Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

dat mijn favoriete serie vanaf dinsdag weer opnieuw een oud seizoen gaat uitzenden

Pejeka1 schreef op 17-03-2022 om 19:22:

[..]

Ieder MENS heeft de mogelijkheid zich te bewijzen tegenwoordig. En als een vrouw beduidend betere papieren heeft dan een man, stem ik op die vrouw. Maar ik kijk nooit naar het geslacht, ik kijk gewoon naar de mens, de persoon, en in wie ik het meeste vertrouwen heb dat die de klus geklaard krijgt, die krijgt mijn stem, en of dat dan een man of een vrouw is, dat zal me worst zijn.

Waarom moet een vrouw beduidend betere papieren hebben dan een man is even goed niet goed genoeg.

Een heel normaal fenomeen als Sahara zand, dat al decennia en waarschijnlijk al eeuwen voorkomt, blijkt nu ineens geen zand meer te zijn maar magnetische ijzerdeeltjes.

Weer wat geleerd zullen we maar zeggen.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

17-03-2022 om 23:11

Granny71 schreef op 17-03-2022 om 23:10:

Een heel normaal fenomeen als Sahara zand, dat al decennia en waarschijnlijk al eeuwen voorkomt, blijkt nu ineens geen zand meer te zijn maar magnetische ijzerdeeltjes.

Weer wat geleerd zullen we maar zeggen.

waar vooral de wasstraten blij mee zijn.  

Friezinnetje schreef op 17-03-2022 om 23:11:

[..]

Complottheorie, het water wordt duurder en alleen betaalbaar voor de 1%'ers.

Treurniet schreef op 17-03-2022 om 20:58:

[..]

Idioot inderdaad!!

Ik koop pas een nieuwe smartphone als de oude geen beeld meer geeft.

Ik dat dan weer niet. Maar ik verkoop mijn telefoon of hij gaat naar een van de kinderen. Meestal het eerste trouwens. 

Ik erger me aan het moment op mensen die breekbare spullen versturen in een flinterdunne envelope. En dan staat erop “pas op, breekbaar!” Ik heb dan juist de neiging om er totaal niet voorzichtig mee om te gaan.
Maar ik houd me in, en sorteer het netjes.

Friezinnetje schreef op 17-03-2022 om 23:11:

[..]

Idd, die zijn maar wat blij met dat stof! Ik niet, want had afgelopen zaterdag mijn auto gewassen Ik ga zo uit pure nijd de tuinslang op mijn auto zetten (om vervolgens waarschijnlijk alsnog in de rij aan te sluiten bij de wasstraat omdat dat niet werkt )

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-03-2022 om 09:32

ik wacht nog wel een paar dagen, is het en rustiger en zeker dat het stof echt over is gewaaid

JtM

JtM

18-03-2022 om 10:27 Topicstarter

Ik ben net bij twee verschillende wasboxen geweest maar ze waren allemaal vol dus de auto ziet er nog maar een paar dagen smerig uit.

Ik werd net tijdens het sporten weer misselijk van de inspanning. Snap er niks van, hield me express al een beetje in maar toch weer misselijk. 

Aan mijn man die geluncht heeft (beetje vroeg om half elf) en zijn bord bestek en snijplank niet even in de vaatwasser mikt. Ik ga het niet doen. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

18-03-2022 om 13:15

Bah, ze gaan nog 750-800 windmolens in de Noordzee erbij zetten. Ik zou willen dat ze afgrijselijk lelijke dingen nooit uitgevonden hadden. 

Ik stoorde me aan die vrouw die achter me in de rij bij de supermarkt stond en meteen naar de kassa liep die erbij geopend werd. Lijkt me dat de eerstvolgende aan de nieuwe kassa aansluit, niet degene die als kortste stond te wachten. Stoor me aan zo'n mentaliteit. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

18-03-2022 om 17:17

Apiejapie schreef op 18-03-2022 om 15:53:

Ik stoorde me aan die vrouw die achter me in de rij bij de supermarkt stond en meteen naar de kassa liep die erbij geopend werd. Lijkt me dat de eerstvolgende aan de nieuwe kassa aansluit, niet degene die als kortste stond te wachten. Stoor me aan zo'n mentaliteit.

Oei, dat is toch logisch gedrag? 
Je kunt toch moeilijk verwachten dat ze anderen hun boodschappen van de band laten nemen om in de nieuwe rij aan te sluiten? 

Ik stoor me aan het achterlijke hamstergedrag. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.