna opgeraakt.  Ik weer blij.

Mijn nieuwe keuken begint eindelijk op te schieten! De puntjes op de i moeten nog gebeuren maar ik kan weer koken, heb water / afvoer en vanavond  gaat voor het eerst de afwasmachine  weer draaien. 

Kreeg gisteren van mijn man een paar goeden oorbellen met tahiti parels. Ben er heel blij mee

Ik zit buiten in de zon met hond naast me op het bankje, heerlijk

De boot ligt weer in het water. Man blij, ik blij. 

Dat ik mijn was net op tijd weer binnen had, voor een regenbuitje

Dat we buiten zitten op de camping (ook al waait het wel behoorlijk hard).

dat we bij mijn ouders kunnen en mogen eten vandaag nu onze keuken eruit is

Twee planten in bad gedaan omdat hetgeen waar ze in stonden wel erg droog was. De eerste geen probleem maar de tweede is eigenlijk te zwaar om te hanteren. Dat was hij al daarvoor. Ik zal hem zo lang mogelijk laten uitlekken. Morgen verder.

Maar als de laatste weer op zijn plek staat ben ik heel blij. Nu een kopje koffie en een koek(je).

De boom in de bak is tot dusverre heel blij met zijn opfrisser; dat is hem aan te zien. Hij staat weer op zijn plek. De grootste uitdaging was het tillen uit zijn bad nadat hij een paar uur was uitgelekt. Het slepen naar zijn plaats was daarna niet erg moeilijk meer.

Dus goed verlopen, tenzij er nog iets gebeurt, maar voorlopig niet voor herhaling vatbaar.

Heerlijke dag gehad met vriend gister en vanmorgen. Helemaal zen nu. 

van het mooie weer. uit het werk, meteen lekker in de zon gaan zitten. Toen even eten, gras maaien en toen mijn boek uitgelezen. Heerlijk!

Net met opa en oma afgesproken hoe laat ik vrijdag kind daar breng. Die gaat lekker een weekend logeren. Meteen vrijdag middag vrij genomen en voor vrijdag avond een tafeltje gereserveerd zodat man en ik lekker uit eten kunnen en eindelijk de dinerbon kunnen uitgeven. Het restaurant is op loopafstand van ons huis, dus we hoeven lekker nergens rekening mee te houden. Ik heb er zin in.

Ik ben daarnet even de tuin gaan checken of de planten wat nodig hadden en om met de Franse slag de hardst groeiende onkruidjes uit de grond te trekken en het was eigenlijk de eerste zomerse dag van het seizoen in mijn beleving.

Ik ben toch wat attenter op mijn rug- en rompspieren geworden die toch wel wat zijn gaan opspelen (vooral zijkanten) dus alleen de hoogst noodzakelijke dingen gedaan. Maar het valt mee tot dusverre of het komt nog.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.