Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
BeneficialJay65
15-03-2022 om 10:26
Waar ik me aan erger is dat het de laatste tijd steeds meer een hype lijkt om op kinderfeestjes de hele klas uit te nodigen, ook klaartje en Norbert waar nooit mee gespeeld wordt. En dat bij zo’n feestje ook altijd een cadeautje meegegeven wordt aan de genodigden.
RoosOpJeHoed
15-03-2022 om 10:39
Dat ik er pas achter kwam dat de Brinta zo goed als op was toen mijn melk al warm in m'n kom zat
Man en zoon hadden net genoeg, ik heb een proefpakje Special K in mijn melk geflikkerd. Leer van mijn fouten mensen, Special K en warme melk zijn géén goede combi 
BrightEchidna89
15-03-2022 om 11:02
Dat ik deze ochtend weer compleet in elkaar gezakt ben. Weg energie, weg motivatie, enkel nog het verlangen om met gesloten rolluiken binnen te zitten.
Daar gaat het baantje waar ik pas begonnen was.
Morgen therapie met partner, overmorgen eindelijk opstart therapie door centrum geestelijke gezondheidszorg (negen maanden wachttijd). Misschien toch eens bekijken of ik in aanmerking kom om definitief afgekeurd te worden, want die onzekerheid werken of niet zuigt energie.
Saga
15-03-2022 om 11:03
oh nee Valdemar, wat ontzettend rot. Ik had het je zo gegund dat het je zou lukken.
Saga
15-03-2022 om 11:06
geen echte ergernis, maar wel jammer; ik wilde net op bezoek bij mijn oma. Ze zit op een gesloten afdeling en ze is vrij dement aan het worden. Ze takelt hard af. Bleek er vanochtend een bewoner van haar afdeling positief getest, en de rest van de bewoners dus ook getest. Dus ik kon weer omdraaien.
BrightEchidna89
15-03-2022 om 11:06
Saga schreef op 15-03-2022 om 11:03:
oh nee Valdemar, wat ontzettend rot. Ik had het je zo gegund dat het je zou lukken.
Weet je wat stom is? Ik kom uit een situatie met permanent nachtwerk, werkweken van 60 uur terwijl ik overdag ons huis verbouwde, en nu lukt zelfs een klein bijbaantje niet meer.
Begrijp er de ballen van.
Edit: en spijtig van je oma. Heb je een indicatie wanneer je haar weer kunt gaan bezoeken?
redbulletje
15-03-2022 om 11:09
Valdemar schreef op 15-03-2022 om 11:06:
[..]
Weet je wat stom is? Ik kom uit een situatie met permanent nachtwerk, werkweken van 60 uur terwijl ik overdag ons huis verbouwde, en nu lukt zelfs een klein bijbaantje niet meer.
Begrijp er de ballen van.
Een elastiek kan lang gerekt worden en terugveren, de rek wordt steeds minder en eenmaal dat die breekt komt ie nooit meer aan elkaar. Dat probleem heb ik zelf ook.
_Anoniem_
15-03-2022 om 11:10
Mensen die binnenshuis met een muts op lopen. (mensen die gewoon haar op hun hoofd hebben en dus hip willen doen) idem voor mensen die zonder noodzaak zonnebrillen dragen. (in de schaduw, in de avond, noem maar op, maar dus vooral als de zon niet schijnt)
Oh en ik zie ook steeds meer mensen (vooral op instagram) die de hele tijd een hoed dragen, waarschijnlijk alleen voor de foto, maar toch, je zit toch niet de hele tijd met een hoed op je hoofd tv te kijken ofzo? Ik vind het aanstellerig en zeg het alleen hier want het is een suffe ergernis.
Regendrup.
15-03-2022 om 11:18
redbulletje schreef op 15-03-2022 om 11:09:
[..]
Een elastiek kan lang gerekt worden en terugveren, de rek wordt steeds minder en eenmaal dat die breekt komt ie nooit meer aan elkaar. Dat probleem heb ik zelf ook.
Mooi omschreven!
PinkFlower
15-03-2022 om 11:23
_Anoniem_ schreef op 15-03-2022 om 11:10:
Mensen die binnenshuis met een muts op lopen. (mensen die gewoon haar op hun hoofd hebben en dus hip willen doen) idem voor mensen die zonder noodzaak zonnebrillen dragen. (in de schaduw, in de avond, noem maar op, maar dus vooral als de zon niet schijnt)
Oh en ik zie ook steeds meer mensen (vooral op instagram) die de hele tijd een hoed dragen, waarschijnlijk alleen voor de foto, maar toch, je zit toch niet de hele tijd met een hoed op je hoofd tv te kijken ofzo? Ik vind het aanstellerig en zeg het alleen hier want het is een suffe ergernis.
Ooit een hele dag met de zonnebril opgelopen. Ook binnen in winkelcentra en bij het uit eten. Waren een dag weg en met zonnebril op vertrokken. Gewone bril vergeten 🤦. Dus het was of de zonnebril of stekeblind. Maar voelde zo raar met die bril op de hele tijd. In winkels en bij het eten ook excuus gedaan bij personeel.
_Anoniem_
15-03-2022 om 11:36
PinkFlower schreef op 15-03-2022 om 11:23:
[..]
Ooit een hele dag met de zonnebril opgelopen. Ook binnen in winkelcentra en bij het uit eten. Waren een dag weg en met zonnebril op vertrokken. Gewone bril vergeten 🤦. Dus het was of de zonnebril of stekeblind. Maar voelde zo raar met die bril op de hele tijd. In winkels en bij het eten ook excuus gedaan bij personeel.
Oh wat lijkt me dat onhandig, maar mét je zonnebril op is het nog steeds wel lastig, want dan is het gewoon te donker (kon je je eten wel zien bij het uit eten
)
Cousin_It
15-03-2022 om 11:50
Moxxie schreef op 15-03-2022 om 08:33:
[..]
Gebiedende wijs: verblijd ons
Moxxie
15-03-2022 om 11:53
Cousin_It schreef op 15-03-2022 om 11:50:
[..]
![]()
Gelukkig, toch nog iemand die erom kan lachen 😉