Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Aan de flyers die gewoon in de brievenbus gestopt worden, ondanks onze NEE/NEE sticker. Is voor mij een reden om niet op je te stemmen, vind het echt asociaal. 

Regendrup. schreef op 08-03-2022 om 22:24:

Aan de flyers die gewoon in de brievenbus gestopt worden, ondanks onze NEE/NEE sticker. Is voor mij een reden om niet op je te stemmen, vind het echt asociaal.

Ja hier ook. 

En ook van makelaars die ons appartement wel willen verkopen. 

Dolfje schreef op 08-03-2022 om 22:29:

[..]

Ja hier ook.

En ook van makelaars die ons appartement wel willen verkopen.

Ja! Toevallig ook van een makelaar vandaag. Schaamteloos hoor. 

Friezinnetje schreef op 08-03-2022 om 22:18:

[..]

Hebben zij geen deuren in huis of zo? hoe krijg je dat voor elkaar?

Ik was gisteren  bij zo'n gezin.  Hebben een huis van 1000m2. Douchen per dag allemaal 2x, hebben  stortdouche.  3 x wasmachine per dag, 3 x droger per dag, alle vertrekken op,slaapkamers na zijn verwarm. Dus ook warme bijkeuken en gang. Huis is 10 jaar oud3, dus goed geïsoleerd. Ze klagen er echt niet over want ze kunnen het prima betalen.  Hebben hun tweede, zespersoons,  woning beschikbaar gesteld voor vluchtelingen. Zullen ook daarvoor de kosten volledig zelf dragen.  Leven luxe, heel luxe,  maar zijn ook erg royaal naar anderen toe 

Regendrup. schreef op 08-03-2022 om 22:24:

Wij brengen reclame rond en we krijgen die flyers.

Daarnaast een extra mail dat dat spul in overal bezorgd moet worden ook bij Nee/Nee stickers

Mama-Inge schreef op 09-03-2022 om 07:03:

[..]

Daarnaast een extra mail dat dat spul in overal bezorgd moet worden ook bij Nee/Nee stickers

Echt? Dat vind ik echt belachelijk. We hebben die nee/nee sticker toch niet voor niks?? Die heb ik juist om niet deze ongeadresseerde zooi te krijgen. 

Regendrup. schreef op 09-03-2022 om 07:19:

[..]

Echt? Dat vind ik echt belachelijk. We hebben die nee/nee sticker toch niet voor niks?? Die heb ik juist om niet deze ongeadresseerde zooi te krijgen.

Eens. 
Ook irritant is " aan de bewoners van dit adres " en dat het dan ook reclame is. 

Dolfje schreef op 09-03-2022 om 07:27:

[..]

Eens.
Ook irritant is " aan de bewoners van dit adres " en dat het dan ook reclame is.

Ja. Met een "persoonlijke" boodschap. 

Het is half 8 en herrie buiten. En ik werd al wakker omdat man nogal luidruchtig op stond en door het huis aan het wandelen was.

JtM

JtM

09-03-2022 om 07:54 Topicstarter

Mijn collega is 'ziek' waardoor ik vandaag telefonisch bereikbaar moet zijn en straks even moet kijken of er spoed dingen zijn binnen gekomen. Terwijl ik zelf ook nog niet fit ben en vandaag dat dus niet wilde doen... maar goed. 

Aan dat ik nét onze ( zwarte, doe ik nooit meer 😄) auto heb gewassen en hij weer stralend stond te shinen toen de werkmannen bij de buren de plek recht naast onze auto uitkozen om te zagen en  nu de hele auto onder het zaagsel zit van hout en kunsstof. Had het even gezegd, dan had ik de auto's verplaatst. Of nóg beter: had het twee meter naar voren gedaan, dan had niemand er last van! Geen wereldprobleem gelukkig, maar ik vind het gewoon irritant ☺.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

09-03-2022 om 12:11

Bij de buren nog steeds loeihard de radio van de schilders en bij de andere buren nu de hogedrukspuit, waarvan ik weet dat dat ook weer dagen gaat duren. Ik word zwaar geïrriteerd van de herrie. 

Mama-Inge schreef op 09-03-2022 om 07:03:

[..]

Dat mag niet hoor volgens de regels .

Ik erger mij dat de zonnebrillen met leesvensters niet vergoedt worden door de toch al dure ziektekostenpremies. 

Niet een ergernis, maar wel vervelend 
Ziek kind van school gehaald 

Dat post.nl hier al meer dan een week geen post bezorgt - ook geen medische post

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.