Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dolfje schreef op 22-03-2022 om 20:48:

Net fietste ik van werk naar huis en een mega mega knal vlakbij. Ik vloog zowat van mijn fiets.

Jakkes, zit je ook niet op te wachten zeg.

Auwereel schreef op 22-03-2022 om 22:20:

[..]

Jakkes, zit je ook niet op te wachten zeg.

Ja ik en wandelaars schrokken ons echt kapot.

BeneficialJay65

BeneficialJay65

23-03-2022 om 07:54

HarleyQuin schreef op 14-03-2022 om 17:40:

[..]

Nou en, ik ben hier niet voor een lesje hoe het moet met de Nederlandse taal. Zit niet meer op school en het boeit mij echt geen donder hoe of wat ik moet schrijven. Ik haat het als mensen andere mensen hier op Via gaan verbeteren omdat ze niet goed schrijven.

Intertaat! Fak id!

Pfff UWV… 
Ik heb sinds kort een klein baantje naast mijn IVA. Dat is iets dat ik thuis kan doen en wat zeer onregelmatig inkomen geeft. Het is namelijk afhankelijk van ingestuurd correctiewerk. Besproken dat ze de eerste drie maanden nog geen correcties doen omdat het niet duidelijk is wat de inkomsten zullen zijn. En ik net rondkom van mijn IVA. En wat doen ze? Hoppa, ruim 450 bruto eraf trekken. 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️. En terwijl ik €100 bruto verdiend heb bij het baantje. Het zou na drie maanden bekeken worden en dan pas verrekend. 

JtM

JtM

23-03-2022 om 08:38 Topicstarter

Pfff daar ben je dan mooi klaar mee Suzy.

Ik heb een flinke ontsteking op mn neus Ik lijk net Rudolf (the reindeer). Met knijpen gebeurt er nog niet veel, helaas.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

23-03-2022 om 08:54

Kleine ergernis. Stiefzoon is gisterenavond ziek geworden. Tegen elf uur had hij zijn bed ondergebraakt, hij in de douche en proper linnen leggen. Deze ochtend om vijf uur opnieuw. 
Dus nu wasjes draaien en hem wat laten rusten. Hoop dat het ventje snel opknapt. 

Aan de weegschaal en meetlint.

Vriendin zei afgelopen weekend dat ik was afgevallen. Ik stond vanochtend blij op de weegschaal maar geen gram.
Vervolgens mezelf opgemeten maar ook daar helemaal niks veranderd, jawel, mijn borsten waren 6cm gegroeid.. Ik hoop maar dat het allemaal menstruatie is en ze zaterdag alsnog gelijk krijgt.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

23-03-2022 om 09:08

stokstaart schreef op 23-03-2022 om 09:04:

Vriendin zei afgelopen weekend dat ik was afgevallen. Ik stond vanochtend blij op de weegschaal maar geen gram.
Vervolgens mezelf opgemeten maar ook daar helemaal niks veranderd, jawel, mijn borsten waren 6cm gegroeid.. Ik hoop maar dat het allemaal menstruatie is en ze zaterdag alsnog gelijk krijgt.

Zwanger. 

Valdemar schreef op 23-03-2022 om 09:08:

[..]

Zwanger.

Of de overgang, toen zijn mijn borsten ook gegroeid.

Dat zou pas een wonder zijn als lesbische, gesteriliseerde vrouw

En de overgang ben ik ook nog te jong voor

stokstaart schreef op 23-03-2022 om 09:39:

Een onbevlekte ontvangenis, en wij zijn er getuigen van! Toch mooi 😂

Wieder schreef op 23-03-2022 om 09:58:

[..]

Een onbevlekte ontvangenis, en wij zijn er getuigen van! Toch mooi 😂

stokstaart schreef op 23-03-2022 om 09:39:

Haha een lente wonder 🤣🤣. Als je nu zwanger bent zou je zo rond de kerst uitgerekend zijn. Op zich leuk voor een wonder 🙈🙊🤱

Helaas voor het wonder maar dan zal ik het zeker ook laten weghalen.

stokstaart schreef op 23-03-2022 om 09:04:

Nou ja, dan lijkt jouw taille nu misschien optisch smaller en lijk je afgevallen?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.