Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik jank bij elke aflevering van Call the midwife. On topic: mijn echtgenoot moest ergens midden op de dag mijn dochter ergens ophalen. Steun, klaag, mopper. Omdat ik 1 keertje niet kan. Grrrrr. Zó belangrijk is je kantoorbaan nou ook weer niet. 

ik probeer mijn geopereerde kat rustig te houden en mijn klaplopers van onderburen schreeuwen de boel weer eens bij elkaar. Echt, ik denk dat niemand ze zal missen ooit.

TanSwallow86

TanSwallow86

30-03-2022 om 17:54

Ik wil mijn conditie terug, ik sta steeds te hijgen als een oude stoomlocomotief en de bronchitis helpt ook niet mee. Ook stomme rot astma enz. 

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

30-03-2022 om 20:40

Ik zou vandaag een bezorgservice langs krijgen. Voeding. Geen pakketje. Thuisblijven tussen 14.00-16.00 uur. Prima. En ook prima als ik langer moet wachten. Maar geef duidelijk aan. 
Ik zou een link krijgen voor real life track and trace krijgen, die kreeg ik niet. Om 14.00 werd aangegeven dat ze om 15.00 uur zouden komen. Om 16.30 waren ze er nog niet. Voor vragen over mijn bezorging kon ik bellen tot 17.00 uur. Om 16.15 kreeg ik een bandje dat ze mij telefonisch niet meer te woord konden staan. Om 17.00 werd mijn pakket eindelijk bezorgd.

En toen kon ik het betreffende product niet meer gebruiken want te laat voor ontdooien. 

Mijn ergernis zat/zit hem niet in het wachten. Ik ben vrij geduldig. Maar ik kan slecht tegen gebrekkige communicatie. 

Ik erger me dood aan het feit dat je zelfs bij bedrijven niemand meer aan de telefoon krijgt. Bel je, krijg je zo'n ingeblikte stem. "Om u béter van dienst te kunnen zijn (yeah right) volgt nú een keuzemenu..." Krijg je 6 opties, druk je op de keuze die het dichtst in de buurt komt van wat je wilt regelen, en dan zijn er twee mogelijkheden: 1. je wordt direct doorgeschakeld naar een voicemail (Momenteel is niemand beschikbaar, maar laat een boodschap achter en we bellen u zo spoedig mogelijk terug... waarop je nooit wordt teruggebeld). 2. Het is momenteel érg druk, we verzoeken u het op een ander tijdstip opnieuw te proberen. De verbinding wordt nu verbroken...

Of je krijgt uiteindelijk wél iemand aan de lijn, je vraagt naar degene die je moet spreken, wordt er gezegd: "Sorry, maar die werkt momenteel thuis"... Ja én, maakt mij niet uit of ze op kantoor achter haar PC zit, of thuis aan de keukentafel, ik moet haar gewoon spreken. En dan krijg je als antwoord: "Nee, sorry, we kunnen niet doorverbinden, maar u kunt wel een email sturen..." Dus dat doe je dan in arren moede, ik ben tegenwoordig wel zo dat ik dan een ontvangst- en leesbevestiging vraag, en soms krijg je de leesbevestiging pas 2 dagen later (hoezo leest iemand die thuis werkt de email pas na 2 dagen, vraag ik me dan af), en een reactie krijg je niet, dus na een week weer bellen, weer hetzelfde, enz.

Grrrrr.... Ben je úren bezig om een vraag beantwoord te krijgen die in 5 minuten afgehandeld had kunnen zijn als iemand normaal bereikbaar was geweest.

Ik erger mij eraan dat bedrijven en instellingen die beloven je terug te bellen dat niet doen.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

30-03-2022 om 21:23

Aan de coronawappies die nu onzin verkondigen over Rusland-Oekraïne. Moeten zij per se dwarsliggen en overal anders over denken ofzo? 

Het is meer balen dan ergeren: dat het huis waar ik mezelf wél oud zag worden ook aan onze neus voorbijgaat. Ik wil echt weg bij die idioten hiernaast. Er is niet tegen op te bieden. En dat een geldverstrekker standaard er van uit gaat dat iedereen gulle gevers heeft (als in ouders met giften,  erfenis, noem maar op).

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

31-03-2022 om 07:27

In de krant stond gisteren een artikel dat het plots een stuk minder hard gaat op de woningmarkt vanwege Oekraïne, dus misschien hebben jullie binnenkort meer geluk, zonder overbieden...

Makelaars bezorgd om groeiende twijfel huizenkopers: ‘Soms ga ik voor niets naar een bezichtiging’
https://www.ad.nl/rotterdam/makelaars-bezorgd-om-groeiende-twijfel-huizenkopers-soms-ga-ik-voor-niets-naar-een-bezichtiging~a3874018/

Ik erger me aan alle prijsverhogingen maar vooral aan 't gegeil van politici over taxes die ze nog kunnen opdrijven. 

ik erger me aan het heisa maken bij de media als er beetje sneeuw verwacht wordt.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

31-03-2022 om 11:37

HAHA!wait..what schreef op 30-03-2022 om 16:32:

[..]

Haha oh tips zijn altijd welkom hoor maar ik heb een beetje een probleem met emoties dus ik kan niet huilen, ben geblokkeerd ofzo 😅 maar vanavond maar eens een film proberen dan!

Oh, ruilen? Als ik er bij mij iets hoog zit moet en zal het eruit, maakt niet uit of ik dan onder de mensen ben of niet. Is ook niet altijd fijn/handig. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

31-03-2022 om 11:40

Treurniet schreef op 31-03-2022 om 10:17:

ik erger me aan het heisa maken bij de media als er beetje sneeuw verwacht wordt.

Nou, en niet alleen in de media. Sneeuw is inmiddels zo'n zeldzaamheid in NL dat mensen er helemaal ondersteboven van zijn als het dan weer eens een keer valt. En dan blijft het nu niet eens liggen.

Sneeuw moet gewoon midden in de winter vallen, net als vroeger.

Sneeuw moet hier helemaal niet meer vallen. Maar als 't valt dan beter nu, dan weet je tenminste dat je er 't snelst weer vanaf bent, in de winter kun je zomaar 2 weken met die bagger blijven zitten. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.