Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
SuzyQFive schreef op 22-01-2022 om 17:22:

[..]

Wat deed je eerst?

Ik ben zo blij met mijn elektrische fiets! Wat een vrijheid heb ik terug.

En ik zwem, toen ik net uit revalidatie kwam kon ik dat Max 10 minuten. Nu volgende week weer opstarten nadat alles weer een poos dicht was.

Ik heb 12 jaar geroeid (aangepast team) maar daar ben ik eind 2021 mee gestopt omdat ik het niet meer leuk vond. Verder fitneess ik al 5 jaar en dat blijf ik ook wel doen maar om nou te zeggen dat ik het zo leuk vind. Balsporten bijvoorbeeld is sowieso niet iets voor mij, maar ik vind wel dat je een beetje plezier moet hebben in de sport die je doet. Paardrijden vind ik trouwens ook niks.

Aan mijn wekker, even voor zessen. Ik ben nog erg moe maar moet wel een dagdienst  draaien  zo.  Ik weet  dat zorg vroeg opstaan is maar dat valt dit weekend niet helemaal  goed  bij me, hele week al slechte nachten en dan nu zo vroeg op, dat wringt een beetje in mijn  lijf. 

Aan het harde bed in het Landalhuisje waar we dit weekend zijn. Gelukkig vanavond weer in mijn eigen bed!

lientje69 schreef op 23-01-2022 om 06:25:

Aan mijn wekker, even voor zessen. Ik ben nog erg moe maar moet wel een dagdienst draaien zo. Ik weet dat zorg vroeg opstaan is maar dat valt dit weekend niet helemaal goed bij me, hele week al slechte nachten en dan nu zo vroeg op, dat wringt een beetje in mijn lijf.

Sterkte en werkze!

noas_1993 schreef op 22-01-2022 om 17:47:

[..]

Ik heb 12 jaar geroeid (aangepast team) maar daar ben ik eind 2021 mee gestopt omdat ik het niet meer leuk vond. Verder fitneess ik al 5 jaar en dat blijf ik ook wel doen maar om nou te zeggen dat ik het zo leuk vind. Balsporten bijvoorbeeld is sowieso niet iets voor mij, maar ik vind wel dat je een beetje plezier moet hebben in de sport die je doet. Paardrijden vind ik trouwens ook niks.

Wil je iets met een team doen? 

Ik heb altijd gevolleybald, ook op hoog niveau maar dat gaat niet meer. Ik mis het wel om een teamsport te doen. Maar mijn aandoeningen zijn grillig en ik vind ook wel dat als je een teamsport doet je er ook in principe altijd moet zijn. 

Netherfield schreef op 23-01-2022 om 08:09:

Aan het harde bed in het Landalhuisje waar we dit weekend zijn. Gelukkig vanavond weer in mijn eigen bed!

Oh erg soms hè! Ik snap dat ook nooit zo goed 🤷🏼‍♀️. Afgelopen zomer hadden we wel goede landalmatrassen. Hoewel die op de kinderkamers wel wat minder waren. 

Mijn vader neemt altijd voor de zekerheid een luchtbed mee. Als het bed te hard is dan pompt ie die zachtjes op en legt het op zijn matras 😅. 

Ik heb ook al het een en ander in mijn kraag zitten maar de weegschaal geeft geen sjoege.

Nee, mijn ergernis, ietsje pietsje, gaat erover dat twee plantjes, stekjes nog, onverwacht snel hun water hadden opgedronken en ik dat maar heel toevallig ontdekte. Dus toch nog goed afgelopen.

En nou een koekie!

Ik had vijf pakken kerstkransen (heel grote chocoladekoekjes met spikkels) en vier stuks chocolade hulstblaadjes van Lidl (kassakoopje) en nog wat sinterklaasspul van de Hema.

Ik praat in de verleden tijd maar ik heb er nog ruim vier pakken koekjes van over en nog ruim drie pakken chocolaatjes

Aan mijn man.
Vanmorgen eerst al dat ik met 1 van de kinderen bezig was en dat hij er gewoon overheen walste 
En vanmiddag was hij aan het zeuren omdat de kinderen aan het verven waren en er wat verf op de tafel zat.

Aan OV-chip: één kaart is bijna verlopen, al via app aangegeven dat ik geld wat er nog op staat, terug wil. Ga vandaag maar eens via de website kijken, doorklikken, nog eens doorklikken, moet formulier uitprinten, met pen invullen (gegevens die ik al 2x in website ingevuld heb) en nu moet het opgestuurd worden... hoezo, klantvriendelijk. Zó zullen heel veel mensen waarschijnlijk geld verloren laten gaan/ik bedoel aan ov weggeven

Grr en aan Visa/ICS: ik regel alle financiën hier in huis en zorg al jaren voor de maandelijkse betaling aan Visa. Daar waar ik in 2021 aantal maanden ineens via link in de email moest inloggen en dan code kreeg, kon dat nu ineens niet meer. Nu moet ik de mobiel van de hoofd kaarthouder pakken, op zijn mobiel inloggen en accorderen dat ik kan inloggen. Hoezo klantvriendelijk? zonder dat dit ooit gemaild is en ze vragen niet eens of wij daarmee accoord gaan. Mag toch op zijn minst verwachten dat ze zoiets doen en dat ze vragen wie de betalingen doet

De halfjaarlijkse oproep van mijn werk mijn wachtwoord aan te passen. Bah . Ik weet dat het veilig is, maar... Zit ik weer minstens 3 weken met mijn vingers in de knoop om te kunnen inloggen. Want het moet natuurlijk ook voldoende complex zijn met verschillende karakters en niet teveel op de vorige lijken.

De VAR. Ik ben er kotsmisselijk van

Chiquita schreef op 23-01-2022 om 15:54:

Grr en aan Visa/ICS: ik regel alle financiën hier in huis en zorg al jaren voor de maandelijkse betaling aan Visa. Daar waar ik in 2021 aantal maanden ineens via link in de email moest inloggen en dan code kreeg, kon dat nu ineens niet meer. Nu moet ik de mobiel van de hoofd kaarthouder pakken, op zijn mobiel inloggen en accorderen dat ik kan inloggen. Hoezo klantvriendelijk? zonder dat dit ooit gemaild is en ze vragen niet eens of wij daarmee accoord gaan. Mag toch op zijn minst verwachten dat ze zoiets doen en dat ze vragen wie de betalingen doet

Ik heb hem al een tijd geleden opgezegd (Worldcard van Visa) en sinds kort heb ik een aanmerkelijk goedkopere Mastercard van ING. Die ik nog niet gebruikt heb overigens.

Dat kon ik simpel via mijn ING-rekening regelen; ik hoefde niet persoonlijk te verschijnen.

Ik neem aan dat ik dezelfde toegangsgegevens nodig heb als die ik al gebruik voor ING.

rionyriony schreef op 23-01-2022 om 17:31:

[..]

Ik heb hem al een tijd geleden opgezegd (Worldcard van Visa) en sinds kort heb ik een aanmerkelijk goedkopere Mastercard van ING. Die ik nog niet gebruikt heb overigens.

Dat kon ik simpel via mijn ING-rekening regelen; ik hoefde niet persoonlijk te verschijnen.

Ik neem aan dat ik dezelfde toegangsgegevens nodig heb als die ik al gebruik voor ING.

Kan dan ook alleen hoofdrekening houder betalen of is dat gemakkelijker? Wij zaten hier ook al te denken om Visa op te zeggen, is toch 55 euro/jaar

Aan dat ik zonet pas ontdekt heb dat je de adresbalk van safari die iphone onderaan had gezet na de laatste update, gewoon weer bovenaan kan zetten. Me voor niks heel lang geërgerd!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.