Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
redbulletje schreef op 24-01-2022 om 10:14:

[..]

Is 't een leuk land? Dan zou ik je kinderen vooral die reis gunnen. Wellicht kunnen ze 't in de toekomst niet meer betalen om verre reizen te maken.

En wat hebben ze precies aan die reis als er niks met ze ondernomen wordt? (Bijvoorbeeld). 

Lijkt mij eerst goed om om de tafel te gaan zitten en alle praktische zaken goed te bespreken, alvorens je de gevoelens erbij neemt (die ik goed snap!). Weet natuurlijk ook niet hoe oud de kinderen zijn en hoe groot de (verzorgings)taken zijn die vader in TO's ogen niet nakomt. 

Jeej, boek voor interne opleiding binnen! Is het geschreven voor 16-jarigen die net op het mbo beginnen en ben ik de eerste spelfouten al tegengekomen. Grrrrrr

Grrr. Werkten de computers bij de voetbalclub alwéér niet! Hoe moet ik de HACCP & schoonmaakroosters nou uitprinten?! (Ja thuis, maar mijn zwarte inkt is op dus weigert mijn printer dienst )


En de auto die me weer bijna van mn sokken reed. Lul

TanSwallow86

TanSwallow86

24-01-2022 om 15:34

Dat mijn uitkering nog niet op de rekening staat. Heb geen eten meer in huis. Ik had al gebeld om te vragen of uitkering op rekening komt vandaag of ben ik er uit gezet. Het staat vandaag op uw rekening . Het is nu half 4 en nog niks. 
En ja, ik zit in de bijstand, bite me

aan mijn knie. Het ging vanaf vrijdag goed en vandaag wil ie weer niet. Toch maar eens afspraak maken bij dokter

Regendrup. schreef op 24-01-2022 om 10:17:

[..]

En wat hebben ze precies aan die reis als er niks met ze ondernomen wordt? (Bijvoorbeeld).

Lijkt mij eerst goed om om de tafel te gaan zitten en alle praktische zaken goed te bespreken, alvorens je de gevoelens erbij neemt (die ik goed snap!). Weet natuurlijk ook niet hoe oud de kinderen zijn en hoe groot de (verzorgings)taken zijn die vader in TO's ogen niet nakomt.

Om tafel zitten is er niet meer bij. Kids zijn 7 en 9. Hij brengt ze standaard een dag te laat terug de laatste tijd, blijft met ze in een camper zonder kachel in november (papa deed soms even de gaspitten aan volgens jongste) wordt soms erg boos, oudste vindt hem onrechtvaardig, en zo kan ik nog even doorgaan. Hulpverlening is allemaal dood gelopen. 

Het is leuk misschien voor ze hoor, maar er is al zoveel onrust en hij mag best even overleggen ipv een overload aan verwijten en gevloek.


Evaluna schreef op 24-01-2022 om 17:00:

[..]

Om tafel zitten is er niet meer bij. Kids zijn 7 en 9. Hij brengt ze standaard een dag te laat terug de laatste tijd, blijft met ze in een camper zonder kachel in november (papa deed soms even de gaspitten aan volgens jongste) wordt soms erg boos, oudste vindt hem onrechtvaardig, en zo kan ik nog even doorgaan. Hulpverlening is allemaal dood gelopen.

Het is leuk misschien voor ze hoor, maar er is al zoveel onrust en hij mag best even overleggen ipv een overload aan verwijten en gevloek.


Wat verdrietig om te lezen 

Mag ik vragen over welke hulpverlening je het hebt? 

Best wel verdrietig Cousin_it, hulpverlening tot een ondertoezichtstelling aan toe en vervangend toestemming van de rechtbank voor hulp voor de kinderen. Het mocht allemaal niet baten. Een dichtgetimmerde omgangsregeling van de rechter is het enige wat overbleef.
Nu op een andere manier hulp voor dochter aangevlogen met hulp van school en daar is zowaar toestemming voor.
Soms faalt jeugdzorg ergerlijk en hier dus ook 🙄

TanSwallow86

TanSwallow86

24-01-2022 om 17:21

Uitkering is inmiddels binnen

HarleyQuin schreef op 24-01-2022 om 17:21:

Uitkering is inmiddels binnen

Fijn! 

HarleyQuin schreef op 24-01-2022 om 17:21:

Uitkering is inmiddels binnen

Gelukkig! Blij voor je, hopelijk ben je weer een maand van je zorgen af!

Evaluna schreef op 24-01-2022 om 17:14:

Best wel verdrietig Cousin_it, hulpverlening tot een ondertoezichtstelling aan toe en vervangend toestemming van de rechtbank voor hulp voor de kinderen. Het mocht allemaal niet baten. Een dichtgetimmerde omgangsregeling van de rechter is het enige wat overbleef.
Nu op een andere manier hulp voor dochter aangevlogen met hulp van school en daar is zowaar toestemming voor.
Soms faalt jeugdzorg ergerlijk en hier dus ook 🙄

Jeetje...ik weet er niet het fijne van maar het klinkt alsof het recht van de ene ouder op tijd met de kinderen zwaarder weegt dan stabiliteit en veiligheid voor de kinderen. Waar ben je dan mee bezig als jeugdzorg? 

Ik kan  me jouw frustratie voorstellen. Ik zou er moedeloos van worden.

Fijn in elk geval dat de school meedenkt.

Evaluna schreef op 24-01-2022 om 17:22:

[..]

Gelukkig! Blij voor je, hopelijk ben je weer een maand van je zorgen af!

Sluit ik me bij aan. Zonder geld zitten is stressvol.

De Efteling gaat het spookslot sluiten. 
De hele sfeer wordt om zeep geholpen 😡

HarleyQuin schreef op 24-01-2022 om 17:21:

Uitkering is inmiddels binnen

Gelukkig maar Harley 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.