Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

SuzyQFive, ga je dan niet te snel van stapel met werken? 

Vavoom schreef op 10-10-2021 om 18:21:

bedankt voor de succes wensen dames!!

Hoe ging het Vavoom? 

En aan Inge en Suzy: veel sterkte!   

SuzyQFive schreef op 10-10-2021 om 19:16:

Dat ik baal dat ik nog steeds zo moe ben. Operatie 2,5wk geleden en ik ben chronisch ziek maar had me toch echt voorgesteld dat ik me al een stuk fitter zou voelen 😬. Komt ook omdat ik vorige week blijkbaar een opleving had.
Maar ja, ik heb ook nog een wond die ontstoken is dus dat zal niet helpen. Zal morgen na 3u werken wel gesloopt zijn 😅

Veel beterschap!

Aan onze ICT!

Ik werk nog steeds thuis, maar kon niks doen omdat mijn laptop op bitlocker stond. Of ik even naar kantoor kon komen...

Het is maar 5 minuutjes fietsen, maar had me die herstelsleutel even gezegd of geappt!
Het duurde nog geen 3 minuten...

watertoren schreef op 10-10-2021 om 18:20:

Aan het afplaktape bij de openslaande deuren in het huis van mijn zoon. Ik heb minder tijd nodig met schilderen dan met het afplaktape eraf halen.

Afplaktape erop doen is ook zo'n klote werkje...

SilverQuelea47

SilverQuelea47

11-10-2021 om 11:04

PostNL afdeling België. Ik vind het heel bijzonder dat ik een pakket geweigerd heb terwijl ik niemand van PostNL heb gezien. Na 20 minuten in de wacht te staan, kreeg ik van de klantenservice te horen dat er inderdaad een aardige fuck-up is gemaakt maar dat het pakket retour afzender in Nederland gaat want dat kan niet meer worden tegengehouden.

Man man man.

Marquise schreef op 11-10-2021 om 11:04:

PostNL afdeling België. Ik vind het heel bijzonder dat ik een pakket geweigerd heb terwijl ik niemand van PostNL heb gezien. Na 20 minuten in de wacht te staan, kreeg ik van de klantenservice te horen dat er inderdaad een aardige fuck-up is gemaakt maar dat het pakket retour afzender in Nederland gaat want dat kan niet meer worden tegengehouden.

Man man man.

Damn, dat is echt zuur zeg. 

SilverQuelea47

SilverQuelea47

11-10-2021 om 11:09

Nu goed, dit keer bestond mijn adres wel volgens de postNL. Die discussie heb ik ook al eens gehad met een pakketbezorger. :') De verzender moet echter ook met PostNL gaan babbelen want anders krijgt ie geen terugbetaling van de verzendkosten.

Marquise schreef op 11-10-2021 om 11:09:

Nu goed, dit keer bestond mijn adres wel volgens de postNL. Die discussie heb ik ook al eens gehad met een pakketbezorger. :') De verzender moet echter ook met PostNL gaan babbelen want anders krijgt ie geen terugbetaling van de verzendkosten.

Damn, dat je adres niet bestaat dat is ook erg 🤦‍♀️

Hopelijk stuurt de verzender het snel opnieuw

Auwereel schreef op 10-10-2021 om 19:28:

SuzyQFive, ga je dan niet te snel van stapel met werken?

Ging goed hoor, ik werk natuurlijk sowieso maar weinig. Nu even slapen. 

JtM

JtM

11-10-2021 om 13:45 Topicstarter

Aan de verschikkelijk betweterige schoonmaker die onze kantoren komt poetsen. Hij (denkt) alles beter te weten. Er is geen onderwerp waar hij niks vanaf weet. Laatst wist hij zelfs beter hoe mijn vriend zn werk moest doen net was hij weer aan het vertellen dat hij vroeger tegen al zijn leidinggevenden inging als hij 'wist' het beter te weten en ervoor zorgde dat de desbetreffende leidinggevenden binnen een week ontslagen waren. 
Ik moet me iedere keer zo enorm inhouden om mn mond te houden tegen hem. Wilde net eigenlijk hem even goed de waarheid vertellen maar heb me ingehouden.
Ik laat me ook iedere keer uit de tent lokken door hem, stom maar goed. 

De kruidvat heeft alleen de dure merken maandverband op voorraad.  

Dat er een paar werkmensen in mijn gang bezig zijn met het naar binnen brengen van de glasvezel en dat ze constant met een peuk in hun mond zitten, gadver heel het huis stinkt er naar.
Man heeft er net wat van gezegd en nu kijken ze niet blij.....

Herfstappeltaart schreef op 11-10-2021 om 14:01:

Dat er een paar werkmensen in mijn gang bezig zijn met het naar binnen brengen van de glasvezel en dat ze constant met een peuk in hun mond zitten, gadver heel het huis stinkt er naar.

Goed dat hij er wat van gezegd heeft. Dat is ook echt idioot!

Herfstappeltaart schreef op 11-10-2021 om 14:01:

Ik zou ook een klacht indienen bij het bedrijf.
Los van dat het zeker niet prettig is kun je ook zomaar iemand met astma treffen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.