Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Friezinnetje schreef op 04-11-2022 om 18:12:

Net voor het eerst bij Picnic besteld. Ben benieuwd. Wel leuk zo'n eerste keer bestellen, want allemaal gratis producten (die ook wel bruikbaar zijn).

Oh dat lijkt me zo ideaal! Waar ik woon doen ze daar (nog?) niet aan, vind ik zo jammer..

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

04-11-2022 om 20:03

HAHA!wait..what schreef op 04-11-2022 om 19:55:

[..]

Oh dat lijkt me zo ideaal! Waar ik woon doen ze daar (nog?) niet aan, vind ik zo jammer..

ik mag zelf altijd graag boodschappen doen hoor, maar omdat ik nu thuis zit, hoef ik er iemand anders ook niet lastig mee te vallen. En er zijn meerdere die het voor me willen doen hoor, maar dit is ook wel handig. En ze komen morgen rond 18 uur, dus dat is fijn

ik heb vandaag 3-4u kunnen rommelen zonder dat ik tussendoor naar een afspraak moest. En na de afspraak die ik had nog 20 min in bed kunnen liggen

Waar ik blij van wordt? Dat ik zo verliefd ben, wist niet dat het nog kon 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-11-2022 om 06:30

Evaluna schreef op 04-11-2022 om 22:58:

Waar ik blij van wordt? Dat ik zo verliefd ben, wist niet dat het nog kon

Nou ja wat leuk!!! Ik word gewoon blij van dit bericht!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-11-2022 om 07:12

Ik ben weer es een pot filterkoffie aan het zetten, blijft lekker en ik word blij van de geur van verse koffie!

Phoebe1982 schreef op 05-11-2022 om 07:12:

Ik ben weer es een pot filterkoffie aan het zetten, blijft lekker en ik word blij van de geur van verse koffie!

Heerlijk helemaal mee eens, van een goede kop koffie kan ik ook echt blij worden. 

Phoebe1982 schreef op 05-11-2022 om 07:12:

Ik zit nu aan de filterkoffie, wij malen de bonen zelf in een voordelig molentje van tomado. Heerlijk die koffie geur in je huis een klein geluksmomentje.😊

Ik heb voor het eerst in weken 0 afspraken op de dag. Helemaal niks.
Ook niet vanavond en kan dus heerlijk op tijd naar bed. Hopelijk laad ik dan wat op voor de laatste week werken voor mijn week vakantie want ik werk wel weer helemaal maar ik ben vaak nog echt heel moe van de long covid.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-11-2022 om 10:02

Tuinfluiter schreef op 05-11-2022 om 09:45:

[..]

Ik zit nu aan de filterkoffie, wij malen de bonen zelf in een voordelig molentje van tomado. Heerlijk die koffie geur in je huis een klein geluksmomentje.😊

Jaaaaaaaaa!!! Midas echt he! Wij koffie-addicts begrijpen elkaar

Stokstaart: lekker he! Geniet ervan en sterkte nog met je LC herstel!

BrightEchidna89

BrightEchidna89

05-11-2022 om 10:10

Blij door het telefoontje met de psychologe waar we relatie-therapie volgen. Belde om de afspraak voor vandaag te annuleren en zij nam de tijd voor een kort gesprek. Nu heeft ze zelf het initiatief genomen om een overleg te plannen met alle zorgverleners die bij mij betrokken zijn, waarschijnlijk omdat ze aan ons mailverkeer wel merkt dat ik stilaan aan het einde van mijn latijn zit. 

Valdemar schreef op 05-11-2022 om 10:10:

Blij door het telefoontje met de psychologe waar we relatie-therapie volgen. Belde om de afspraak voor vandaag te annuleren en zij nam de tijd voor een kort gesprek. Nu heeft ze zelf het initiatief genomen om een overleg te plannen met alle zorgverleners die bij mij betrokken zijn, waarschijnlijk omdat ze aan ons mailverkeer wel merkt dat ik stilaan aan het einde van mijn latijn zit.

Dat is fijn! Er wordt goed meegedacht dus. Duimen dat het snel weer wat beter gaat.

Ik ben blij dat ik 4 nachten op rij goed geslapen heb. Zou de afbouw van de anti depressivum dan toch zijn effect hebben 🤞

Dat ik net zo lekker gewerkt heb aan ons huis. Heerlijk slopen, stenen sjouwen, 100x trap op en af. Voel me helemaal sterk en moe tegelijk. 

Lekker is dat Saga

Ik ben blij dat mijn lief me met klussen altijd ook dingen heeft laten doen die ik best spannend vond. Daarom kan ik nu redelijk fluitend dingen oplossen in huis zonder een omweg te verzinnen zodat ik bijv de cirkelzaag niet hoef te gebruiken. Vanavond nog even wat tijd erin steken en dan denk ik dat het infraroodpaneel in de badkamer hangt zodat lief straks niet in een koude badkamer hoeft te poedelen als-ie terug komt uit het ziekenhuis. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

05-11-2022 om 16:37

Naar de kapper geweest vanmiddag voor weer een fris kort koppie. Ik heb al jaren dezelfde kapper en ik ben erg blij met hem, ik ga altijd blij de deur uit en hij snapt mij helemaal. Ik heb in mijn jeugd in het ziekenhuis gelegen ivm een ongeval en heb daardoor een plek op mijn achterhoofd. Die wil ik uiteraard bedekt houden dus superkort kan het niet zou je denken. (Ik heb geen lang haar hoofd, word daar ook niet blij van, ik houd van kort haar en het interesseert me niet meer wat anderen daarvan vinden.. ik krijg  er vaak genoeg commentaar op en dat vond ik niet altijd leuk maar het boeit me echt niet meer… het is mijn hoofd en daarmee doe ik wat ik wil, point klaar…) 
Geen idee hoe hij het doet maar hij verzint er altijd wat op en het kan ook achter zo kort als ik wil en dat vind ik leuk. Het is  super relaxed dat ik niks uit hoef te leggen over die plek en hem kan vertrouwen. Echt superfijn en ik word er blij van!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.