Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Lily.
26-03-2022 om 13:38
Pejeka1 schreef op 26-03-2022 om 13:31:
Aan het feit dat mijn supermarkt om de haverklap de indeling van de schappen verandert en dat dan opeens producten die je regelmaat gebruikt, "uit het assortiment" blijken te zijn omdat ze plaats hebben moeten maken voor andere producten.
Mijn supermarkt doet dat ook vaak! Echt enorm irritant, je kunt meteen niks meer vinden 😠
Pejeka1
26-03-2022 om 13:47
Lily. schreef op 26-03-2022 om 13:38:
[..]
Mijn supermarkt doet dat ook vaak! Echt enorm irritant, je kunt meteen niks meer vinden 😠
Inderdaad irritant. Vorig jaar een luchtverfrisser gekocht (zo één die je in het stopcontact doet), stond nergens bij dat die binnenkort uit het assortiment zou gaan. Er zat 1 navulling bij in de verpakking, dus toen die op was, wilde ik een nieuwe navulling kopen, maar nergens te vinden in het schap voor dat model luchtverfrisser. Blijkt het uit het assortiment te zijn. Grrr, laat mij dan niet eerst 10 euro uitgeven voor dat apparaat als de navullingen een week of twee later niet meer te krijgen zijn.
Lily.
26-03-2022 om 13:54
Pejeka1 schreef op 26-03-2022 om 13:47:
[..]
Inderdaad irritant. Vorig jaar een luchtverfrisser gekocht (zo één die je in het stopcontact doet), stond nergens bij dat die binnenkort uit het assortiment zou gaan. Er zat 1 navulling bij in de verpakking, dus toen die op was, wilde ik een nieuwe navulling kopen, maar nergens te vinden in het schap voor dat model luchtverfrisser. Blijkt het uit het assortiment te zijn. Grrr, laat mij dan niet eerst 10 euro uitgeven voor dat apparaat als de navullingen een week of twee later niet meer te krijgen zijn.
Erg is dat he. Net zoiets had ik een keer bij IKEA. Ik kocht een nieuw bankstel, die werd verkocht met de keuze uit verschillende hoezen in allerlei soorten kleuren. Ik kocht 1 hoezenset erbij met het idee dat ik later altijd nog voor een paar andere hoezen kon gaan kijken.
Is twee weken later die bank opeens uit het assortiment en nergens meer een hoes verkrijgbaar! Had dat dan gemeld toen ik de bank kocht.
rionyriony
26-03-2022 om 15:52
Oh dat vind ik niet netjes van Ikea, Lily.. Ze hadden je moeten waarschuwen dat de hoezen uit het assortiment zouden gaan.
FaithfulDuck87
26-03-2022 om 17:15
Aan alle berichten over het overlijden van Piet Paulusma. Werkelijk mijn hele tijdslijn staat vol. Eerst het overlijden, toen het afscheid nemen en vandaag over de begrafenis. Sneu genoeg hoor, dat ie zo jong is overleden, maar dit is wel wat overdreven
Cousin_It
26-03-2022 om 17:48
Aan mezelf: vind mezelf zielig. Iemand die ik ken heeft een feestje en familie heeft van alles geregeld zoals een groto fotocollage. Vind ik confronterend: er zijn weinig foto's van mij van de tijd voordat ik op mezelf ging. So wie so geen één met ouder, laat staan ouders, er zijn geen leuke herinneringen.
De eenzaamheid van vroeger werkt tot de dag van vandaag door.
En ik kan daarover enorm sippen maar weet ook dat het helemaal geen doel heeft.
Bailey26
26-03-2022 om 19:42
Dat ik ALTIJD degene ben die wordt ondergekotst door zoon. Hij draaide zich er speciaal voor om. Voordeel was wel dat ik met zoon ben gaan douchen en man de bank mocht schoonmaken.
MidasWolf
26-03-2022 om 21:14
Vandaag had iemand in de eerste klas zijn blote voeten op de stoel tegen over hem gelegd bah
Dit zag ik vanuit de aangrenzende tweedeklas. Echt aso vind ik dat.
SuzyQFive
26-03-2022 om 21:56
MidasWolf schreef op 26-03-2022 om 21:14:
Vandaag had iemand in de eerste klas zijn blote voeten op de stoel tegen over hem gelegd bah
![]()
Dit zag ik vanuit de aangrenzende tweedeklas. Echt aso vind ik dat.
Ah, dat is zo goor! Zo heb ik eens in Roemenië naast een man gezeten die dat ook deed, dat was een trein met vaste plaatsen. Maar deze man had echt 4cm lange kalkteennagels en echt Gore voeten. Ik heb die reis maar even bij het raam gestaan…
CavernousSanddollar80
26-03-2022 om 22:35
ik erger me nu aan mijn overburen. Tussen ons is een sloot. Aan onze kant woont Jan modaal. Aan de overkant is het de chique wijk, waar de huizen beginnen bij 7 ton. Geld zegt alleen helemaal niks over fatsoen hebben. Wat een ongelooflijke ordinaire kutherrie. Gewoon letterlijk geen enkel rekening houden met buren.
Het zal alleszins nog een redelijke tijd zijn, maar ik vind het getuigen van een enorm egocentrisme door op zo’n manier een feestje te vieren. Ik hoop dat Karma ze op een of andere manier in de lurven grijpt.
SombraOnline
27-03-2022 om 08:38
Dat m’n eczeem weer erger wordt. Ik kan zo stukken huid tussen m’n haar vandaan plukken, het is net alsof ik hele erge roos heb. 
JtM
27-03-2022 om 09:20
SombraOnline schreef op 27-03-2022 om 08:38:
Dat m’n eczeem weer erger wordt. Ik kan zo stukken huid tussen m’n haar vandaan plukken, het is net alsof ik hele erge roos heb.
Oh hier heb ik op het moment ook heel erg last van
zo erg. Vooral op mijn haargrens waardoor je (ik) het super goed ziet. Heb jij er iets tegen?
SombraOnline
27-03-2022 om 09:47
JtM schreef op 27-03-2022 om 09:20:
[..]
Oh hier heb ik op het moment ook heel erg last van
zo erg. Vooral op mijn haargrens waardoor je (ik) het super goed ziet. Heb jij er iets tegen?
Ik heb via de huisarts een shampoo met ketaconazol gekregen, maar merk niet echt dat het nog werkt. Wat bij mij werkte was een shampoo bar van Lush, de Jason and the Argan Oil bar. Is wat duurder maar doe er best lang mee!
Poezel_en_Wip
27-03-2022 om 10:22
Dat ik voor de zoveelste keer ben opgestaan met enorme pijn in mijn nek, met langdurige hoofdpijn en misselijkheid tot gevolg. Ik weet wat er fout zit in mijn nek en daar is niets aan te doen. Maar die pijn is echt moeilijk te negeren en ik word er ook niet gezelliger van.
Schemerlampje
27-03-2022 om 12:35
Dat een directe collega van mij weigert te testen. Hij is zwaar verkouden maar vindt dat het geen Corona is. Omdat de symptomen anders zijn dan toen hij een eerdere variant had. Een andere directe collega is flink en heeft gisteren positief getest.
En een andere collega valt binnen de kwetsbare groep. Ik heb het zelf 6 weken geleden gehad en kamp nog met de naweeën daarvan. Ik heb geen zin om het weer te krijgen. Maar hij is van plan morgen gewoon naar het werk te komen omdat zijn klachten al minder worden.