Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
redbulletje
11-10-2021 om 15:43
Herfstappeltaart schreef op 11-10-2021 om 14:01:
Dat er een paar werkmensen in mijn gang bezig zijn met het naar binnen brengen van de glasvezel en dat ze constant met een peuk in hun mond zitten, gadver heel het huis stinkt er naar.
Man heeft er net wat van gezegd en nu kijken ze niet blij.....
Wat asociaal om rokend bij de klant over de vloer te komen. Ik had ze gelijk die peuk laten uitmaken als iemand 't lef had dat bij mij te doen en ik zou ook een klacht indienen bij hun bedrijf.
redbulletje
11-10-2021 om 15:44
Ik erger me er aan dat de prijs van grapefruits van 2,89 naar 3,49 verhoogd is bij appie. Schaamteloos die prijsverhogingen van de afgelopen tijd!
rionyriony
11-10-2021 om 15:56
Waar ik me aan geërgerd heb is dat ik een handwerkje, een borduurpakket gekocht heb en toen aannam dat hij er exact hetzelfde zou uitzien als op de foto.
Op de foto was hij duidelijk van wol gemaakt en waren de kleuren een stuk subtieler dan de inhoud van het pakket. Nog steeds wel een aardig ding maar niet wat ik dacht dat ik zou ontvangen.
Natuurlijk kon ik hem terugsturen maar dan wist ik ook niet waarvoor ik het zou moeten ruilen.
Van mij hadden ze het best een paar euro duurder mogen maken en dan echte wol.
Zusterclivia
11-10-2021 om 16:31
rionyriony schreef op 11-10-2021 om 15:56:
Waar ik me aan geërgerd heb is dat ik een handwerkje, een borduurpakket gekocht heb en toen aannam dat hij er exact hetzelfde zou uitzien als op de foto.
Op de foto was hij duidelijk van wol gemaakt en waren de kleuren een stuk subtieler dan de inhoud van het pakket. Nog steeds wel een aardig ding maar niet wat ik dacht dat ik zou ontvangen.
Natuurlijk kon ik hem terugsturen maar dan wist ik ook niet waarvoor ik het zou moeten ruilen.
Van mij hadden ze het best een paar euro duurder mogen maken en dan echte wol.
Staat er iets over in de omschrijving? Of het wol is of niet?
rionyriony
11-10-2021 om 16:40
Zusterclivia schreef op 11-10-2021 om 16:31:
[..]
Staat er iets over in de omschrijving? Of het wol is of niet?
Niet dat me opviel. Ik had er ook geen punt van gemaakt als het een wol-lookalike was geweest maar de kleuren en de glans zijn duidelijk synthetisch. En ze komen niet overeen met de gebruikte kleuren in de foto.
Wat ze vermoedelijk gedaan hebben is de showfoto's maken van het ontwerp; het prototype en niet hoe het daadwerkelijk zal worden in massaproductie.
Yumi
11-10-2021 om 16:51
Aan een buurvrouw die me nooit laat uitpraten, was er klaar mee maar kreeg de kans niet om dit te zeggen. Besloot hierover een appje te sturen....krijg ik een appje terug dat het haar tegenvalt dat ik dit per app doe, ik kan toch gewoon met haar in gesprek gaan.
Tja, daar ging het nou juist om, ze hoort me niet, luistert niet en dendert over me heen

Apiejapie
11-10-2021 om 16:54
dat de tas van mijn volle rugzak kapot springt in de winkel. Kan de tas niet gewoon vasthouden want gebruik een rolstoel en heb mijn handen nodig om te hoepelen. Grrr. Zit effe te bedenken hoe ik dit op ga lossen.
MRI
11-10-2021 om 17:02
Dat een vriendin, op zich een aardige meid, pas gaat kijken wat ze wil als de serveerster komt, het gaat dan om koffie of thee of chocolademelk. Dan heel lang in het menu kijken eerst zeggen '' geef maar koffie' en dan weer twijfelen en dan 'nee toch maar chocomel'. Intussen staat de serveerster 4 minuten te wachten
MRI
11-10-2021 om 17:04
Yumi schreef op 11-10-2021 om 16:51:
Aan een buurvrouw die me nooit laat uitpraten, was er klaar mee maar kreeg de kans niet om dit te zeggen. Besloot hierover een appje te sturen....krijg ik een appje terug dat het haar tegenvalt dat ik dit per app doe, ik kan toch gewoon met haar in gesprek gaan.
Tja, daar ging het nou juist om, ze hoort me niet, luistert niet en dendert over me heen
zo irritant inderdaad
Apiejapie
11-10-2021 om 17:04
MRI schreef op 11-10-2021 om 17:02:
Dat een vriendin, op zich een aardige meid, pas gaat kijken wat ze wil als de serveerster komt, het gaat dan om koffie of thee of chocolademelk. Dan heel lang in het menu kijken eerst zeggen '' geef maar koffie' en dan weer twijfelen en dan 'nee toch maar chocomel'. Intussen staat de serveerster 4 minuten te wachten
Zó irritant ja. Ook van die mensen die een kwartier bij de bakker of snackbar staan te wachten, zijn ze aan de beurt: " euh, effe denken wat ik wil". MENS, KIJK ALS JE STAAT TE WACHTEN!!!
Wattenbolleke
11-10-2021 om 17:07
aan de radio van de werkmannen van de buren. Ik word er knéttergek van. En het duurt ook nog wel een paar weken..
LydiaDietz
11-10-2021 om 17:16
redbulletje schreef op 10-10-2021 om 10:35:
[..]
Hahaha, ik heb ook altijd 'n gevoel van herkenning als ik ergens een hooglander zie hangen
Ik zag jou als print op een babyshirtje van name it dit weekend. Een heleboel redbulletjes op een shirtje maat 62. Ik vond het grappig.
Yumi
11-10-2021 om 18:41
Wattenbolleke schreef op 11-10-2021 om 17:07:
aan de radio van de werkmannen van de buren. Ik word er knéttergek van. En het duurt ook nog wel een paar weken..
haha zie het zo voor me.... jaren geleden bij een verbouwing, stond er een bouwradio in mijn huis, het geluid dat daar uitkwam
Na 2 dagen was ik het zat, heb de stekker eruit getrokken
Zei dat het geen bouwplaats was, maar een woonwijk waarin het niet normaal was om smorgens om 8.00u met die herrie te beginnen. Man keek me aan alsof ik kierewiet was
Ik zou even langs gaan Wattenbolleke 
SuzyQFive
11-10-2021 om 18:44
rionyriony schreef op 11-10-2021 om 16:40:
[..]
Niet dat me opviel. Ik had er ook geen punt van gemaakt als het een wol-lookalike was geweest maar de kleuren en de glans zijn duidelijk synthetisch. En ze komen niet overeen met de gebruikte kleuren in de foto.
Wat ze vermoedelijk gedaan hebben is de showfoto's maken van het ontwerp; het prototype en niet hoe het daadwerkelijk zal worden in massaproductie.
Ik heb dat eens gehad met een schilderen op nummer… Had toevallig de foto van de advertentie bewaard. Wat ik kreeg was veel grover van opzet, minder gedetailleerd.
SuzyQFive
11-10-2021 om 18:46
Apiejapie schreef op 11-10-2021 om 16:54:
dat de tas van mijn volle rugzak kapot springt in de winkel. Kan de tas niet gewoon vasthouden want gebruik een rolstoel en heb mijn handen nodig om te hoepelen. Grrr. Zit effe te bedenken hoe ik dit op ga lossen.
Dat is zeker vervelend… Hoe heb je het uiteindelijk opgelost?
Hier is de schoenmaker een ster in het repareren van dat soort dingen.