Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
noas_1993
22-03-2022 om 08:33
Iedereen krijgt ineens Corona en de maatregelen worden niet eens aangescherpt
rionyriony
22-03-2022 om 08:50
Valdemar schreef op 20-03-2022 om 22:50:
[..]
Houdt dit nu in dat je bijna niet meer kunt reageren op een andere zijn post en dat dit een topic wordt vol loze berichten?
Word veel minder interessant op deze manier want dan is het gewoon een verzameling kreten.
Anderzijds zijn heel veel ergernissen toe te schrijven aan iets wat je zelf verkeerd hebt gedaan, bijvoorbeeld een losrakend deurtje is het gevolg van het feit dat je niet alle scharnierschroeven tijdig hebt geïnspecteerd, dus ja, iets kan je opwinden zonder dat je vrij bent van schuld. En of het dan constructief is dat iemand je dat nog vertelt?
Zelf heb ik geen problemen met antwoorden mits die niet bedoeld zijn om een ander naar beneden te drukken.
rionyriony
22-03-2022 om 09:03
Dolfje schreef op 21-03-2022 om 08:07:
Iets met een blender en de hele inhoud over mijn aanrecht en mijn nieuwe broek. En het is dus ook dat het niet de eerste keer is met dit ding.
Ik gooi hem weg nu want zo irritant.
Ik heb er een speciaal gekocht omdat je hem ook op een lage stand kan zetten waardoor je de inhoud van een steelpannetje toch glad kan maken. Hij is traploos regelbaar met een boostknop.
Ze zouden ze nóg langzamer moeten verkopen. 
Ik heb het over een staafmixer overigens.
SuzyQFive
22-03-2022 om 11:51
Dolfje schreef op 21-03-2022 om 08:07:
Iets met een blender en de hele inhoud over mijn aanrecht en mijn nieuwe broek. En het is dus ook dat het niet de eerste keer is met dit ding.
Ik gooi hem weg nu want zo irritant.
Zo'n blender waarvan de kan los kan van de ring?
SuzyQFive
22-03-2022 om 12:04
Mijn vriend en stiefdochter zijn jarig vandaag en mijn schoonmoeder appt gisteravond weer eens dat ze toch maar even opgehaald moet worden omdat ze blaasontsteking heeft
Mijn vriend meteen weer in de stress en wilde haar al afzeggen maar dat vond ik dan sneu voor stiefdochter. Dus nu komt mijn cadeaumomentje met vriend alleen even in de knoei. Nou ja, voor alles is een oplossing maar toch, heel irritant.
En ze moesten van de woningbouw ook per se vandaag de binnendeuren in vriends huis komen vervangen. mocht niet op een ander moment. Ja, gisteren maar toen werkten we allebei.
Nu moest ik toch vandaag naar mijn eigen woonplaats voor mijn werk en daar woont sm ook (helemaal aan de andere kant) dus haal ik haar en nemen mijn ouders mijn kinderen mee naar vriends huis. Wat een gedoe... En dan mijn stiefmoeder die het dan weer andersom wil regelen (een van de drie dochters moet van school gehaald worden dan, ik zei: ze kan ook met de trein maar nee, die zouden ze wel ophalen. Kids ingelicht, opa en oma halen jullie bij papa op, en daarna dochter 3 van school. Kids zijn al lang een breed op school wil stiefmoeder het toch weer anders. tsja, dat gaat niet he...
Gut, en dan komt mijn afspraak ook nog eens niet opdagen waardoor ik hier voor nop zit. Voordeel is dan wel dat ik schoonmoeder eerder kan ophalen.
rionyriony
22-03-2022 om 12:40
Dan ben je online op zoek naar iets, je ziet een plaatje van iets dat best zou kunnen zijn wat je zoekt, je klikt op een link en dan kom je op een site met artikelen zonder prijsaanduiding: "Voor prijsopgave neem contact op".
Ja dan weet je iets héél zeker: dat gaat in de flappen lopen. Anders hadden ze de prijs er wel bijgezet. Dus ben je weer een beetje boos over je moeite die nergens goed voor was. En weer terug naar je zoekopdracht.
Dolfje
22-03-2022 om 14:52
SuzyQFive schreef op 22-03-2022 om 11:51:
[..]
Zo'n blender waarvan de kan los kan van de ring?
![]()
Ja die ja. Stom ding.
rionyriony
22-03-2022 om 18:46
Weer een scharnier los vandaag; deze heb ik wel meteen goed gerepareerd en heel precies goed afgesteld. Kon ook niet anders want mijn apparatuur staat in die kast. 
Rechter deurtjes vind ik altijd lastiger afstellen dan linker deurtjes. Je moet dan linkshandig een schroevendraaier hanteren, en dat zittend op één bil voor de kast valt dat niet mee. En dan half in het donker.
Dolfje
22-03-2022 om 20:48
Net fietste ik van werk naar huis en een mega mega knal vlakbij. Ik vloog zowat van mijn fiets.
Saga
22-03-2022 om 21:41
Dolfje schreef op 22-03-2022 om 20:48:
Net fietste ik van werk naar huis en een mega mega knal vlakbij. Ik vloog zowat van mijn fiets.
Oei, weet je waarvan het was?
Saga
22-03-2022 om 21:42
mijn ergernis is dat ik mijn cryptogram niet opgelost krijg vandaag. Moet nog 4 woorden ofzo. Balen!
Dolfje
22-03-2022 om 22:00
Saga schreef op 22-03-2022 om 21:41:
[..]
Oei, weet je waarvan het was?
Een vuurwerkbom of zo
Auwereel
22-03-2022 om 22:20
ik erger me dat ik een trillend ooglid heb, komt vast van slaapgebrek. Ik kon maar niet in slaap vallen gisteravond, hopelijk gaat het vanavond beter.