Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

10-10-2021 om 08:26

aan de hond van de buren. En ik weet dat de hond er niets aan kan doen, maar die blafte om half 7 buiten minuten lang. Wordt ik niet zo fijn wakker van. 

Aan dat telefoonkabeltje. Omdat die het altijd leuk vindt om in de knoop te gaan zitten

Friezinnetje schreef op 10-10-2021 om 08:26:

aan de hond van de buren. En ik weet dat de hond er niets aan kan doen, maar die blafte om half 7 buiten minuten lang. Wordt ik niet zo fijn wakker van.

Hier al weeekenlang een vogel (die hier niet thuishoort) die het dorp nacht na nacht wakker houdt met zijn geschreeuw. En dan is er een man in de wijk die het wel een leuk beest vindt en hem blijft voeren. Vogel zorgt echt voor flinke overlast. Laat dat beest met rust zodat hij ander onderkomen zoekt. Begrijp echt niet dat hij hem blijft voeren terwijl de hele wijk elke dag (nacht) last ervaart

Apiejapie schreef op 10-10-2021 om 09:09:

[..]

Hier al weeekenlang een vogel (die hier niet thuishoort) die het dorp nacht na nacht wakker houdt met zijn geschreeuw. En dan is er een man in de wijk die het wel een leuk beest vindt en hem blijft voeren. Vogel zorgt echt voor flinke overlast. Laat dat beest met rust zodat hij ander onderkomen zoekt. Begrijp echt niet dat hij hem blijft voeren terwijl de hele wijk elke dag (nacht) last ervaart

Ben nu heel nieuwsgierig wat voor een vogel het is.

Herfstappeltaart schreef op 09-10-2021 om 13:20:

[..]

Eens. Ik begrijp dat sommige dingen door voortschrijdend inzicht nu anders zijn, maar boeken censureren kan niet. Toen was toen en nu is nu. Bespreek het gewoon, ook de verkeerde dingen.

Ik las zelfs dat ze het spaarvarken willen censureren. Dat gaat wel heel erg ver. We leven nog gewoon in Nederland en niet in Nederstan. 

Ik erger me aan een virus op m'n laptop die de virusscanner wel detecteert, maar die hem maar niet kan verwijderen. 

redbulletje schreef op 10-10-2021 om 09:38:

[..]

Ik las zelfs dat ze het spaarvarken willen censureren. Dat gaat wel heel erg ver. We leven nog gewoon in Nederland en niet in Nederstan.

Oh nee wat erg.  Gaat echt te ver allemaal hoor. 

En in eerste instantie dacht ik..  "het gaat maaar om een spaarvarken, boeiend." Maar zo gaat het natuurlijk van klein naar groot. Waar stopt het dan als dit al oké is?

(Offtopic: redbulletje ik zag jou met je mooie lokken op een kussenhoes dit weekend. Moest meteen aan jou denken haha. Mijn man snapte me niet ?maar ik vond het heel grappig). 

Regendrup. schreef op 10-10-2021 om 09:58:

[..]

Oh nee wat erg. Gaat echt te ver allemaal hoor.

En in eerste instantie dacht ik.. "het gaat maaar om een spaarvarken, boeiend." Maar zo gaat het natuurlijk van klein naar groot. Waar stopt het dan als dit al oké is?

(Offtopic: redbulletje ik zag jou met je mooie lokken op een kussenhoes dit weekend. Moest meteen aan jou denken haha. Mijn man snapte me niet ?maar ik vond het heel grappig).

Hahaha, ik heb ook altijd 'n gevoel van herkenning als ik ergens een hooglander zie hangen

Vavoom schreef op 09-10-2021 om 23:02:

Ik loop morgen mijn eerste marathon en vandaag ging ik samen met m’n vriend m’n startnummer ophalen. Mijn vriend is normaal gesproken degene die ze loopt en morgen zijn de rollen dus omgedraaid. Komt er iemand van de organisatie op ons af (ik sta met de envelop in m’n handen) en die persoon vraagt aan m’n vriend of hij er een beetje klaar voor is morgen, met zo’n blije blik.
Ik antwoord en zeg dat hij er niet klaar voor is maar ik wel, die vrouw draait zich naar mij, kijkt mij aan en zegt “goh” en loopt door.
Daar heb ik mij vandaag even stevig over geërgerd.

Wat achtelijk! Maar hè succes vandaag!

Zit nog wat voor mij werk te doen. Maar sommige junioren doen maar wat zeg. Waarom is dit niet opgevallen!!
O ja, daar had mijn voorganger het te druk voor en vond het niet leuk.
Misschien maar een lesje gaan inplannen of zo?

Ik erger me aan iedereen om me heen vandaag. Niks gaat zoals ik het wilde of gedacht had en voel me echt helemaal niet fijn! Hopelijk is deze avond ook snel om.. Lekker slapen en dan gaat het morgen vast wel weer beter 

Aan het afplaktape bij de openslaande deuren in het huis van mijn zoon. Ik heb minder tijd nodig met schilderen dan met het afplaktape eraf halen. 

bedankt voor de succes wensen dames!! 

Aan mijn man, die zijn eigen zin door dramt 
Ik wou naar het bos en een flink eind lopen 
Hij mee en dan gaat hij bepalen waar we heen gaan en welk rondje we lopen.
Ik had heel duidelijk aan gegeven waar ik heen wou.
En dan het rondje wat we lopen is ook nog net niets, want hij heeft last van zijn knieën, dus binnen 20 minuten waren we al weer bij de auto.

En hij had zonder overleg eten bij de Chinees besteld.
Was een menu waar ik al eerder mijn twijfels over had, want er zaten wat gerechten bij waarvan ik weet dat ik en de kinderen er niet blij van worden.
Had hij toch dat menu besteld 
Puntje bij paaltje heeft hij van alles gehad.
Kinderen en ik bami plus 1 gerecht
Heb wel wat geprobeerd, maar dat viel me zo vies tegen.

Dat ik baal dat ik nog steeds zo moe ben. Operatie 2,5wk geleden en ik ben chronisch ziek maar had me toch echt voorgesteld dat ik me al een stuk fitter zou voelen 😬. Komt ook omdat ik vorige week blijkbaar een opleving had. 
Maar ja, ik heb ook nog een wond die ontstoken is dus dat zal niet helpen. Zal morgen na 3u werken wel gesloopt zijn 😅

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.