Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Tuinfluiter
16-03-2022 om 18:23
Netherfield schreef op 16-03-2022 om 18:12:
Aan dat de directeur van Woonborg Haren vindt dat de Hortus Haren best weg kan voor huizen. Nee, muts, dat kan niet!!!
Die man is gek wat een cultuur en natuur barbaar. Het is echt een hele mooie en unieke tuin. Ik deel je ergernis en ik woon er twee ur rijden vandaan.
Pejeka1
16-03-2022 om 19:21
Aan van die gemaakt-opgewekte stemmen in reclamespotjes, alsof ze je het grootste plezier ter wereld doen met hun boodschap, terwijl ik denk: kan je niet naar de Noordpool verhuizen en daar je opgewekte onzin gaan verkondigen? Of van die spotjes die dan een vervolgspotje hebben, waarin nogmaals datgene wat je 10 seconden geleden al hebt gezien, blijkbaar erin gehamerd moet worden. Of van die nagesynchroniseerde spotjes, waarin de mond van de man/vrouw heel anders beweegt dan de woorden die via een voice-over uitgesproken worden. Ik haat gewoon reclame 
Femke09
16-03-2022 om 19:31
Aan mijn ex, die boos wordt op alles waar ik een andere mening mogelijk over zou kunnen dreigen te gaan hebben.
Aan mezelf. Gesprek gehad met een hulpverlener en uiteraard weer de nodige tranen weggeveegd, bleh, ik hou niet van aanstellen.
SuzyQFive
16-03-2022 om 20:02
Netherfield schreef op 16-03-2022 om 18:12:
Aan dat de directeur van Woonborg Haren vindt dat de Hortus Haren best weg kan voor huizen. Nee, muts, dat kan niet!!!
Echt hè! Zet de huizen maar aan de andere kant van de weg. Of sloop de biotoop…
duizel
16-03-2022 om 20:26
Femke09 schreef op 16-03-2022 om 19:31:
Aan mijn ex, die boos wordt op alles waar ik een andere mening mogelijk over zou kunnen dreigen te gaan hebben.
Aan mezelf. Gesprek gehad met een hulpverlener en uiteraard weer de nodige tranen weggeveegd, bleh, ik hou niet van aanstellen.
Je hebt vast niet voor niets een hulpverlener. Dat aanstellen zal dus wel meevallen. Je ergeren aan je tranen maakt het alleen maar lastiger voor jezelf lijkt me. Jouw gevoelens mogen er zijn en dus ook je tranen.
Evaluna
16-03-2022 om 20:35
Ik heb me ontzettend geërgerd aan m'n werkgever. Na een poos ploeteren met burnout aangegeven dat ik terugkeer naar m'n eigen werkplek niet meer zie zitten. Is het opeens niet meer medisch en zien ze VSO en outplacementtraject nog als enige optie. Waar blijft dan het tweede spoor???? De uitkomst is misschien niet eens negatief, maar het was zo'n rot gesprek 
Pejeka1
16-03-2022 om 20:46
Evaluna schreef op 16-03-2022 om 20:35:
Ik heb me ontzettend geërgerd aan m'n werkgever. Na een poos ploeteren met burnout aangegeven dat ik terugkeer naar m'n eigen werkplek niet meer zie zitten. Is het opeens niet meer medisch en zien ze VSO en outplacementtraject nog als enige optie. Waar blijft dan het tweede spoor???? De uitkomst is misschien niet eens negatief, maar het was zo'n rot gesprek
Knip, offtopic
watertoren
16-03-2022 om 21:07
aan vrouwen die stemmen op een vrouw omdat ze vrouw is terwijl er mannen zijn die het beter doen en dat ze dat ook weten maar dan toch stemmen op een vrouw.
Cookielover
16-03-2022 om 21:14
watertoren schreef op 16-03-2022 om 21:07:
aan vrouwen die stemmen op een vrouw omdat ze vrouw is terwijl er mannen zijn die het beter doen en dat ze dat ook weten maar dan toch stemmen op een vrouw.
Jij weet dat zij dat weten? Knap.
FaithfulDuck87
16-03-2022 om 21:15
Jij weet wat een ander denkt, dat is ook erg knap.
Pejeka1
16-03-2022 om 21:15
Inderdaad heel stupide. Het gaat om capaciteit en deskundigheid, niet om het feit of je man of vrouw bent. De domste reden ooit.
Cookielover
16-03-2022 om 21:19
Pejeka1 schreef op 16-03-2022 om 21:15:
[..]
Inderdaad heel stupide. Het gaat om capaciteit en deskundigheid, niet om het feit of je man of vrouw bent. De domste reden ooit.
Vast
BrightEchidna89
16-03-2022 om 21:30
Pejeka1 schreef op 16-03-2022 om 21:15:
[..]
_Arianna_
16-03-2022 om 22:28
Niet aan mee werken als je nog steeds arbeidsongeschikt bent. En overleg met je bedrijfsarts. 2e spoor is hier inderdaad voor bedoeld.
Zo ontzettend lullig.
Hij wil er lekker goedkoop vanaf komen.
SuzyQFive
16-03-2022 om 23:49
Dat mag je werkgever toch niet bepalen? Of het ziekte is?