Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Aan de kou, de grijze lucht en de sneeuw die zojuist viel. Doe toch normaal 

Ben op stedentrip en reiziger 4 wil in t hotel blijven omdat ze zere voeten heeft..
Wie gaat er dan ook de hele dag weg op laarzen!

noas_1993 schreef op 20-03-2022 om 10:07:

Ben op stedentrip en reiziger 4 wil in t hotel blijven omdat ze zere voeten heeft..
Wie gaat er dan ook de hele dag weg op laarzen!

Laat hem/haar lekker in het hotel blijven en ga met de anderen de hort op. Simpel. En gewoon afspreken dat je hem/haar vanmiddag weer ziet op dat-en-dat terras.

Pejeka1 schreef op 20-03-2022 om 08:45:

[..]

Het probleem is dan de capaciteit en het rondkrijgen van roosters. Niet voor niets is het personeelstekort zo nijpend in sectoren waarin parttime de norm is (zorg, onderwijs, enz.). Mijn man is jarenlang verantwoordelijk geweest voor de roosters in zijn zorginstelling en kreeg er een punthoofd van, want de één wil alleen op maandag, dinsdag en donderdag en kan nooit op woensdag, de ander kan alleen op dinsdag, donderdag en vrijdag, maar nooit op dinsdag, de derde wil liever niet op vrijdag en woensdag, en ga zo maar door. En dan hád je eindelijk een rooster in elkaar, en dan kwamen ze een week van tevoren: "Ja, ik zou volgende week eigenlijk op dinsdag werken, maar dan heb ik iets, is het dan goed dat ik op woensdag kom?". Uhhhh, nee, want dat schiet niet op, want dan staan we op woensdag met overbezetting, terwijl er dan op dinsdag een onderbezetting is, dus niet handig. En dan zijn ze beledigd, want dan ben je als werkgever weer niet flexibel en dus gooien ze hun kont tegen de krib.

Ongetwijfeld moeilijk een zorg rooster kloppend krijgen.

Ik ga weer verder waar dit topic voor bedoeld is.

Een kat liet midden in de nacht ons beveiligingssysteem af gaan.

Aan het feit dat ik ziek ben voor de eerste keer in jaren dat ik het liefst de hele dag op de bank hang, en dat man net vandaag uitkiest om zijn frustraties te uiten over hoe ons huishouden er op dit moment aan toe is. 
Fijne timing, ik weet het zelf ook heus wel, maar geef ik niet ook al maaaaanden aan dat fulltime werken i.c.m. ons gezin me teveel (wordt) is? 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

20-03-2022 om 10:56

@Pejeka, je bent nog steeds bezig in dit topic om antwoorden en oplossingen te geven, maar daar is dit topic helemaal niet voor bedoeld. Dat is ook al eens eerder gezegd. Dit topic is om even een uitlaatklepje te hebben en meer niet. 

OT Daar erger ik me dus aan

Aan het feit dat zo veel auto's tegenwoordig worden afgeleverd zonder richtingaanwijzer. Sta je ergens op een kruispunt, wil je oversteken en kan komt er een auto jouw kant op die geen richting aan heeft gegeven. Of bij rotondes, geven ze niet aan dat ze af willen slaan. Ik houd er altijd maar een beetje rekening mee, maar nondeju, hoe moeilijk is het nou om gewoon dat hendeltje even een tik te geven?

Pejeka1 schreef op 20-03-2022 om 10:58:

Aan het feit dat zo veel auto's tegenwoordig worden afgeleverd zonder richtingaanwijzer. Sta je ergens op een kruispunt, wil je oversteken en kan komt er een auto jouw kant op die geen richting aan heeft gegeven. Of bij rotondes, geven ze niet aan dat ze af willen slaan. Ik houd er altijd maar een beetje rekening mee, maar nondeju, hoe moeilijk is het nou om gewoon dat hendeltje even een tik te geven?

Is een optie tegen meerprijs tegenwoordig, wist je dat nog niet?

Ik kan me daar ook behoorlijk over opwinden hoor.

Veel fietsers hebben ook een lamme arm. Die doet het alleen als ze een telefoon moeten vasthouden.

Wobbelkont schreef op 20-03-2022 om 09:58:

Sneeuw 

Wobbelkont schreef op 20-03-2022 om 09:58:

Ja sneeuw! Ik ben blij dat jij het ook gezien hebt, niemand gelooft me 😆. Ik zit nu op te warmen  in de auto met de stoelverwarming aan, ben vanaf kwart over zeven buiten en verkleumd. Nu gaan we naar huis en de zon schijnt 😏

Ik zat in de auto op 't moment van natte sneeuw dus ik heb 't ook gezien. Inmiddels schijnt de zon echter alweer. 

Ik heb lemon pepper nodig deze week ergens en mijn Ah en de Ah bij mijn schoonouders heeft het niet meer. Heb het de vorige keer bij de toko gehaald maar daar kom ik nu ff niet.
Dadelijk nog eens bij jumbo kijken.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

20-03-2022 om 14:25

Aan teveel om op te noemen en mijn humeur wordt er nogal door verpest 

Alles ging goed vanmorgen maar toen wou ik iets uit het bovenkastje pakken - een vreemdsoortig deurtje met een klep die naar boven opengaat - en toen ging hij niet meer dicht. Dus bleef hij maar openstaan totdat ik er maar een schroevendraaier bij haalde en een keukentrap om met frisse tegenzin de scharnier vast te zetten. Hij zit nog niet helemaal horizontaal goed maar hij kan dicht nu.

Ik heb alles van belang eruit gehaald en de volgende keer dat ik zin heb om te onderzoeken wat er precies aan de hand is wordt hij goed gerepareerd.

Vandaag niet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.