Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
HarleyQuin schreef op 29-03-2022 om 19:12:

Moet weer aan de prednison, heb weer een acute bronchitis. Lekker dan.

Beterschap Harley 

Aan die vrouw die haar hond niet goed vasthield en dat dat bakbeest mijn bril van mijn gezicht af sprong. Hou je hond bij je! Doe ik ook. Blijf het irritant vinden dat mensen hun hond op mij en mijn hond af laten rennen terwijl ik in mijn rolstoel dan geen kant op kan. Wel eens achterover geslagen omdat een hond me om duwde. Gelukkig heb ik geen irritatie naar de honden zelf toe, maar naar hun baasjes des te meer

Sowieso irritant dat hondenbaasjes nooit lijken te snappen dat niet iedereen gecharmeerd is van honden die aan je willen ruiken, likken of tegen je op willen springen (of je nou zelf wel of geen hond hebt). Als je dan vriendelijk vraagt of ze door willen lopen met hun hond is het steevast: "hij doet niks hoor". Ik ben niet bang voor honden, maar wil ze verder ook gewoon niet aanraken. En idd, de hondjes zelf kunnen er weinig aan doen, de baasjes wel.

Bril niet kapot Apiejapie?

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

30-03-2022 om 10:32

Apiejapie schreef op 30-03-2022 om 10:07:

Aan die vrouw die haar hond niet goed vasthield en dat dat bakbeest mijn bril van mijn gezicht af sprong. Hou je hond bij je! Doe ik ook. Blijf het irritant vinden dat mensen hun hond op mij en mijn hond af laten rennen terwijl ik in mijn rolstoel dan geen kant op kan. Wel eens achterover geslagen omdat een hond me om duwde. Gelukkig heb ik geen irritatie naar de honden zelf toe, maar naar hun baasjes des te meer

Dat is niet alleen irritant maar ook oncomfortabel of zelfs bedreigend. En als je stoel omvalt dan lig jij daar hulpeloos. Dat lijkt me nog het aller-vervelends. Ben je afhankelijk van de helpende hand van zo'n sujet.

niet_rechts schreef op 30-03-2022 om 10:32:

[..]

Dat is niet alleen irritant maar ook oncomfortabel of zelfs bedreigend. En als je stoel omvalt dan lig jij daar hulpeloos. Dat lijkt me nog het aller-vervelends. Ben je afhankelijk van de helpende hand van zo'n sujet.

Precies! 

RoosOpJeHoed schreef op 30-03-2022 om 10:24:

Sowieso irritant dat hondenbaasjes nooit lijken te snappen dat niet iedereen gecharmeerd is van honden die aan je willen ruiken, likken of tegen je op willen springen (of je nou zelf wel of geen hond hebt). Als je dan vriendelijk vraagt of ze door willen lopen met hun hond is het steevast: "hij doet niks hoor". Ik ben niet bang voor honden, maar wil ze verder ook gewoon niet aanraken. En idd, de hondjes zelf kunnen er weinig aan doen, de baasjes wel.

Bril niet kapot Apiejapie?

Lief dat je het vraagt. Gelukkig niet kapot nee. 

Aan de medewerker bij de Lidl.

Ik wilde 3 spaarkaarten inleveren, bleek dat de mini's net voor de zelfscanners in dozen zaten.
Prima natuurlijk, ik heb ze gewoon over het hoofd gezien omdat  ik alleen de dozen zag. Ik mocht door het poortje terug.

Tot nu toe prima.
Kom ik daar, bleek er maar 1 doosje open te zijn met maar 1 variant. Wel 1 van de 3 die ik wilde, dus ik pak hem en zeg tegen de medewerkster hoe en wat. 
Oké, ze was mensen aan het helpen (problemen met de app) 
Maar ik kon de 2 spaarkaarten weer meenemen en de volgende keer weer terugkomen en hopen dat de dozen open zijn

Maak gewoon meerdere dozen open!

Apiejapie schreef op 30-03-2022 om 10:07:

Jeetje, wat asociaal. Ik erger me hier plaatsvervangend.

noas_1993 schreef op 30-03-2022 om 11:39:

Aan de medewerker bij de Lidl.

Ik wilde 3 spaarkaarten inleveren, bleek dat de mini's net voor de zelfscanners in dozen zaten.
Prima natuurlijk, ik heb ze gewoon over het hoofd gezien omdat ik alleen de dozen zag. Ik mocht door het poortje terug.

Tot nu toe prima.
Kom ik daar, bleek er maar 1 doosje open te zijn met maar 1 variant. Wel 1 van de 3 die ik wilde, dus ik pak hem en zeg tegen de medewerkster hoe en wat.
Oké, ze was mensen aan het helpen (problemen met de app)
Maar ik kon de 2 spaarkaarten weer meenemen en de volgende keer weer terugkomen en hopen dat de dozen open zijn

Maak gewoon meerdere dozen open!

Wat raar! Idd maak meerdere open zodat je verschillende soorten hebt. Hier liggen ze in de schappen. Ik denk dat ik zo brutaal was geweest om een andere dood ook open te maken...

Dat ik de hele dag al het gevoel heb dat ik moet huilen maar ik heb al ik weet niet hoe lang niet meer gehuild (jaren geleden?). Bah, voel me heel rot   

HAHA!wait..what schreef op 30-03-2022 om 15:57:

Dat ik de hele dag al het gevoel heb dat ik moet huilen maar ik heb al ik weet niet hoe lang niet meer gehuild (jaren geleden?). Bah, voel me heel rot

Soms werkt het als je er gewoon aan toegeeft, desnoods met hulp van een sentimentele film? Lucht vaak wel op 🥲

Maar sorry, misschien zit je helemaal niet op een tip te wachten 🤭

PinkFlower schreef op 30-03-2022 om 12:05:

[..]

Wat raar! Idd maak meerdere open zodat je verschillende soorten hebt. Hier liggen ze in de schappen. Ik denk dat ik zo brutaal was geweest om een andere dood ook open te maken...

Heb ik ook even over getwijfeld, maar het zat stevig dicht met plakband en al..
Had ook verwacht dat ze zou zeggen ''ik help wel even''

_Anoniem_ schreef op 30-03-2022 om 16:17:

[..]

Soms werkt het als je er gewoon aan toegeeft, desnoods met hulp van een sentimentele film? Lucht vaak wel op 🥲

Maar sorry, misschien zit je helemaal niet op een tip te wachten 🤭

Haha oh tips zijn altijd welkom hoor  maar ik heb een beetje een probleem met emoties dus ik kan niet huilen, ben geblokkeerd ofzo 😅 maar vanavond maar eens een film proberen dan! 

Dan heb ik als tip de films "Hachi" en "Marley & me" die durf ik niet eens te kijken omdat ik heb gehoord dat dit echt tranentrekkers zijn (en ik huil al veel te snel) 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

30-03-2022 om 17:12

Vandaag tel consult met reumatoloog, en zegt hij, over 4 weken komen voor echo. Krijg afspraak via mail, is het 6 weken. Euh, ik loop sinds oktober al, en nu weer 2 weken extra. Schiet es op! 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.