Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Poezie schreef op 20-10-2021 om 20:24:

[..]

Ja echt?? Ik heb haar altijd al behoorlijk irritant gevonden.

Ze schijnt zelf nogal fan te zijn van maneskin, en zo gedroeg ze zich ook.

Oh ik vond haar altijd wel spontaan en enigszins brutaal. Leuk wel. 

LydiaDietz schreef op 20-10-2021 om 20:33:

AAAAAAAARGH!!!

Vandaag begonnen aan kaauuteeklus houten vloer in de olie zetten. Woonkamer / achterkamer / keuken verbouwd, gezogen, gedweild. Gestart in de keuken met het zo goed als lege blik, kwam nog best een eindje, zo rond de eetkamertafel was hij leeg. Ik wil het zware, nog volle blik openmaken. Volledig ingedikt.
Dus ik heb nu 1/4 in de olie staan met spul dat je moet bestellen dus ik kan ook niet morgen verder ofzo.

Ow dat is inderdaad zwaar irritant en onhandig!!

Wilgenkatje- schreef op 20-10-2021 om 22:30:

[..]

Ze was gewoon te zenuwachtig vanwege de band zelf en al die lyrische fans.

Dat idee had ik ook. 

dat naast een zware nacht, waar mijn zoontje veel is wakker geweest wegens de storm ik ook nog wakker wordt met een geruïneerd balkon, al mn spullen die ik geplaatst had om het balkon op te fleuren!!! Kapot en weg, kliko onderste boven bloemen allemaal door heel het balkon, stoelen onderste boven, tafel omgewaaid, vraag me niet hoe maar zelfs mn vaas is weg.😩 

Khad t zo mooi gemaakt mn balkonnetje, een nacht storm en lijkt wel een klein vuilnisbelt.  
Zelfs Mn kat is doodsbang voor de achter deur, die heeft natuurlijk alles gehoord. 

barack-obama-why.gif


Rachel. schreef op 21-10-2021 om 08:29:

dat naast een zware nacht, waar mijn zoontje veel is wakker geweest wegens de storm ik ook nog wakker wordt met een geruïneerd balkon, al mn spullen die ik geplaatst had om het balkon op te fleuren!!! Kapot en weg, kliko onderste boven bloemen allemaal door heel het balkon, stoelen onderste boven, tafel omgewaaid, vraag me niet hoe maar zelfs mn vaas is weg.😩

Khad t zo mooi gemaakt mn balkonnetje, een nacht storm en lijkt wel een klein vuilnisbelt.
Zelfs Mn kat is doodsbang voor de achter deur, die heeft natuurlijk alles gehoord.

barack-obama-why.gif


Ah nee, wat naar!!!

Aan de stomerij van de Jumbo. Mijn zoon had een bruiloft gehad en daarna heb ik zijn pak naar de stomerij gebracht. Dat duurt een week. Zijn pak zat er niet bij toen ik hem op wilde halen en ik moet volgende week terug komen. Het is geen probleem dat het een week langer duurt want hij draagt zelden een pak maar ik ben dan bang dat het kwijt geraakt is. 

Herfstappeltaart schreef op 21-10-2021 om 08:05:

[..]

Dat idee had ik ook.

Ik denk dat ze zich vooral niet goed had voorbereid. Ze kwam erg onprofessioneel over. Die meiden in het publiek kwamen veel beter uit hun woorden dan zij, en de vragen waren veel intelligenter.

Dat de dubbelklik het soms niet doet met mijn nieuwe muis. Nu wel maar vanmorgen niet, dus het zit erin; moet het er alleen nog uit zien te krijgen.

Het was dan ook een heel goedkope muis, dus die moet je niet in de bek kijken.

Rechtsklik en Openen kiezen is een goede workaround.

PS: het ligt niet aan de muis maar (dus) aan een Windows update en alleen maar voor een bepaald soort venster. Lekker handig maar niet heus.

Rachel. schreef op 21-10-2021 om 08:29:

dat naast een zware nacht, waar mijn zoontje veel is wakker geweest wegens de storm ik ook nog wakker wordt met een geruïneerd balkon, al mn spullen die ik geplaatst had om het balkon op te fleuren!!! Kapot en weg, kliko onderste boven bloemen allemaal door heel het balkon, stoelen onderste boven, tafel omgewaaid, vraag me niet hoe maar zelfs mn vaas is weg.😩

Khad t zo mooi gemaakt mn balkonnetje, een nacht storm en lijkt wel een klein vuilnisbelt.
Zelfs Mn kat is doodsbang voor de achter deur, die heeft natuurlijk alles gehoord.

barack-obama-why.gif


Oooh wat zonde Rachel!

Aan het feit dat het, toen we  net 1 minuut buiten liepen met de kleinkinderen en de hond voor een lekkere stukje wandelen, keihard begon te gieten. Dat was dus een wandeling van 5 minuten.

Dat bij de kassa van mijn super een jongeman (begin 30 schat ik) tegen een oud vrouwtje wat in zijn ogen te traag was met inpakken was lelijk stond te doen zo van: "halloooooo, sommige mensen moeten werken"  "er zijn mensen die meer te doen hebben hoor" dat werk. 
Ik ken dat vrouwtje al járen, ze is 92! doet nog alles zelf en is daar trots op.  Ze wil soms op mijn vraag ingaan om haar thuis te brengen of haar tas te dragen maar voor de rest wil ze geen hulp.  En ze is nou bepaald ook niet zo traag bij die kassa dat dat irritatie opwekt bij "normale" mensen. Dus ik heb galbakje even beleefd doch onvriendelijk verteld wat ik van hem vond. Hij deed zijn mond open om wat te zeggen maar blijkbaar kan ik heel vuil kijken dus hij sloot zijn bakkes heel wijs maar meteen.  

Omdat het zo'n foeilelijk weer is kreeg ik haar zover dat ik haar thuis mocht brengen (ze woont amper 200 meter van de winkel) en tot mijn verbazing zei deze altijd zo keurige dame toen ik haar in mijn auto hielp en die ezel net langsliep: "Beetje geduld met je betovergrootmoeder hoor jongen."
Je kon me opdweilen en die gast wist niet waar hij het moest zoeken.
Heerlijk mens is het, niet altijd meer even helder maar ze kan nog steeds zo mooi uit de hoek komen 
Ze blijft mij trouwens al die 30 jaar dat ik haar ken halststarrig "kindje" noemen, ben ook in de 60. 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

21-10-2021 om 16:33

Rachel. schreef op 21-10-2021 om 08:29:

dat naast een zware nacht, waar mijn zoontje veel is wakker geweest wegens de storm ik ook nog wakker wordt met een geruïneerd balkon, al mn spullen die ik geplaatst had om het balkon op te fleuren!!! Kapot en weg, kliko onderste boven bloemen allemaal door heel het balkon, stoelen onderste boven, tafel omgewaaid, vraag me niet hoe maar zelfs mn vaas is weg.😩

Khad t zo mooi gemaakt mn balkonnetje, een nacht storm en lijkt wel een klein vuilnisbelt.
Zelfs Mn kat is doodsbang voor de achter deur, die heeft natuurlijk alles gehoord.

barack-obama-why.gif


Ah wat sneu voor je!! 

Hier lag de tuin ook aardig overhoop. Verderop 5 bomen omgewaaid (dus omfietsen naar werk door de regen) 

Smyle60 schreef op 21-10-2021 om 16:29:

Dat bij de kassa van mijn super een jongeman (begin 30 schat ik) tegen een oud vrouwtje wat in zijn ogen te traag was met inpakken was lelijk stond te doen zo van: "halloooooo, sommige mensen moeten werken" "er zijn mensen die meer te doen hebben hoor" dat werk.
Ik ken dat vrouwtje al járen, ze is 92! doet nog alles zelf en is daar trots op. Ze wil soms op mijn vraag ingaan om haar thuis te brengen of haar tas te dragen maar voor de rest wil ze geen hulp. En ze is nou bepaald ook niet zo traag bij die kassa dat dat irritatie opwekt bij "normale" mensen. Dus ik heb galbakje even beleefd doch onvriendelijk verteld wat ik van hem vond. Hij deed zijn mond open om wat te zeggen maar blijkbaar kan ik heel vuil kijken dus hij sloot zijn bakkes heel wijs maar meteen.

Omdat het zo'n foeilelijk weer is kreeg ik haar zover dat ik haar thuis mocht brengen (ze woont amper 200 meter van de winkel) en tot mijn verbazing zei deze altijd zo keurige dame toen ik haar in mijn auto hielp en die ezel net langsliep: "Beetje geduld met je betovergrootmoeder hoor jongen."
Je kon me opdweilen en die gast wist niet waar hij het moest zoeken.
Heerlijk mens is het, niet altijd meer even helder maar ze kan nog steeds zo mooi uit de hoek komen
Ze blijft mij trouwens al die 30 jaar dat ik haar ken halststarrig "kindje" noemen, ben ook in de 60.

MRI

MRI

21-10-2021 om 16:58

Smyle60 schreef op 21-10-2021 om 16:29:

Dat bij de kassa van mijn super een jongeman (begin 30 schat ik) tegen een oud vrouwtje wat in zijn ogen te traag was met inpakken was lelijk stond te doen zo van: "halloooooo, sommige mensen moeten werken" "er zijn mensen die meer te doen hebben hoor" dat werk.
Ik ken dat vrouwtje al járen, ze is 92! doet nog alles zelf en is daar trots op. Ze wil soms op mijn vraag ingaan om haar thuis te brengen of haar tas te dragen maar voor de rest wil ze geen hulp. En ze is nou bepaald ook niet zo traag bij die kassa dat dat irritatie opwekt bij "normale" mensen. Dus ik heb galbakje even beleefd doch onvriendelijk verteld wat ik van hem vond. Hij deed zijn mond open om wat te zeggen maar blijkbaar kan ik heel vuil kijken dus hij sloot zijn bakkes heel wijs maar meteen.

Omdat het zo'n foeilelijk weer is kreeg ik haar zover dat ik haar thuis mocht brengen (ze woont amper 200 meter van de winkel) en tot mijn verbazing zei deze altijd zo keurige dame toen ik haar in mijn auto hielp en die ezel net langsliep: "Beetje geduld met je betovergrootmoeder hoor jongen."
Je kon me opdweilen en die gast wist niet waar hij het moest zoeken.
Heerlijk mens is het, niet altijd meer even helder maar ze kan nog steeds zo mooi uit de hoek komen
Ze blijft mij trouwens al die 30 jaar dat ik haar ken halststarrig "kindje" noemen, ben ook in de 60.

Je zou toch denken dat het tvprogramma 'hufterproef' wordt opgenomen. Goed gedaan joh.

dat mensen denken dat 10-20 min telaat komen oke en dan boos worden wanneer ze niet meer geholpen kunnen worden…

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.