Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
JtM schreef op 21-01-2022 om 07:49:

[..]

Oja dat had ik woensdag ook. Eerst in de hete kleedkamers zoon helpen met omkleden. Daarna weer naar buiten, ik ben toen maar een rondje gaan lopen, daarna nog even in de auto wachten en weer het hete zwembad in. Hopelijk mogen we snel weer kijken bij zwemles!

Ja, hoop het ook heel erg! Ik zit nu 2 x per week te wachten en altijd de pech dat het slecht weer is.. Volgende keer sluit ik mezelf maar op in een privéhokje ofzo  Al ben ik wel blij dat zwemlessen door mochten gaan deze keer! 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

21-01-2022 om 12:14

SuzyQFive schreef op 21-01-2022 om 08:57:

Dat de school van mijn stiefdochters vandaag dicht is omdat de verwarming het alwéér niet doet. Vorige week ook al niet na de vakantie. Ze gaan het echt niet vervangen want volgend jaar een ander gebouw.

Da´s ook wat, zijn ze niet dicht om Corona, gaan ze dicht om de verwarming. Wat een onzin eigenlijk, ze kunnen toch gewoon allemaal hun jas aanhouden?

Sjessus zeg, werd ik vannacht wakker en slaperig liep ik naar de wc en weer terug. En ik rook iets vreselijks dus ik draai alle kranen open om de sifons vol te laten lopen. Eindelijk kon ik weer terug naar bed maar na een paar uur moest ik weer. Echt een vreselijke lucht kwam me tegemoet als een open riool.

Nou ik sliep niet meer daarvan dus vanmorgen bij het eerste daglicht liep ik al overal te snuffelen en de geur bleek uit het keukenkastje te komen. Ondanks mijn loeiende koppijn keukensifons losgedraaid, schoongemaakt en weer vast, keukenkastje uitgesopt, plint van het keukenblok losgehaald (nee alles was droog maar eronder vloer gedweild, aan elke rioolbuis gevoeld of er iets nat was) en ik was uitgeput. Plint weer terug en dat duurt heel lang voor hij "pakt".

Overal nog eens snuffelen, bad van zijn plaats, boven de kier snuffelen, nee, het rook schoon, bad weer terug. Achter de wc voelen en ruiken, nee ook schoon.

Nog eens ruiken maar de vreselijke geur bleek alleen uit het keukenkastje te komen. De gft-emmer was leeg dacht ik; nee toch niet er lag wat op de bodem. Het bleek een zak broccoli te zijn die ik uit de vriezer had gehaald maar toen de inhoud te lang ontdooid was geweest in de gft-bak had gegooid. Doe ik anders nooit maar ik was hem vergeten terug te leggen.

En dat bleek dus de oorzaak. De kool was vreselijk gaan bederven daar en dat geeft een heel zware rioollucht. Zwavel en rotting.

En nu ben ik helemaal kapot door de ongebruikelijke fitness zo vroeg. Maar ik zal wel beter slapen.

Jakkes  broccoli kan ontieglijk meuren. 
Maarre...bad van de plaats? Hoe werkt dat?
On topic: aan een radioreclame zojuist, van een of ander bedrijf, Hofman, dat kan ondersteunen bij aanpakken ongewenst gedrag op de werkvloer. Hoe die reclame begon...echt de reclamemaker slaat de plank vollig mis qua timing...vond ' m echt misplaatst.

Cousin_It schreef op 21-01-2022 om 15:16:

Jakkes broccoli kan ontieglijk meuren.
Maarre...bad van de plaats? Hoe werkt dat?
On topic: aan een radioreclame zojuist, van een of ander bedrijf, Hofman, dat kan ondersteunen bij aanpakken ongewenst gedrag op de werkvloer. Hoe die reclame begon...echt de reclamemaker slaat de plank vollig mis qua timing...vond ' m echt misplaatst.

Ja, het bad staat bij mij los. Huurwoning; je mag niet breken en metselen.

We hadden een pizza van de pizzeria in de buurt. Blerg! Veel en veel teveel kaas. Ik had een pizza broccoli maar zelfs mijn stiefdochter eet nog meer broccoli dan er op deze pizza zat. Vet ding, veel te dik belegd. 
we hebben een wijk verderop een pizzeria met fantastische echte Italiaanse pizza’s. Heerlijk! 

Nu heb ik dus las van mijn darmen… 

Dat hebben wij ook eens meegemaakt op vakantie, een pizza waar het vet afdruipt als je 'm scheef houdt en een vieze dikke laag kaas, bah zo goor.
We hebben toen geklaagd en het bleek dat ze niet de juiste kaas in huis hadden voor pizza die avond, het was namelijk geen echte pizzeria, maar pizza stond wel op het menu. Omdat die pizza zo mislukt was, hoefden we niet te betalen. Overigens was het overige eten wel redelijk te eten, en genoeg om degene met de mislukte pizza ook voldoende te laten eten, dus hebben we niet wat anders besteld.

Aan de enorm harde moskee "muziek" van de werkloze Iraakse statushouder verderop.

Aan die dame bij de AH, type pinnige ouwe tang, die niet verder keek dan haar neus lang is.

Aan die mafklapper die dacht dat hij Gods grootste gift op aarde was en ongewenst aandacht bleef vragen en geven. 

Aan de vader van mijn kind, van wie ik echt nog wel hou, maar die toch af en toe echt een flapdrol is. 

Aan de narrow minded geesten van zekere mensen. 

Voor de rest had ik toch best een goede dag vandaag.

Geloof dat het niet ons ‘eet-weekend’ is. 
Tot twee jaar terug zat er in de binnenstad van Groningen het ‘Amsterdams Broodjeshuis’. Met een echt onwijs lekker broodje hamburger. Helaas sloot het broodjeshuis dus pech voor ons. 
Van de week lees ik dat een cafetaria in de stad de receptuur heeft overgenomen (en medewerkers daar hebben bij het broodjeshuis gewerkt). Dus hoera! Wij vanmiddag heen. 
Blerg! De hamburgertjes waren totaal niet gaar, veel teveel ui en te weinig ketchup. 
Mijn vriend had er ook nog een frietje bij, ook niet gaar. Dat is dus ook eens maar nooit weer… Jammer

Ik verveel me vandaag! Heb zin om heel veel te eten - Nee Wobbelkont, je bent op die-eeeeeeeeet! - en heb zin in zoet. Af, blijf op die bank zitten, niet naar de keukenkastjes lopen!

Wobbelkont schreef op 22-01-2022 om 16:26:

Ik verveel me vandaag! Heb zin om heel veel te eten - Nee Wobbelkont, je bent op die-eeeeeeeeet! - en heb zin in zoet. Af, blijf op die bank zitten, niet naar de keukenkastjes lopen!

Herkenbaar! Had ik vorige week. Van koek, naar snoep, naar hartig en weer terug. 

Wil ik gewoon kwijt omdat ik het ergens een beetje raar vind:

Ik ben aan het kijken naar een andere sport. Nu zag ik iets dat me wel leuk lijkt (low intensity bootcamp) maar omdat mijn spierkracht minder is even informatie ingewonnen. Ik kan het altijd komen proberen in een proefles, maar n.a.v. mijn info werd mij Mama Fit als tip gegeven omdat dat een hele lage intensiviteit heeft.

Fijn dat ze meedenken natuurlijk, maar ik ben niet zwanger en ook geen moeder. Lijkt me voor dat groepje zelf trouwens ook niet leuk.

noas_1993 schreef op 22-01-2022 om 16:48:

Wil ik gewoon kwijt omdat ik het ergens een beetje raar vind:

Ik ben aan het kijken naar een andere sport. Nu zag ik iets dat me wel leuk lijkt (low intensity bootcamp) maar omdat mijn spierkracht minder is even informatie ingewonnen. Ik kan het altijd komen proberen in een proefles, maar n.a.v. mijn info werd mij Mama Fit als tip gegeven omdat dat een hele lage intensiviteit heeft.

Fijn dat ze meedenken natuurlijk, maar ik ben niet zwanger en ook geen moeder. Lijkt me voor dat groepje zelf trouwens ook niet leuk.

Wat deed je eerst? 

Ik ben zo blij met mijn elektrische fiets! Wat een vrijheid heb ik terug. 

En ik zwem, toen ik net uit revalidatie kwam kon ik dat Max 10 minuten. Nu volgende week weer opstarten nadat alles weer een poos dicht was. 

Ik erger me vandaag aan mijn lijf. 

Woensdag had ik ineens 39 graden koorts.. Donderdag was het nog maar 38 en vrijdag was het weg. Negatief getest. Maar ik voel me zo belabberd. Als ik op de bank zit of wat werk achter de computer doe valt het wel mee en denk ik: 'Oh, ik kan maandag prima werken en sporten'.Maar als ik ook maar iets ga doen: even naar de Action, beetje opruimen, was ophangen dan ben ik gesloopt daarna. 

Ik ben normaal hartstikke fit, maar dit jaar alweer een paar keer flink verkouden en nu hakken 2 dagen koorts er zo in.. Snap er niks van. Ik sport 3-4 keer per week, wandel elke dag, kom genoeg buiten, eet niet altijd gezond, maar ook niet heel slecht. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.