Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Netherfield schreef op 23-01-2022 om 18:45:

Aan dat ik zonet pas ontdekt heb dat je de adresbalk van safari die iphone onderaan had gezet na de laatste update, gewoon weer bovenaan kan zetten. Me voor niks heel lang geërgerd!

Wow bedankt! Meteen weer bovenaan gezet!

Netherfield schreef op 23-01-2022 om 18:45:

Aan dat ik zonet pas ontdekt heb dat je de adresbalk van safari die iphone onderaan had gezet na de laatste update, gewoon weer bovenaan kan zetten. Me voor niks heel lang geërgerd!

Ben er inmiddels zga aan gewend. Behalve als ik dan weer even op Chrome heb gezeten 😅. 

Net een mail van mijn werk gekregen die de rest van mijn weekend enigszins bederft. 
Over een project waar ik al een half jaar geleden gewaarschuwd had dat de voorgestelde planning niet zo werken omdat bepaalde onderdelen meer tijd zouden kosten, krijg ik nu het verwijt dat we de planning niet halen. Dat, plus dat ik van andere delen van mijn werk de afgelopen tijd meer werk kreeg dan normaal, wat ik zelf maar moest oplossen, zodat ik minder tijd kon steken in het eerstgenoemde project, dan baal ik dat ik dit verwijt krijg.
Plus dat ik zo stom ben dat ik werkmailtjes op mijn privé-mobiel laat binnenkomen in het weekend. Soms handig om veel werk op de maandag te voorkomen, maar nu niet.

Chiquita schreef op 23-01-2022 om 17:54:

[..]

Kan dan ook alleen hoofdrekening houder betalen of is dat gemakkelijker? Wij zaten hier ook al te denken om Visa op te zeggen, is toch 55 euro/jaar

Ik weet niet (heb geen en/of-rekening) maar ik verwacht dat het op dezelfde manier gaat als met app of scanner. Eerst inloggen en dan een code bij elke handeling die je pleegt, in dit geval met je creditcard betalen.

Maar misschien heb ik het helemaal mis hoor, en staan ze apart van elkaar.

Bij Visa kan je het automatisch laten afschrijven, dus nooit gedoe. Dat kan bij andere credit cards ook lijkt mij.

Chiquita schreef op 23-01-2022 om 15:48:

Aan OV-chip: één kaart is bijna verlopen, al via app aangegeven dat ik geld wat er nog op staat, terug wil. Ga vandaag maar eens via de website kijken, doorklikken, nog eens doorklikken, moet formulier uitprinten, met pen invullen (gegevens die ik al 2x in website ingevuld heb) en nu moet het opgestuurd worden... hoezo, klantvriendelijk. Zó zullen heel veel mensen waarschijnlijk geld verloren laten gaan/ik bedoel aan ov weggeven

Ik heb nog nooit iets in hoeven vullen, werd altijd automatisch teruggestort?! Eersten waren een studentenkaart, daarna ns kaart.

On topic: pikante mix uit het kerstpakket. Niet pikant en geen mix. 🤷‍♀️ Daarom heb ik liever geen standaard pakket, want dan krijg je dit soort dingen én vaak ook chips met zeezout. Ook zo spannend.

PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

23-01-2022 om 21:26

Aan mn zoon die nog geen dag een geheim kan bewaren 

Aan de slechte beeldkwaliteit op mijn tv. (Op sommige avonden steeds blokjes en haperend geluid)

Netherfield schreef op 23-01-2022 om 18:45:

Aan dat ik zonet pas ontdekt heb dat je de adresbalk van safari die iphone onderaan had gezet na de laatste update, gewoon weer bovenaan kan zetten. Me voor niks heel lang geërgerd!

Hoe?

Hinoki schreef op 23-01-2022 om 22:51:

[..]

Hoe?

Instellingen -> Safari -> plaatjes waaronder staat “tabbladbalk (balkje staat onderaan)” veranderen naar “één tabblad (balkje staat bovenaan)”.

Wobbelkont schreef op 23-01-2022 om 23:02:

[..]

Instellingen -> Safari -> plaatjes waaronder staat “tabbladbalk (balkje staat onderaan)” veranderen naar “één tabblad (balkje staat bovenaan)”.

Mijn dank is heel groot! Je bent mijn grootste held van vandaag. Wat een ergernis was dat. 

Weer eens aan mijn ex, die wilde ruilen met vakanties zoals altijd. Geen zin in, altijd gedonder. Blijkt nu dat hij naar Azië wil 3 weken met ze voor een bruiloft 😳
Iets met overleggen / toestemming??? Onze relatie is al zo verschrikkelijk moeilijk, ik vind dit wel lastig om zomaar mee in te stemmen. (Niet dat hij toestemming gevraagd heeft, hij wil alleen de weken ruilen, ook dat ergert me)
Mijn vakantie dagen zijn al aangevraagd, ik kan me weer in bochten wringen, het is zo ver weg, vaccinaties, ziektes, hij krijgt het normaal al amper voor elkaar om voor ze te zorgen 😥

Ik lees het net hier ergens in een topic weer, maar erger er me al langer aan. Iemand die haar vriendin  'din' noemt, of 'dinnetje' of laatst onder een foto van hen samen "din en din" 

(en nu ook aan de autocorrect die ieder woord 'din' veranderd naar 'dan'...maar het is gelukt het op te schrijven) 🤪

JtM

JtM

24-01-2022 om 10:11 Topicstarter

Oef Evaluna, daar zou ik ook niet blij van worden... is het een optie dat je geen toestemming geeft voor 3 weken Azië?

Evaluna schreef op 24-01-2022 om 09:47:

Weer eens aan mijn ex, die wilde ruilen met vakanties zoals altijd. Geen zin in, altijd gedonder. Blijkt nu dat hij naar Azië wil 3 weken met ze voor een bruiloft 😳
Iets met overleggen / toestemming??? Onze relatie is al zo verschrikkelijk moeilijk, ik vind dit wel lastig om zomaar mee in te stemmen. (Niet dat hij toestemming gevraagd heeft, hij wil alleen de weken ruilen, ook dat ergert me)
Mijn vakantie dagen zijn al aangevraagd, ik kan me weer in bochten wringen, het is zo ver weg, vaccinaties, ziektes, hij krijgt het normaal al amper voor elkaar om voor ze te zorgen 😥

Is 't een leuk land? Dan zou ik je kinderen vooral die reis gunnen. Wellicht kunnen ze 't in de toekomst niet meer betalen om verre reizen te maken. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.