Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Dat mijn GFTbak is verdwenen. Kan ik daar weer achteraan.

WickedCurlew89

WickedCurlew89

20-10-2021 om 15:40

Ik heb de laatste tijd weer het e.e.a. op marktplaats en plaatselijke facebook groepen gezet.

Echt... als 1 op de 10 mensen die biedt vervolgens ook reageert en ook daadwerkelijk komt opdagen is het veel. Wat een hoop aso's lopen er toch rond.

Ik heb me vreselijk geërgerd aan mijn boekhoudprogramma dat opeens een eigen printer had ingesteld en niet meer te wijzigen viel. Dus ik kon niks meer printen. Toen liep mijn oude computer weer eens vast, die was al mega traag dus ik was het helemaal zat. Uur met de helpdesk van de boekhoudsoftware aan de telefoon gehangen , die kwamen er ook niet uit
Toen de plaatselijke ict-er gebeld , nieuwe computer gekocht, hij heeft alles overgezet en opnieuw geïnstalleerd en alles werkt weer!
Wel een hele middag van ergernis achter de rug. Pffff

OrganicDeer76

OrganicDeer76

20-10-2021 om 17:21

noas_1993 schreef op 19-10-2021 om 19:28:

Dat niemand hier in Zeeland mijn fiets kan/wil maken. Dus morgen naar Brielle..

Wmo kan je helpen

Keetie schreef op 20-10-2021 om 17:21:

[..]

Wmo kan je helpen

Niet als je hem zelf hebt gekocht

Poezie schreef op 20-10-2021 om 15:32:

[..]

https://www.mediacourant.nl/2021/10/sophie-hilbrand-afgebrand-na-maneskin-interview-echt-zo-slecht/

Ja ik vind Sophie een prima meid maar dit was inderdaad een beschamende vertoning. Misschien was ze bloednerveus?

OrganicDeer76

OrganicDeer76

20-10-2021 om 19:09

noas_1993 schreef op 20-10-2021 om 18:54:

[..]

Niet als je hem zelf hebt gekocht

Oke

Dat het net heel hard begon te regenen en onweren net toen ik een wandelingetje wilde gaan maken na een vermoeiend overleg!

Herfstappeltaart schreef op 20-10-2021 om 18:55:

[..]

Ja ik vind Sophie een prima meid maar dit was inderdaad een beschamende vertoning. Misschien was ze bloednerveus?

Ja echt?? Ik heb haar altijd al behoorlijk irritant gevonden. 

Ze schijnt zelf nogal fan te zijn van maneskin, en zo gedroeg ze zich ook.

AAAAAAAARGH!!!

Vandaag begonnen aan kaauuteeklus houten vloer in de olie zetten. Woonkamer / achterkamer / keuken verbouwd, gezogen, gedweild. Gestart in de keuken met het zo goed als lege blik, kwam nog best een eindje, zo rond de eetkamertafel was hij leeg. Ik wil het zware, nog volle blik openmaken.  Volledig ingedikt.
Dus ik heb nu 1/4 in de olie staan met spul dat je moet bestellen dus ik kan ook niet morgen verder ofzo. 

Ah, wat vervelend LydiaDietz! Denk je dat je genoeg hebt, heb je niks! 
Ik had dat een keer met een lekke band. Reparatiesetje bij me, met nieuwe solutie. Althans, zo zag het eruit, een dik, ongeopend tubetje. Behalve dat het tubetje helemaal leeg was, de solutie was vervlogen, ondanks dat het tubetje echt nog nooit geopend was, je moest de opening doorprikken. Zo flauw!

willem1959 schreef op 19-10-2021 om 09:43:

Ik erger me rot aan de racistische moord in Den Haag. Drie donkergetinte jongens die een oude blanke man voor de tram duwen die daardoor overlijdt.

Stel je een voor dat het andersom was geweest. Dan had heel links en woke Nederland staan roepen.

Is 39 ook al oud tegenwoordig?

LydiaDietz schreef op 20-10-2021 om 20:33:

AAAAAAAARGH!!!

Vandaag begonnen aan kaauuteeklus houten vloer in de olie zetten. Woonkamer / achterkamer / keuken verbouwd, gezogen, gedweild. Gestart in de keuken met het zo goed als lege blik, kwam nog best een eindje, zo rond de eetkamertafel was hij leeg. Ik wil het zware, nog volle blik openmaken. Volledig ingedikt.
Dus ik heb nu 1/4 in de olie staan met spul dat je moet bestellen dus ik kan ook niet morgen verder ofzo.

Je bent dapperrrr!!! Ik heb om die reden ooit novilon laten leggen. In houtmotief. 

Poezie schreef op 20-10-2021 om 20:24:

[..]

Ja echt?? Ik heb haar altijd al behoorlijk irritant gevonden.

Ze schijnt zelf nogal fan te zijn van maneskin, en zo gedroeg ze zich ook.

Ze was gewoon te zenuwachtig vanwege de band zelf en al die lyrische fans. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.