Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
lientje69
03-04-2022 om 18:27
De paaskrant van de jumbo. Jeetje wat een lel. Een meter lang en een halve meter breed. Niet te lezen zo. Normaal pluis ik de aanbiedingen uit Maar nu ging hij zo bij het oud papier
Treurniet
03-04-2022 om 19:04
Dat die mytherapy App niet doet wat ik wil
Dat mijn kat 4 dagen na operatie nog steeds jeuk aan zijn oren heeft..en de dierenarts altijd druk heeft.
Dat ik tweede Paasdag niet leuk vind. 1 dag Pasen is genoeg vind ik. Nu kan ik alweer niet zwemmen.
Bailey26
03-04-2022 om 19:22
Ik erger mij aan mijzelf. Ik merk dat ik toch teleurstelling voel en dat vind ik nergens op slaan.
1.5 week geleden was ik jarig en dit heb ik gisteren gevierd. Het was erg gezellig en volgens mij heeft iedereen het naar z'n zin gehad.
Normaal heb ik nooit cadeau ideeën maar dit jaar had ik er 3. Maar schijnbaar lukt het organiseren van een gezamenlijk cadeau alleen als ik het zelf regel (ik ben altijd de gene die dit soort zaken regelt binnen de familie).
Man heeft ook geen enkele moeite gedaan voor een cadeau.
Ik vind het kinderachtig maar merk toch dat ik een beetje teleurgesteld ben. Het is niet dat ik niks heb gekregen. Er staan een aantal prachtige bossen met bloemen op de vaas en heb heerlijke bonbons gekregen.
FaithfulDuck87
03-04-2022 om 19:27
oh dat herken ik wel Bailey, ik vind dat ik altijd moeite doe om voor vrienden een passend cadeau te vinden en dan krijg ik van hun een fles douchegel, een bosje tulpen oid. En tuurlijk ben ik blij met alles, maar dan denk ik wel: goh, daar zat niet veel nadenkwerk in
Pejeka1
03-04-2022 om 19:36
Bailey26 schreef op 03-04-2022 om 19:22:
Ik erger mij aan mijzelf. Ik merk dat ik toch teleurstelling voel en dat vind ik nergens op slaan.
1.5 week geleden was ik jarig en dit heb ik gisteren gevierd. Het was erg gezellig en volgens mij heeft iedereen het naar z'n zin gehad.
Normaal heb ik nooit cadeau ideeën maar dit jaar had ik er 3. Maar schijnbaar lukt het organiseren van een gezamenlijk cadeau alleen als ik het zelf regel (ik ben altijd de gene die dit soort zaken regelt binnen de familie).
Ik vind het kinderachtig maar merk toch dat ik een beetje teleurgesteld ben. Het is niet dat ik niks heb gekregen. Er staan een aantal prachtige bossen met bloemen op de vaas en heb heerlijke bonbons gekregen.
Dan heb je toch een prachtige verjaardag gehad? Proficiat nog.
Auwereel
03-04-2022 om 20:15
Aan het gerommel en krampen in mijn buik de hele ochtend en een deel van de middag. Gelukkig is het nu weer over.
Mama-Inge
03-04-2022 om 20:15
lientje69 schreef op 03-04-2022 om 18:27:
De paaskrant van de jumbo. Jeetje wat een lel. Een meter lang en een halve meter breed. Niet te lezen zo. Normaal pluis ik de aanbiedingen uit Maar nu ging hij zo bij het oud papier
Ja die vondik ook heel irritant en is gelijk bij het oud papier gegaan.
Hoe ze dat bedacht hebben, geen idee
Auwereel
03-04-2022 om 20:29
Misschien haalt Jumbo normaal het papier voor zulke krantjes bij die Finse papierfabriek waar een langdurige staking is. Klaagden ze over in de Consumentengids. En was de enige fabriek die nog papier kon lever één die alleen papier voor hele lange folders kon leveren.
Saga
03-04-2022 om 20:31
Bailey26 schreef op 03-04-2022 om 19:22:
Daar mag je best even van balen toch?
Nog gefeliciteerd
JtM
04-04-2022 om 07:45
Alsnog gefeliciteerd Bailey. Ik kan me best voorstellen dat je daardoor teleurgesteld bent, imo zou je dat ook best aan je man mogen laten blijken..
OT:
Zoon kwam vanochtend koortsig uit bed. Normaal zou ik zeggen blijf lekker in bed liggen en ziek uit. De halve klas was vorige week ziek. Maar deze ochtend komt de school fotograaf. Voor hem de eerste schoolfoto en hij (en ik) kijken er naar uit. Sneu als hij dan er niet bij kan zijn.
Dus even een (kinder)paracetamol gegeven en hij gaat zo toch even naar school, als het niet gaat komt ik hem weer halen. Gelukkig doet de fotograaf zijn klas als eerste.
rionyriony
04-04-2022 om 08:55
Ik moet eens een keer gaan afstoffen en glazen oppervlakken schoonmaken. Want die tonen heel gauw vuil. De planten hebben er weer eens een rotzooi van gemaakt. Ze laten altijd wel iets vallen.
Inmiddels gebeurd.
De aangifte van de belasting daarentegen heb ik al gedaan vandaag.
Zusterclivia
04-04-2022 om 08:56
Mama-Inge schreef op 03-04-2022 om 20:15:
[..]
Ja die vondik ook heel irritant en is gelijk bij het oud papier gegaan.
Hoe ze dat bedacht hebben, geen idee
Oh, het lag niet aan mij. Ik dacht al wat een ouderwets formaal, hier ga ik geen moeite voor doen. 
Netherfield
04-04-2022 om 10:20
Dat mijn puber niet de juiste prioriteiten stelt. Voorbeeld: rekje voor oorbellen maken gaat voor leren van toets.
duizel
04-04-2022 om 11:00
Netherfield schreef op 04-04-2022 om 10:20:
Dat mijn puber niet de juiste prioriteiten stelt. Voorbeeld: rekje voor oorbellen maken gaat voor leren van toets.
Ooh zo was ik ook, last van studie ontwijkend gedrag. Ergerde mijn ouders zich ook aan. En ga ik me ook aan ergeren bij mijn kinderen waarschijnlijk...
Ik erger me eraan dat de griep rondgaat hier in huis en dat we allemaal om de beurt ziek worden. Vorige week was ik ziek thuis. Dit weekend mijn partner. Nu ben ik thuis met ziek kind (werkdag kunnen ruilen dus kost me geen verlof). Zul je zien dat kind 2 ook nog aan de beurt komt. Gelukkig kan ik afwisselen met mijn partner maar zo'n geregel iedere keer. Als we nu tegelijk ziek waren geweest hadden we het maar gehad (al is zelf ziek zijn en voor een ziek kind zorgen ook geen fijne combinatie).