Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Schemerlampje
20-03-2022 om 16:55
Ik heb de “ommetje” -app geïnstalleerd op mijn telefoon om mezelf te stimuleren dagelijks een ommetje te maken. Vanuit huis ging dat prima. Maar vanmiddag naar het bos gereden voor een wandeling. Blijkt de app het niet te doen als je bij de start geen internet hebt. En ik heb dus alleen internet via WiFi op mijn telefoon. Nu is dus mijn reeks van wandelingen onderbroken.
Mama-Inge
20-03-2022 om 17:55
Aan schoonmoeder
We zijn vanmorgen naar de teststrips geweest want 3 personen hier in huis een positieve zelftest
Haar vraag: en wat is de uitslag?
Tja mam, dat weten we nog niet.
Haar weerwoord: maar de dochter van schoonzus heeft ook corona en die is 's morgens getest en wist 's middags al de uitslag
Alsof wij daar wat aan kunnen doen
Het is gewoon afwachten tot we gebeld worden of een mail krijgen en wij hebben daar verder geen invloed op.
Ze bleef maar door drammen 
Pejeka1
20-03-2022 om 18:01
Mama-Inge schreef op 20-03-2022 om 17:55:
Aan schoonmoeder
We zijn vanmorgen naar de teststrips geweest want 3 personen hier in huis een positieve zelftest
Haar vraag: en wat is de uitslag?
Tja mam, dat weten we nog niet.
Haar weerwoord: maar de dochter van schoonzus heeft ook corona en die is 's morgens getest en wist 's middags al de uitslag
Alsof wij daar wat aan kunnen doen
Het is gewoon afwachten tot we gebeld worden of een mail krijgen en wij hebben daar verder geen invloed op.
Ze bleef maar door drammen
Verwijderd, hinderlijk offtopic
Treurniet
20-03-2022 om 18:19
Pejeka1 schreef op 20-03-2022 om 10:58:
Aan het feit dat zo veel auto's tegenwoordig worden afgeleverd zonder richtingaanwijzer. Sta je ergens op een kruispunt, wil je oversteken en kan komt er een auto jouw kant op die geen richting aan heeft gegeven. Of bij rotondes, geven ze niet aan dat ze af willen slaan. Ik houd er altijd maar een beetje rekening mee, maar nondeju, hoe moeilijk is het nou om gewoon dat hendeltje even een tik te geven?
Nou..., inderdaad!
Mama-Inge
20-03-2022 om 18:35
pejeka ik zit niet te wachten op zulke reacties van jou.
Het is al meerdere keren gezegd dat daar dit topic niet voor is.
Want daar irriteer ik me ook mateloos aan
Pejeka1
20-03-2022 om 18:37
Mama-Inge schreef op 20-03-2022 om 18:35:
pejeka ik zit niet te wachten op zulke reacties van jou.
Het is al meerdere keren gezegd dat daar dit topic niet voor is.
Want daar irriteer ik me ook mateloos aan
Verwijderd, hinderlijk offtopic
Mama-Inge
20-03-2022 om 18:41
Dat is niet nodig en daar is dit topic niet voor.
Op 1 of andere manier komt dat bij jou niet binnen.
Reageer gewoon niet
Regendrup.
20-03-2022 om 18:55
Mama-Inge schreef op 20-03-2022 om 18:41:
Dat is niet nodig en daar is dit topic niet voor.
Op 1 of andere manier komt dat bij jou niet binnen.
Reageer gewoon niet
Advies: negeerknop.
FaithfulDuck87
20-03-2022 om 19:03
HarleyQuin schreef op 20-03-2022 om 19:01:
Ik zie niks negatiefs in de post van Pejeka
dat is het probleem ook niet. Maar dit topic gaat over ergernissen die je even kwijt moet, en daarbij hoeven we niet van Pejeka elke keer een antwoord er op, hoe hij het zou aanpakken of wat er achter zit. En hier is hij al een aantal keren op aangesproken en hij blijft het doen. Als Pejeka een soort Mona wil zijn, moet ie mooi een eigen topic daar over openen.
JtM
20-03-2022 om 19:10
Pejeka, je bent er al meerdere malen op aangesproken, ook door mij. Je staat bij mij op de negeer én nog zie ik je berichten. Hierbij nogmaals het verzoek om je aan het doel van dit topic te houden: dagelijkse kleine of grote ergenissen delen. Bedankt.
SuzyQFive
20-03-2022 om 19:21
Hopelijk vallen de klachten voor jullie mee Mama_Inge!
Stom stom stom! Straal vergeten een reis- en annuleringsverzekering af te sluiten 🤦🏼♀️. Reis zal nog wel kunnen maar annulering wordt denk ik lastig voor al geboekte reisjes… Ik ga over een paar weken een weekendje weg met dochter (naar het buitenland) en zij heeft nog geen Corona gehad, zal je altijd zien…
Infobericht: zoals JtM aangeeft is de bedoeling van dit topic het delen van allerlei ergernissen, niet om elkaar te voorzien van oplossingen, achtergronden of kritiek. Wij zullen hier op handhaven.
Als iemand een oplossing voor zijn ergernis wil, opent hij/zij een eigen topic.
Mama-Inge
20-03-2022 om 19:37
SuzyQFive schreef op 20-03-2022 om 19:21:
Hopelijk vallen de klachten voor jullie mee Mama_Inge!
Oudste kind is vorig weekend 2 dagen flink ziek geweest, koorts, overgeven en veel slapen, daarna veel hoesten en niezen, wat met de dag minder werd, die gaat morgen weer naar school.
Man en ik hebben flinke verkoudheidsklachten, verder gaat het wel redelijk en jongste zoon heeft een beetje last van zijn keel en hoest een beetje.
En het irritante er aan is dat iedereen elkaar in de weg zit en we niets van elkaar kunnen hebben op het moment
Auwereel
20-03-2022 om 20:10
Ik werk hard aan een project en ben bezig een rapport in elkaar te zetten met voorlopige eerste resultaten. Eén van m'n collega's die ook bij het project betrokken is, heb ik het vrijdag opgestuurd, wat vind je van de opzet, ik moet nog wel meer resultaten toevoegen. Krijg een appje vandaag, stuur maar gelijk door naar leidinggevende, die wil erg graag weten hoe het er mee staat. Nou ja, ok, dan een half rapport die kant op, nee, laat ik er toch nog even aan werken op mijn vrije zondag voor een duidelijker en wat vollediger rapport. Automatisch mailtje van leidinggevende terug "Ik ben afwezig", zonder indicatie wanneer weer terug. Had ik dus ook op maandag kunnen doen. Wanneer leer ik dat nou eens te zeggen, "Prima, na het weekend!"?