Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MidasWolf schreef op 05-04-2022 om 19:25:

[..]

Herkenbaar dit. Na de behandeling de kat zien opknappen maakt het helemaal weer goed

Hè gelukkig. Het dier heeft het niet zo door, maar daar doe je het voor!

Auwereel schreef op 05-04-2022 om 19:57:

[..]

Hè gelukkig. Het dier heeft het niet zo door, maar daar doe je het voor!

Precies, nu heb ik geen kat meer maar daar deed je het wel voor.

Auwereel schreef op 05-04-2022 om 13:15:

[..]

Mijn cavia's vinden de dierenarts ook niks, dus zit ik wel eens, moet dat nu naar de dierenarts of niet? Helaas hebben dierenartsen maar weinig verstand van cavia's (behalve die ene aan de andere kant van het land), maar vanwege "bijzonder dier" betaal je wel extra voor een consult. Als ze het geld dat dat oplevert nu omzetten in bijscholing, zou ik het niet erg vinden, maar dat gebeurt niet. En ik heb het idee dat ze met mijn cavia er weer naast zitten, of in elk geval niet alles hebben gezien wat er loos is.

Ook vervelend als ze de goede diagnose niet kunnen achterhalen, bijzonder dier cavia’s zijn toch best gangbaar zou je denken. Wel klein misschien maakt dat het ook lastig voor een dierenarts.

Hopen dat ze alsnog hetgeen kunnen vinden wat er aan de hand is.

Peen schreef op 05-04-2022 om 09:59:

Aan de dierenarts. Mijn kater was vrijdag geopereerd en net moest hij op controle komen.
Kom ik daar: het enige wat ze vraagt is of alles goed gaat en hij geen klachten heeft. Ze heeft niet eens goed naar 'm gekeken! Ja zeg, kan dit dan niet telefonisch?? Het is al zoveel stress voor het mannetje en zo'n gevecht om hem in de bench te krijgen.

Dat is inderdaad goed voor te stellen dat je je daaraan ergert.. ik moet vrijdag ook naar de dierenarts voor nacontrole kat..

RoosOpJeHoed schreef op 05-04-2022 om 16:18:

Aan DPD. Ze sturen een bericht met live-tracking en daar staat alleen 'je pakket is onderweg'. Geen tijdsindicatie. Handig.

Dan kan het nog wel een dag of langer duren voordat ze daadwerkelijk komen bezorgen. Ik kreeg zo'n mail op vrijdag en pas op maandag kwam de bezorger.

Waar ik me aan erger is dat als je een instelling belt je altijd na lang wachten de belmiep aan de lijn krijgt die heel weinig weet. Waarop je dagen kunt wachten en soms nooit voordat de huisarts ,dierenarts, fysiotherapeut zo goed is om je terug te bellen.

Aan de vele websites die bij hun artikelen en blogs geen jaartal zetten, maar alleen bijvoorbeeld 12 mei. Echt hoor, zo vervelend soms als je niet weet hoe recent iets is.

Treurniet schreef op 06-04-2022 om 08:43:

Waar ik me aan erger is dat als je een instelling belt je altijd na lang wachten de belmiep aan de lijn krijgt die heel weinig weet. Waarop je dagen kunt wachten en soms nooit voordat de huisarts ,dierenarts, fysiotherapeut zo goed is om je terug te bellen.

En dan eerst een ellenlang keuzemenu en dan krijg je nog: al onze medewerkers zijn in gesprek een ogenblik geduld alstublieft

Of probeer het later nog een keer, waarna de verbinding van hun kant verbroken word

Dat mijn pakjes precies vandaag bezorgd waren. Fijn dat ze zo snel zijn, maar ik ben toevallig niet thuis vandaag... En ik ben ongeduldig. Normaal laat ik ze daarom ook naar een pakketpunt versturen, maar dat kon nu helaas niet.

watertoren schreef op 05-04-2022 om 07:44:

[..]

Ik heb laatst de hals ven een fles ammonia eraf gesneden omdat ik hem niet open kreeg.

het scheelde niet veel, heb het maar in de hoek gezet en zodra vriend thuiskwam gevraagd of hij het open kon doen..

MidasWolf schreef op 05-04-2022 om 12:49:

[..]

Sneu voor hem, en al helemaal als het idd ook telefonisch had gekund. Mijn poes was ook altijd bang bij de dierenarts hoewel ze echt bang was haalde ze bijna niet uit.

Ze dook helemaal in een op de dierenarts tafel, soms was het toch helaas nodig voor haar om er heen te gaan.

mijn kat heeft voornamelijk een hekel aan zijn tasje ik zeg tasje maar het is een enorme reistas kan hem er gewoon in leggen maar zodra ik het dicht rits begint hij te krijsen. eenmaal op plaats van bestemming wordt hij weer rustig gelukkig heeft die amper wat (de bezoekjes zijn op een hand te tellen)  maar het is een enorme vrijdoos laatste keer kroop hij doodleuk op schoot bij de DA 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

06-04-2022 om 11:09

Treurniet schreef op 06-04-2022 om 08:43:

Waar ik me aan erger is dat als je een instelling belt je altijd na lang wachten de belmiep aan de lijn krijgt die heel weinig weet. Waarop je dagen kunt wachten en soms nooit voordat de huisarts ,dierenarts, fysiotherapeut zo goed is om je terug te bellen.

Inderdaad!  Of bedrijven die je helemaal niet meer kunt bellen en alleen een chatbot hebben 😡

Als je een website bezoekt: cookies accepteren, pop-up met een aanbieding, pop-up of je de nieuwsbrief wilt lezen...

Ik had mijn enkel gebroken en wilde mijn rollator op laten halen die ik niet meer nodig had. Ik ben 20 minuten aan de telefoon geweest om een bandje in te spreken. 

Geen ergernis maar een minpuntje van vandaag was dat ik volkomen kapot opstond, omdat ik de slaapkamer gisteren voorzien had van nieuwe vloerbedekking, en dat heb ik geheel squattend gedaan omdat ik last had van een knie en daardoor niet op de grond kon gaan zitten ook niet met zo'n kniebeschermer. Dus die spieren wisten niet wat ze overkwam.

Ik had die vloerbedekking besteld en die kon niet in de gang blijven staan totdat mijn knie het goed vond.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

06-04-2022 om 11:38

rionyriony schreef op 06-04-2022 om 11:34:

Geen ergernis maar een minpuntje van vandaag was dat ik volkomen kapot opstond, omdat ik de slaapkamer gisteren voorzien had van nieuwe vloerbedekking, en dat heb ik geheel squattend gedaan omdat ik last had van een knie en daardoor niet op de grond kon gaan zitten ook niet met zo'n kniebeschermer. Dus die spieren wisten niet wat ze overkwam.

Ik had die vloerbedekking besteld en die kon niet in de gang blijven staan totdat mijn knie het goed vond.

Poeh, dat zul je wel voelen dan vandaag! 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.