Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Dat er een nieuwe kat in de buurt is komen wonen die onze tuin net iets te leuk vindt.

Dat mijn werklaptop altijd op de onhandigste momenten moet updaten… en nee, dat kan niet uit. Je krijgt een melding dat ie per se over een kwartier gaat updaten. Wie bedenkt dat nou?! Op een school

SuzyQFive schreef op 16-03-2022 om 09:52:

Dat mijn werklaptop altijd op de onhandigste momenten moet updaten… en nee, dat kan niet uit. Je krijgt een melding dat ie per se over een kwartier gaat updaten. Wie bedenkt dat nou?! Op een school

O daar heb ik ook altijd z'n hekel aan. Wij hebben als advies gekregen om minimaal 1x per week de laptop opnieuw op te starten om dit probleem te omzeilen maar dat werkt ook niet helemaal. En inderdaad altijd op momenten dat het echt niet handig is gaan die krengen opnieuw opstarten. 

Kun je niet instellen dat ze buiten gebruiksuren herstart worden? Op mijn laptop heb ik ingesteld dat het tussen 1 en 6 uur 's nachts gebeurt. 

Netherfield schreef op 15-03-2022 om 21:51:

[..]

De autocorrect is het eerste wat ik uitzet op een nieuwe telefoon of tablet. En de toetsenbordklik. Ik snap niet waarom mensen dat willen. En die autocorrect maakt altijd hele rare woorden, dus weg ermee!

Ik kan daardoor zoveel sneller typen, omdat er al gauw woorden gemaakt worden. Geef ik een paar letters in en dan voorspelt hij het woord. Gaat voor mij heel snel. 

Dat mijn rolstoel kapot is en Medipoint me niet terugbelt. Leverancier zegt niks te mogen doen zonder opdracht van Medipoint. Kan de hond niet uitlaten, kan er nauwelijks op uit zo. Geen idee hoe lang dit gaat duren....

Apiejapie schreef op 16-03-2022 om 11:48:

Dat mijn rolstoel kapot is en Medipoint me niet terugbelt. Leverancier zegt niks te mogen doen zonder opdracht van Medipoint. Kan de hond niet uitlaten, kan er nauwelijks op uit zo. Geen idee hoe lang dit gaat duren....

Oh dat is wel echt ruk!

Dolfje schreef op 16-03-2022 om 11:49:

[..]

Oh dat is wel echt ruk!

Op zo'n moment voel ik me gehandicapt. Heb ik anders nooit. Rare gewaarwording nu. 

JtM

JtM

16-03-2022 om 14:38 Topicstarter

Wat vervelend Apiejapie, hopelijk wordt je rolstoel snel gemaakt!

(kleine) Ergenis: ik heb net de wc rol houder op de wc gesloopt. Positieve kant: de wc is wel weer schoon

redbulletje schreef op 16-03-2022 om 10:30:

Kun je niet instellen dat ze buiten gebruiksuren herstart worden? Op mijn laptop heb ik ingesteld dat het tussen 1 en 6 uur 's nachts gebeurt.

Nee, helaas… 

Apiejapie schreef op 16-03-2022 om 11:48:

Ah nee toch… jemig wat rot. 

JtM schreef op 16-03-2022 om 14:38:

Wat vervelend Apiejapie, hopelijk wordt je rolstoel snel gemaakt!

(kleine) Ergenis: ik heb net de wc rol houder op de wc gesloopt. Positieve kant: de wc is wel weer schoon

Dankjewel 

Aan die kutduif die op m’n beddengoed gepoept heeft terwijl het net buiten te drogen hing.. nog maar een keer wassen dus 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

16-03-2022 om 18:09

Aan iemand die mij niet vertelde dat hij verkouden was. Pas toen ik er meer dan een uur was werd dat duidelijk. Vervolgens testte hij dus met zelftest positief op Covid. Lekker dan

Aan dat de directeur van Woonborg Haren vindt dat de Hortus Haren best weg kan voor huizen. Nee, muts, dat kan niet!!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.