Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
HAHA!wait..what schreef op 18-10-2021 om 22:54:

[..]

Ja dat zou kunnen. Maar wees gewoon eerlijk denk ik dan

Oh en VivaLaVida; inderdaad dat ja! Ik vind het leuk als ze spelen maar dan vind ik het wel logisch dat er een beetje afgewisseld wordt. Nu kan het heus wel eens voorkomen dat het 2 of 3 keer achter elkaar hier is.. Ook geen probleem. Maar niet altijd! M'n andere kind is wat ouder en zelfstandiger, gaat overal zelf heen en dat gaat allemaal veel meer vanzelf en hou ik echt niet zo bij. Maar ik vind die jongere kinderen (6 jaar in dit geval) toch weer iets anders.

Dochter is 5, zoon 7. Ze gaan nog niet echt hun eigen gang en vaak spelen ze ook op de “lange middag” zodat er ook brood meegegeten wordt. Op zich geen probleem, maar niet altíj́d. In de vakanties spelen ze eigenlijk nooit met kindjes van school. 

SuzyQFive schreef op 18-10-2021 om 22:53:

[..]

Ik denk dan: wat lief dat je het bij ons zo leuk vindt.
Als ik zelf omhoog zit zat om wat voor reden vraag vroeg ik altijd of het mogelijk was dat dochter bij hen was om die en die reden.

Jongste dochter heeft een vriendinnetje dat altijd enorm ruikt naar rook (ouders roken beide binnen), natte hond, kattenbak en lang gedragen en/of niet goed gedroogde kleding. Ik heb een hele sterkte reuk en wordt er soms echt onpasselijk van als ze bij ons in. Haar zus is een vriendin van een oudere dochter en die heeft het ook. Blerg.

Ja dan gaat het over en weer. Dat is fijn. 
Ach, arme meiden. Hoop niet dat ze er mee gepest worden op den duur. Vraag me af of leerkracht dat niet ruikt en of daar al wat mee gedaan is. 

Hier een kleine ergernis. Slecht geslapen, vroeg wakker. Zin om vandaag in bed te liggen maar dat kan niet. 

Ik erger me rot aan de racistische moord in Den Haag. Drie donkergetinte jongens die een oude blanke man voor de tram duwen die daardoor overlijdt. 

Stel je een voor dat het andersom was geweest. Dan had heel links en woke Nederland staan roepen.

willem1959 schreef op 19-10-2021 om 09:43:

Ik erger me rot aan de racistische moord in Den Haag. Drie donkergetinte jongens die een oude blanke man voor de tram duwen die daardoor overlijdt.

Stel je een voor dat het andersom was geweest. Dan had heel links en woke Nederland staan roepen.

Waardeloze schoften zijn het.

willem1959 schreef op 19-10-2021 om 09:43:

Ik erger me rot aan de racistische moord in Den Haag. Drie donkergetinte jongens die een oude blanke man voor de tram duwen die daardoor overlijdt.

Stel je een voor dat het andersom was geweest. Dan had heel links en woke Nederland staan roepen.

Heb je briefjevanjan hierover al gelezen? Die is weer spot on over de journalistiek anno nu. 

OrganicDeer76

OrganicDeer76

19-10-2021 om 11:33

willem1959 schreef op 19-10-2021 om 09:43:

Ik erger me rot aan de racistische moord in Den Haag. Drie donkergetinte jongens die een oude blanke man voor de tram duwen die daardoor overlijdt.

Stel je een voor dat het andersom was geweest. Dan had heel links en woke Nederland staan roepen.

Wat een vreselijk bericht!! Ik las het gisteravond. Ik geef je gelijk dat als het andersom was geweest er meer ophef over is. 

Dolfje schreef op 18-10-2021 om 17:43:

[..]

Ook irritant maar zonder droger kan ik wel even zonder wasmachine niet...

Ja dat ben ik idd met je eens! Zou t erger vinden als mn wasmachine kapot gaat.

Smyle60 schreef op 18-10-2021 om 18:13:

[..]

Mag je allemaal vinden of denken, kan het je niet eens kwalijk nemen.

Maar ik neem fora niet zo serieus want het zijn maar fora, not the real world en zit er ook niet eens dagelijks, heb meer te doen. Dus zoek soms het randje op, flauwekul een beetje, leef oprecht mee met shit, ben zelf heel veel shit gewend, laat regelmatig een traan gaan als ik verdrietige verhalen hier lees, steek kaarsjes aan voor forummers die het moeilijk hebben en ben zeker idd nogal eens sarcastisch, mét knipoog maar ik ben géén leugenaar. Ik heb niks met kinderen of katten maar in beide gevallen zijn er nogal uitzonderingen en ga ik compleet voor gaas voor dat spul, ik héb inderdaad die prachtige tuin die mijn trots is en mijn passie is met een reden dus nee, géén tegeltuin en hoewel ik nogal eens uit de bocht kan vliegen puur omdat ik in mijn jonge jaren mezelf nogal heb moeten verdedigen sta ik (en touché, dat mag wel in wat mildere vorm achter alles wat ik tik. Maar liegen is niet mijn ding. Bot zijn wellicht maar liegen? Nope.

Je bent wel heel eerlijk zulke mensen kan ik waarderen. Sterk! Maar laat die katten met rust he 🤣😝

willem1959 schreef op 19-10-2021 om 09:43:

Ik erger me rot aan de racistische moord in Den Haag. Drie donkergetinte jongens die een oude blanke man voor de tram duwen die daardoor overlijdt.

Stel je een voor dat het andersom was geweest. Dan had heel links en woke Nederland staan roepen.

Ja echt ziek wat ze gedaan hebben, wat is er mis met je als je tot zoiets in staat bent. 

Dat niemand hier in Zeeland mijn fiets kan/wil maken. Dus morgen naar Brielle..

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

19-10-2021 om 19:31

noas_1993 schreef op 19-10-2021 om 19:28:

Dat niemand hier in Zeeland mijn fiets kan/wil maken. Dus morgen naar Brielle..

Wat sneu zeg. Heb je een oproepje op MP geprobeerd? Er zijn vast wel mensen in de buurt die hem kunnen maken. Succes, ik hoop dat je snel weer kunt fietsen. 

TanSwallow86

TanSwallow86

20-10-2021 om 10:23

Heb een irritante muziek toon in mijn linkeroor.

Dat ik moe ben. In de nacht te vaak wakker en daardoor nooit echt fit en uitgerust.

Yolo schreef op 19-10-2021 om 19:31:

[..]

Wat sneu zeg. Heb je een oproepje op MP geprobeerd? Er zijn vast wel mensen in de buurt die hem kunnen maken. Succes, ik hoop dat je snel weer kunt fietsen.

Niet aan gedacht, maar ik denk ook niet dat dat geholpen had.
Ik weet de naam niet meer wat er kapot is, maar het is iets waardoor de trapper niet meer vooruit komt. En hoe sneller hij gerepareerd kan worden, hoe beter natuurlijk. En als ik het goed begreep moeten daar bij een 3wielerers echt aparte onderdelen voor besteld worden.

Hij staat nu in Brielle, maar ze hebben nog geen enkele info kunnen geven.. Eerst onderzoeken hoe en wat en dan bellen ze terug.
Dikke kans dat ik die fiets wel even kwijt ben, dat moet toch niet kunnen!

Ben ik egoïstisch als ik zeg dat ze me best ergens wel aan een leenfiets kunnen helpen? Maar goed, je hoort natuurlijk wel meer van dat soort vervelende verhalen...

Even een stom voorbeeld, boodschappen; Ik kan vragen of mijn ouders dingen voor me meenemen, maar dan moet ik er op letten dat er niet teveel ''ongezonde'' dingen op mijn briefje staan. Heb geen zin in dat gebemoei.

Geen enkele winkel hier in de buurt die op dit adres bezorgd..

Edit: Er zit een bout los in het differentieel, het differentieel moet dus open en alles bij elkaar kost het minimaal €150 uurloon. We weten niet wanneer er aan begonnen wordt en/of wanneer ik hem weer heb. Ongelofelijk! 

Je zou zulke fietsen moeten kunnen leasen. Is er iets stuk, krijg je een andere fiets. Een swap-driewieler.

Aan een raam waarvan de kierstandhouder niet goed werkt. Je moet er telkens heenlopen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.