Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
rionyriony schreef op 13-03-2022 om 17:38:

Dat Pasen zo laat valt dit jaar; 17 april pas. Ze hadden ontzettend veel voor Pasen, merkte ik vanmorgen toen ik het tuincentrum bezocht. Eieren, nestjes, kippen, hazen, konijnen, lammetjes met krullen en alles in pastelkleurtjes. Ik zal mijn eigen paashaas nog even in de kast laten anders heb je er zo gauw genoeg van.

Gele eierkaarsen waren er ook; wel prijzig.

Je kan vrij weinig doen thuis aan Pasen. Paasbomen zijn er wel maar ze liggen niet voor de hand. Bomen met eieren vind ik wel het stomste staan. Narcisjes en andere bollen, tja die komen toch wel.

Nee, vind het niet het meest sfeervolle feest tot mijn spijt, want ik wil wel iets, sinds de kerstspullen weg zijn.

Ik denk toch wel aan een bloesemboom met lichtjes. Je moet wat.

Ik heb de afgelopen paar jaar zo'n paastak gehad en daar vlinders in gedaan in plaats van eieren 

Paastak-39.jpg

Zo iets als op dit plaatje  (Mijn vlinders lijken wat betreft kleur wat meer op echte vlinders)

Mama-Inge schreef op 13-03-2022 om 19:15:

[..]

Ik heb de afgelopen paar jaar zo'n paastak gehad en daar vlinders in gedaan in plaats van eieren

Paastak-39.jpg

Zo iets als op dit plaatje (Mijn vlinders lijken wat betreft kleur wat meer op echte vlinders)

Wat een leuk idee! Waar vind je zo'n vlinders? 

Een domme actie van mijn man. De schat besloot een was te draaien maar om onduidelijke redenen vond hij het een goed idee om niet de (gesorteerde!) witte was te doen, maar een paar witte items te mixen met de (eveneens gesorteerde!) rode was. Drie keer raden hoe mijn mooie witte blouse er nu uitziet 😞

Ow Pino...

rionyriony schreef op 13-03-2022 om 17:38:

Dat Pasen zo laat valt dit jaar; 17 april pas. Ze hadden ontzettend veel voor Pasen, merkte ik vanmorgen toen ik het tuincentrum bezocht. Eieren, nestjes, kippen, hazen, konijnen, lammetjes met krullen en alles in pastelkleurtjes. Ik zal mijn eigen paashaas nog even in de kast laten anders heb je er zo gauw genoeg van.

Gele eierkaarsen waren er ook; wel prijzig.

Je kan vrij weinig doen thuis aan Pasen. Paasbomen zijn er wel maar ze liggen niet voor de hand. Bomen met eieren vind ik wel het stomste staan. Narcisjes en andere bollen, tja die komen toch wel.

Nee, vind het niet het meest sfeervolle feest tot mijn spijt, want ik wil wel iets, sinds de kerstspullen weg zijn.

Ik denk toch wel aan een bloesemboom met lichtjes. Je moet wat.

Dan bedenk je toch je eigen lentefeest? Dan kun je dat 21 maart al vieren. Eieren, kippen, hazen, lammetjes etc. hebben allemaal niets met Pasen te maken.

er.is.maar.1.Pino schreef op 13-03-2022 om 20:04:

Een domme actie van mijn man. De schat besloot een was te draaien maar om onduidelijke redenen vond hij het een goed idee om niet de (gesorteerde!) witte was te doen, maar een paar witte items te mixen met de (eveneens gesorteerde!) rode was. Drie keer raden hoe mijn mooie witte blouse er nu uitziet 😞

Oh no

Zo heb ik een keer gehad dat mijn man een aantal van mijn wollen/kasjmieren vesten op 60 graden had gewassen met volle bak centrifugeren en ze daarna zonder verdere modellering op het wasrek heeft gehangen.

Heeft je man achteraf wel door dat het niet zo'n slimme actie was?

Opgeven aan de verzekering? 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

13-03-2022 om 20:30

Apiejapie schreef op 13-03-2022 om 20:29:

[..]

😮 kan dat? 

Saga schreef op 13-03-2022 om 20:21:

[..]

Oh no

Zo heb ik een keer gehad dat mijn man een aantal van mijn wollen/kasjmieren vesten op 60 graden had gewassen met volle bak centrifugeren en ze daarna zonder verdere modellering op het wasrek heeft gehangen.

Ow Saga, dat is ook een erge zeg 😱 

Zijn reactie was “owww, ik dacht dat het wel kon.” Maar ik denk niet dat ie het nog eens doet. Ik snap vooral de gedachtegang niet om een deel van de witte was bij de rode was te mikken. Maar hij voelt zich er wel schuldig over, dus ik ga hem die bijzondere keuze niet nog eens extra onder z’n neus wrijven. 

Apiejapie schreef op 13-03-2022 om 20:29:

[..]

Voor mijn gevoel hoort dit bij “eigen schuld dikke bult” dus ik ga het niet opgeven aan de verzekering - gewoon een keer een nieuwe blouse kopen dan maar

Apiejapie schreef op 13-03-2022 om 20:02:

[..]

Wat een leuk idee! Waar vind je zo'n vlinders?

Kruidvat had ze 2 a 3 jaar geleden 

hier thuis was dan echt WO III uitgebroken

giphy.gif?resize=480%2C270&ssl=1

Saga schreef op 13-03-2022 om 20:21:

[..]

Oh no

ja dit dus... ,vriend heeft een keer mijn Sonia Rykel for H&M limted edtion pantoffels in de was gedaan... ze waren meteen stuk ik heb 3 dagen niet tegen hem gepraat.. sinds weet hij dat als hij kleren wilt wassen dat hij alleen zijn zooi mag wassen

SuzyQFive schreef op 13-03-2022 om 19:10:

[..]

Verkeerde topic?

Nee, ik maakte alleen een zijsprong in mijn gedachten.

Maar die vlinders van Mama Inge zijn inderdaad erg aardig.

Dat ik een nieuwe versie van een programma heb gedownload, van alles geinstalleerd, maar die vertikt het te draaien met mijn software. Blijkt dat ik iets moet vernieuwen, omdat dat niet meer werkt met een oude versie, maar hoe dat vernieuwd moet worden staat zo cryptisch omschreven dat ik er niet uitkom.

Aan het feit dat ik voor 5 uur alweer wakker was en niet meer in slaap kwam. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.