Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

MatureJackal76

MatureJackal76

08-11-2022 om 14:13

Gefeliciteerd Phoebeย 

heb het aangedurfd om met mijn direct leidinggevende te praten over mijn ambities. Hij was erg positief en wil me graag helpen! Super lief!

stokstaart schreef op 08-11-2022 om 16:11:

heb het aangedurfd om met mijn direct leidinggevende te praten over mijn ambities. Hij was erg positief en wil me graag helpen! Super lief!

Wat fijn!

stokstaart schreef op 08-11-2022 om 16:11:

Wat super goed gedaan!ย 

Lollypopje

Lollypopje

08-11-2022 om 16:21 Topicstarter

Mijn vader die op visite is geweest. Kibbeling heeft meegenomen, mijn afwas heeft gedaan en mijn keuken heeft gepoetst en het allertofste.... De borduurkoffer van mijn moeder meegenomen. Zaten zelfs nog oude werken van haar in en van mij van toen ik 12 was ๐Ÿ˜

En nu ben ik super moe en ruist en piept mijn hoofd, maar ook heel erg blij ๐Ÿ˜Š

Van mijn zindelijke (overdag en heel af en toe een ongelukje daargelaten) kind.ย 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-11-2022 om 18:03

Lollypopje schreef op 08-11-2022 om 16:21:

Mijn vader die op visite is geweest. Kibbeling heeft meegenomen, mijn afwas heeft gedaan en mijn keuken heeft gepoetst en het allertofste.... De borduurkoffer van mijn moeder meegenomen. Zaten zelfs nog oude werken van haar in en van mij van toen ik 12 was ๐Ÿ˜

En nu ben ik super moe en ruist en piept mijn hoofd, maar ook heel erg blij ๐Ÿ˜Š

Dikke pluim voor je vader dat hij je noden kan inschatten.

Lollypopje

Lollypopje

08-11-2022 om 18:08 Topicstarter

Valdemar schreef op 08-11-2022 om 18:03:

[..]

Dikke pluim voor je vader dat hij je noden kan inschatten.

Ja het is een lieverd ๐Ÿ˜Š Al had ik de kibbeling en borduurkoffer gevraagd en was de afwas niet te missen ๐Ÿ˜‚ Ik zei eerst dat dat niet hoefde, maar hij wilde het zo graag. Dus ik liet het hem met liefde doen, heb ik morgen weer wat energie over voor wat anders.

Hij had ook nog spontaan een bos rozen meegenomen, dus mijn woonkamer is weer helemaal opgefleurd ๐Ÿ˜Š

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

08-11-2022 om 19:18

Auwereel schreef op 08-11-2022 om 11:56:

Gefeliciteerd Phoebe!

Dank je! Ik had het echt niet verwacht... (erg eigenlijk..)

Dus behalve een voldoende ook meer zelfvertrouwen gekregen, Phoebe?

Ik ben blijย  dat mijn rug een stuk beter voelt dan gisteren! Gelukkig gaat het snel over deze keer.

MatureJackal76

MatureJackal76

09-11-2022 om 10:00

Lollypopje schreef op 08-11-2022 om 18:08:

[..]

Ja het is een lieverd ๐Ÿ˜Š Al had ik de kibbeling en borduurkoffer gevraagd en was de afwas niet te missen ๐Ÿ˜‚ Ik zei eerst dat dat niet hoefde, maar hij wilde het zo graag. Dus ik liet het hem met liefde doen, heb ik morgen weer wat energie over voor wat anders.

Hij had ook nog spontaan een bos rozen meegenomen, dus mijn woonkamer is weer helemaal opgefleurd ๐Ÿ˜Š

Wanneer ik dit lees ben ik blij, maar komt het gemis aan mijn eigen lieve Papa even erg binnen.

Lollypopje

Lollypopje

09-11-2022 om 10:06 Topicstarter

Fruitesse schreef op 09-11-2022 om 10:00:

[..]

Wanneer ik dit lees ben ik blij, maar komt het gemis aan mijn eigen lieve Papa even erg binnen.

Dat kan ik me voorstellen Ik wilde de borduurspullen ook graag hebben, omdat mijn moeder is overleden.ย  Was daarom ook fijn om te zien dat er ook een aantal borduurwerken in zaten die zij heeft gemaakt en die ik mij herinner van vroeger. Ook een paar die niet af zijn, waarvan ik er in elk geval รฉรฉn graag af wil maken zodra mijn hoofd het daarmee eens is ๐Ÿ˜Š

MatureJackal76

MatureJackal76

09-11-2022 om 10:08

Lief van je! Veel succes met het borduurwerkย ๐Ÿ˜Š

Lollypopje

Lollypopje

09-11-2022 om 10:10 Topicstarter

Fruitesse schreef op 09-11-2022 om 10:08:

Lief van je! Veel succes met het borduurwerk ๐Ÿ˜Š

Dankjewel ๐Ÿ˜Š Maar me eerst weer even langer dan 10 minuten iets kunnen doen waarbij ik me moet focussen en nadenken zonder last van mijn hoofd te krijgen Gelukkig loopt het niet weg ๐Ÿ˜Š

Klinkt fijn lollypopje.

Ik ben blij dat het met dochter weer beter gaat. Ze was vorige week en afgelopen weekend zo labiel, kostte echt bakken energie. Nu is weer haar vrolijke zelf. Vanmorgen gezellig naar Ikea geweest, leuke dingetjes gekocht en lekker geluncht. Heel waardevol dit soort uitjesย 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.