Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

17-03-2022 om 19:39

Oh, wauw, SuzyQFive, daar zou ik wel wat over opmerken tegen de oudste, want gaat zij later op het werk van de jongste ook even alles van haar en voor haar corrigeren? Hoe goed bedoeld ook, met zulke bemoeizucht zou ik korte metten maken, want het geeft een heel raar signaal af aan de jongste. Toch?

Rondstruiner schreef op 17-03-2022 om 11:44:

In een week tijd hoor ik dat zowel mijn mobiel betalen-app als de NPO-app (binnenkort) niet meer werken met de android-versie van mijn tablet. Dat ding is 3,5 jaar oud! Dat is toch van de gekke dat je het zo snel al niet meer kunt gebruiken, waarom doen ze niet eens iets aan die wegwerpcultuur? Het wordt je zo onmogelijk gemaakt om lang te doen met dit soort producten.

Toevallig hadden wij het hierover maar dan mbt schoolboeken. Tegenwoordig maken uitgevers hun methoden zo dat ze ‘jaarlijks op de actualiteit kunnen inspelen’. Dat betekent dus dat je de boeken maar een jaar kan gebruiken omdat het leer- en werkboek ineens. . 🤷🏼‍♀️

BrightEchidna89

BrightEchidna89

17-03-2022 om 19:48

Aan partner. Ze is sinds dinsdagavond geveld door buikgriep en gedraagt zich echt als een zieke vent; kortaf, bitsig, ze ligt te creperen... 
Dan probeer je haar te helpen en kun je alsnog niets goed doen. 

Valdemar schreef op 17-03-2022 om 19:48:

Aan partner. Ze is sinds dinsdagavond geveld door buikgriep en gedraagt zich echt als een zieke vent; kortaf, bitsig, ze ligt te creperen...

Gewoon met rust laten. Ik word ook erg chagrijnig als ik een keer ziek ben en iemand loopt om me heen te draaien, weliswaar met de beste bedoelingen, maar ik mep ze dan ook het liefste de kamer uit. Laat me maar met rust, en als ik thee, sap, iets te eten, of wat anders wil, dan laat ik het wel weten, maar meestal pak ik dat dan zelf. Maar ga alsjeblieft niet met de beste bedoelingen als een soort Florence Nightingale om me heen hangen.

JtM

JtM

17-03-2022 om 19:58 Topicstarter

Valdemar schreef op 17-03-2022 om 19:48:

Lekker met rust laten? Als ik ziek ben ben ik het liefste helemaal alleen, hoe goed vriend zijn behulpzaamheid ook bedoelt.

Aan mijn echtgenoot: heb van HelloFresh de vegetarische kipstukjes met pasta gemaakt. Hij zit ervan te smullen. Alles op en ik zeg 'dit waren dus vegetarische kipstukjes'. Begint hij te zaniken dat dat gemaakt wordt van soja en dus tropische wouden verdwijnen ... zeikerd

JtM

JtM

17-03-2022 om 19:59 Topicstarter

Mijn rug is droog en jeukt. Zo irritant. Zo maar even goed in (laten) smeren.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

17-03-2022 om 20:02

@Pejeka1 en JtM:
Met rust laten zou een goede tip zijn, maar ze stuurt me zelf appjes om haar uit bed te komen helpen of haar naar het toilet te brengen. 

Edit: joepie. Heb haar daarnet naar bed gebracht, maar terwijl ik haar kersenkittenkussen en warm waterkruik ging opwarmen, heeft ze deze berichten gelezen. Kreeg ik nog een huilbui erbovenop. 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

17-03-2022 om 20:12

Chiquita schreef op 17-03-2022 om 19:59:

Aan mijn echtgenoot: heb van HelloFresh de vegetarische kipstukjes met pasta gemaakt. Hij zit ervan te smullen. Alles op en ik zeg 'dit waren dus vegetarische kipstukjes'. Begint hij te zaniken dat dat gemaakt wordt van soja en dus tropische wouden verdwijnen ... zeikerd

Dat is kletskoek, van hem. Hij zou zich beter druk kunnen maken over de regenwouden die voor zijn hamburger worden gekapt. Runderen eten namelijk nogal veel ... soja.

https://www.voedingscentrum.nl/nl/service/vraag-en-antwoord/eten-kopen-en-keurmerken/is-soja-duurzaam-.aspx#:~:text=Verreweg%20de%20meeste%20soja%20wordt,voor%20ontbossing%2C%20verwoestijning%20en%20erosie.

Pejeka1 schreef op 17-03-2022 om 19:20:

[..]

Gezien mijn functie in het bedrijf kan ik dat niet doen (ben directiemedewerker). Neemt niet weg dat ik het wel signaleer.

Ah ok

afrodite05 schreef op 17-03-2022 om 12:53:

Ik erger me er al dagen aan dat ik een paar specifieke reclamesoorten op instagram/facebook telkens blijf terugzien, ondanks rapporteren via fb/insta, cookies verwijderen, browsegeschiedenis opschonen etc. Ik WIL geen reclames van babykleding, geboortekaartjes, zwangerschapskleding etc. Dat maakt het miskraam nog eens extra pijnlijk. Zoek je afleiding, wordt dit in je smoel gedrukt. Hou op!

veel sterkte 

Rondstruiner schreef op 17-03-2022 om 11:44:

In een week tijd hoor ik dat zowel mijn mobiel betalen-app als de NPO-app (binnenkort) niet meer werken met de android-versie van mijn tablet. Dat ding is 3,5 jaar oud! Dat is toch van de gekke dat je het zo snel al niet meer kunt gebruiken, waarom doen ze niet eens iets aan die wegwerpcultuur? Het wordt je zo onmogelijk gemaakt om lang te doen met dit soort producten.

Idioot inderdaad!!

Ik koop pas een nieuwe smartphone als de oude geen beeld meer geeft.

JtM

JtM

17-03-2022 om 21:00 Topicstarter

Valdemar schreef op 17-03-2022 om 20:02:

@Pejeka1 en JtM:
Met rust laten zou een goede tip zijn, maar ze stuurt me zelf appjes om haar uit bed te komen helpen of haar naar het toilet te brengen.

Edit: joepie. Heb haar daarnet naar bed gebracht, maar terwijl ik haar kersenkittenkussen en warm waterkruik ging opwarmen, heeft ze deze berichten gelezen. Kreeg ik nog een huilbui erbovenop.

Woow, sorry, maar dit klinkt heel overdreven. Ze kan niet zelf uit bed komen en naar het toilet gaan? Come on, je hebt buikgriep, je gaat niet dood! Ik krijg hier kriebels van, en niet op de goede manier.

HarleyQuin schreef op 17-03-2022 om 19:26:

Verdorie vanaf 17.00 tot 19.15 in hypo gezeten, kreeg het maar niet omhoog ondanks druivensuiker. Schommelde steeds tussen 3.0 mmol en 3.8 mmol. Zit nu gelukkig op 7.0 mmol
Word gek van die klote diabetes, nu rustig aan doen want lichaam moet zich nu gaan herstellen, duurt ruim 24 uur. Ben dodmoe, maar het gekke is, deze keer ook geen symptomen van hypo. Morgen maar even weer bellen

Hoe komt het dat je in een hypo kwam?

TanSwallow86

TanSwallow86

17-03-2022 om 21:20

Treurniet schreef op 17-03-2022 om 21:02:

[..]

Hoe komt het dat je in een hypo kwam?

Geen idee, 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.