Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
FaithfulDuck87
05-11-2022 om 16:44
Een goeie kapper is erg fijn Phoebe. En ik heb ook een kort pittig kapsel en het interesseert mij ook niets wat een ander daar van vindt.
Lollypopje
05-11-2022 om 17:09
@Phoebe Wat fijn zeg. En ik snap je helemaal, kort past zoveel beter bij me. Ik had ook echt een geweldige kapster, maar die is helaas gestopt 
Dus als ik eindelijk de energie heb op mijn, inmiddels, lange haar naar eeuwige jachtvelden te helpen moet ik ook nog opzoek naar een nieuwe kapper 
Auwereel
05-11-2022 om 17:13
Ik ging altijd naar een kapperszaak waar ik erg tevreden over was, maar die is er mee opgehouden, dus de vraag is, wat nu, naar ongeveer 25 jaar naar dezelfde zaak te zijn geweest?
Lollypopje
05-11-2022 om 17:42
Ik had geen verzendbevestiging ontvangen van de adventkalenders die ik had besteld. Dus was bang dat ze niet optijd zouden komen, maar gelukkig zijn ze net gearriveerd. Dus ik kan ze morgen inpakken en de komende week weggeven 😊
AggressiveReindeer87
05-11-2022 om 19:24
Thnx dames! Nou als mijn kapper (hij is nog niet zo oud hoor, en is de eigenaar) het ooit in zijn hoofd haalt om te stoppen dan ga ik zwaar in protest en verbied ik het hem gewoon
Ik ben overigens ook een tijd op zoek geweest naar een fijne kapper, er zijn helaas niet zoveel heb ik het idee. Toen ik verhuisde tijdje weggeweest daar (terwijl ik dichterbij woon sinds verhuizing maar er waren anderen nog dichterbij..)
Friezinnetje: 
Lollypopje
05-11-2022 om 19:25
@Phoebe ik reisde gewoon drie kwartier naar mijn kapper in Utrecht, maakte ik er meestal ook maar meteen een middagje van. Goed excuus om naar mijn favoriete 2e hands winkel te gaan en lekker te lunchen 😁
FaithfulDuck87
05-11-2022 om 19:29
Rond 18 uur, kwam vandaag de picnic langs, wat ideaal zeg. Precies op tijd, wat lekkere gratis produkten, omdat het de eerste keer was. Super.
AggressiveReindeer87
05-11-2022 om 21:33
Lollypopje schreef op 05-11-2022 om 19:25:
@Phoebe ik reisde gewoon drie kwartier naar mijn kapper in Utrecht, maakte ik er meestal ook maar meteen een middagje van. Goed excuus om naar mijn favoriete 2e hands winkel te gaan en lekker te lunchen 😁
Groot gelijk
watertoren
05-11-2022 om 23:49
Ik ben gisteren naar de kapper geweest. Ik ga ongeveer zo'n 3 keer per jaar. Ik heb lang haar tot net over mijn schouders. De laagjes zijn weer wat opgeknipt maar de lengte is gelukkig niet veel korter geworden. Mijn lok knip ik altijd zelf (vroeger kapster geweest) Ik doe vaak carmenset in en nu de laagjes weer zijn opgeknipt blijft de krul langer zitten.
Marquise
07-11-2022 om 22:51
Gedaan wat ik op mijn lijstje had staan qua hobby, de was weggewerkt, vuilnis geregeld, lekker gegeten en sport begint echt een routine en weer iets leuks te worden. Het begint onaf te voelen als ik niet heb gesport.
Ik ben er nog niet maar wat een verschil vergeleken met de zomer.
AggressiveReindeer87
08-11-2022 om 10:41
Net eindelijk de uitslag van 2e onderdeel van mijn thuisstudie binnen; dik voldoende en dus ook voor dit onderdeel geslaagd
!
Goed zo Marquise!