Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Wieder schreef op 29-03-2022 om 10:34:

[..]

Het was met recht een voltreffer! Hij plaste tegen het gaas van het hek aan waar de mijne precies achter stond, en mijn hond zat daar niet mee, dus die zette geen pas opzij 😄.

muwahahaha! Die hond! 😅

Ik heb weer eens iets bij Ali Express besteld en sindsdien krijg ik wel 6x per dag mails of pushberichten in de app…

SuzyQFive schreef op 29-03-2022 om 13:38:

muwahahaha! Die hond! 😅

Ik heb weer eens iets bij Ali Express besteld en sindsdien krijg ik wel 6x per dag mails of pushberichten in de app…

Dat ik mij nu realiseer dat ik daar nog iets wilde bestellen. Alleen wat was het ook alweer...

Vanmorgen werd ik duidelijk ziek wakker maar gaandeweg schijnt het zich weer op te lossen, terwijl ik nog steeds niet weet wat het was/is. Mooi hoor, dat mijn lijf zo snel het lek boven heeft, maar, ondankbaar als ik ben ik wil weten waaróm.

Treurniet schreef op 29-03-2022 om 10:25:

[..]

L-lysine tabletten nemen voor langere tijd.

Ja die ben ik nu weer aan het slikken sinds een paar weken.

Wieder schreef op 29-03-2022 om 11:43:

[..]

Nee hoor, moest ik ook 😄. De eigenaar van de herder schaamde zich kapot. Dat was ook al niet nodig. Als hij het nou zelf gedaan had, had ik het wat wonderlijk gevonden 😉. Maar de hond is gewassen, dus het leed is weer geleden!

Ik vind jou leuk 

(Sorry, ietwat misplaatst op dit topic)

Wieder schreef op 29-03-2022 om 10:34:

[..]

Het was met recht een voltreffer! Hij plaste tegen het gaas van het hek aan waar de mijne precies achter stond, en mijn hond zat daar niet mee, dus die zette geen pas opzij 😄.

Echt grappig dit!

SuzyQFive schreef op 29-03-2022 om 13:38:

Irritant. 

Kan je het niet blokkeren?

ik erger me aan al het geblabla op NPO radio 2. Ruud de Wild maakt zich er ook schuldig aan, verder is die oké.

Aan een vriendin

Ze had een broodje pulled pork besteld, hij was koud en dat bleek ook te horen
Bleef ze er maar over doorgaan. De bediening moet het gehoord hebben, want even later lreeg ze een kommetje met warme pork.

Rondstruiner schreef op 29-03-2022 om 12:14:

[..]

Is het heel erg als ik nu beken dat ik Patricia Paay-associaties krijg bij de hond van Wieder?

Gewoon blijven zitten als er over je heen geplast wordt, waarom dan toch hond ?

🤣🤣🤣 oh, bah 

Aan de KLM. Gisteren tickets geboekt voor in mei. Krijg ik per email de bevestiging binnen, staat keurig in de onderwerpregel bevestiging mei 2022. Open ik het ticket, staat er vertrek 28 maart en retour 29 maart. Ik meteen de KLM klantenservice gebeld, 50 minuten(!!!) in de wacht (met zo'n bandje dat om de 10 seconden zegt: Onze medewerkers zijn nog steeds in gesprek, we vragen nog een ógenblikje geduld...), eindelijk iemand aan de lijn, ik de boekingscode gegeven en kreeg te horen: "Nee hoor, het staat écht goed in het systeem...". Fijn, maar kijk dan eens in de email die jullie me net hebben gestuurd. "Sorry, maar ik kan die verzonden email niet inzien, dat gebeurt automatisch"... Lang verhaal wat korter: eindelijk vandaag een correcte bevestiging. Van de KLM? Nee, omdat ik zélf mijn boeking heb opgezocht op de website en door heb laten sturen naar mijn emailadres.

Wat (g)een service!

Aan de Aldi. Vanaf maandag zouden er kannen met schoonmaakazijn in de reclame zijn. Ik daar gisteren naar toe en ze waren niet binnen gekomen maar morgen zouden ze er wel zijn. Ik vandaag weer terug en weer niks.

TanSwallow86

TanSwallow86

29-03-2022 om 19:12

Moet weer aan de prednison, heb weer een acute bronchitis. Lekker dan. 

HarleyQuin schreef op 29-03-2022 om 19:12:

Moet weer aan de prednison, heb weer een acute bronchitis. Lekker dan.

Vervelend, beterschap!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.